Skocz do zawartości

Stuknięcie przy zmianie biegu BMW E46


jarasss1993

Rekomendowane odpowiedzi

Podpora wału, łącznik elastyczny, peknieta podłoga, tuleje na dyfrze, sam dyfer, skrzynia, wał to może być wszystko, wejdź w kanał i niech ktoś jeździ ci nad głową a Ty się przyglądaj i diagnozuj.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie później...
Pojechalem do znajomego mechanika tylko sie przejechal z góry pow ze to tuleje na sankach... i okazało sie ze trafił w 100% byl rozbierany cały tył wszystko po kolei. .

 

to strasznie mało zapłaciłeś za robociznę, mu krzykneli najtaniej 500zł za wymiane jednej tulei (nr. 9) plus cena samej tulei...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisał

Pojechalem do znajomego mechanika

Bo jak by zapłacił 60-70 zł za godzinę to by inaczej wyszło

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
No dlatego zawsze lepeij dac do znajomego i wiesz ze nie wiadomo ile zaplacisz i cie nie oszuka... Kolega w e39 mial takie same stuki jak ja i dzisiaj odebral od mechanika i sie okazalo ze mial jakiś lacznik reduktor czy cos takiego miedzy skrzynią a wałem. A stuki byly takie same jak u mnie wiec jak widać lepiej dobrze sprawdzic niz wymieniać wszystko po kolei...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czy tak to auto na kanał i doświadczony mechanik to wyczai bo jak z tylnej części dochodzą stuki to jest sprawa mechaniczna.Niby proste bo to przeniesienie napędu aż po same koła oraz tego zakotwiczenie.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale moze gumy ma dobre ?to po co wymieniac
niewątpliwie w 13-to letnim aucie są w stanie idealnym.

Zdziwiłbyś się jak wyglądały w 17 letnim aucie fabryczne tuleje. Te które dużo pracują na pewno są już do wymiany ale są i takie które nadal spełniają swoje właściwości i guma jest ani bez jednego pęknięcia. Mimo to rozbierając cały tył oczywiście warto wymienić każdą tylko z tego względu, że nie wiemy czy przypadkiem za tysiąc, dwa tysiące km się nie uszkodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zdziwił bym się.Ogladałem te tuleje tyle razy że nic nowego mi nie powiesz.Na wygląd możesz ocenić ładne lub brzydkie cycki.Nie tuleje.

 

Bo na cyckach się nie jeździ he he

 

Jak już rozbierzesz to wymień na nowe tuleje za dużo rozbierania by bawić się w to dwa razy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może powinienem bardziej dosadnie się określić, dobrze pracowały i nic im nie brakowało mimo swojego wieku :cool2: A co do rozbierania to rozbiera się tył dla wymiany tulejek wózka inne tuleje można wymienić bez większego rozbierania tyłu jeżeli się mylę, poprawić.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.