Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Zastanawiam się nad zakupem bmw E92, rocznik ~2010. Przebieg w granicach 60 do 130 tys. Benzyna ( obawiam się awaryjności i kosztów naprawy diesel'i ).

 

Czy jesteście w wstanie doradzić, który silnik w tych modelach najlepiej wybrać ? 2.0, 2.5 czy 3.0 ?

 

Z góry dziękuje za wszelkie wskazówki.

Opublikowano

Koszty utrzymania będą podobne a radość z jazdy-bezcenne!

Cena zakupu będzie większa tylko o 25-30% czyli zależy od budżetu :D ,

Pozdrawiam

Opublikowano

thompson 79:

Z kontekstu rozumiem ze polecasz diesl'a ?

Mam złe doświadczenie z dislem w audi a3, dlatego wole go unikać. Az taka różnica w jeździe miedzy benzyna a dieslem ?

 

siodema:

Wydaje mi się, ze 2.5i posiada turbo gdzie 3.0i już nie.

Zreszta gubię się w KM w tych silnikach, każda strona/oferta podaje je inaczej. Myślałem ze 2.5 posiada 218km, gdzie 3.0i ma 280km. Musze to sprawdzić :)

 

Bardziej zależny mi na tym, czy któryś z tych silników ma zła opinie, czy mniej więcej ich awaryjność jest na takim samym poziomie.

 

Jeśli nie będzie większych przeciwskazan to chyba wybiorę 2.5i automat. Trochę martwi mnie spalanie w 3.0.

Opublikowano

Kolego w BMW jest dużo różnych wersji koni mechanicznych przy tym samym litrażu.

Jest klika tematów na temat 2.5 i 3.0 i.

ogólnie 2.5 ma sporo wad w 3.0 większość wyeliminowano.

po 2010 ponoć już jest git.

 

Poszukaj an forum tematów o n52 i n53.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Jedyna turbo-benzyna w e92 to 335i kolego.
Opublikowano

Dziękuje wszystkim za pomoc i przepraszam za mój brak wiedzy :)

 

Szczególnie dzięki za informacje o N52 i N53. Przeszukam forum by dowiedzieć się więcej.

 

N53 w E92 występuje tylko w silniku 3.0 ? Czy da się jakoś po numerze sprawdzić typ silniku danego auta podczas oglądania ?

 

Rozumiem, ze po 2010 roku, E92 posiada już silnik N53, czy jednak N52 tylko ulepszony ?

Opublikowano

nawet nie ma co porównywać 320i do 325i/330i

licz się natomiast z różnicą w utrzymaniu, spalaniu

zależy ile rocznie robisz km, jak mało to bierz co mocniejsze

chcę też dodać, że podaż modeli E92 LCI w DOBRYM STANIE jest znikoma na rynku, najwięcej jest amerykańskich wersji po kasacji..

jak są już fajne to właśnie albo 2.0 albo kosztują tyle co całkiem fajne F30 jeżeli mają mocny silnik

Opublikowano

Auto kupuje w UK - albo od dealera, albo z salonu BMW( drożej, ale podobno solidnie sprawdzają auta przed sprzedażą ). Rocznie robię pewnie około 4-5tys km, wiec całkiem mało.

Przekonuje się powoli do 3.0i, ewentualnie 2.5i.

Opublikowano
thompson 79:

Z kontekstu rozumiem ze polecasz diesl'a ?

Mam złe doświadczenie z dislem w audi a3, dlatego wole go unikać. Az taka różnica w jeździe miedzy benzyna a dieslem ?

 

W żadnym wypadku tak nie pomyślałem,chociaż diesel jest też fajny. Miałem na myśli fakt,że 320 i/d będzie tańsze w zakupie od 325 i 330 d o jakieś 20% a koszty miesięczne koszty utrzymania będą podobne.Osobiście polecam 330i a jeżeli priorytetem jest automat to już w ogóle nie ma co mówić w tedy 325i trochę za słaba. Nie wiem jaki masz budżet do dyspozycji,bo od tego dużo zależy :D

Opublikowano

Posłucham was i od dzisiaj będę rozglądać się wyłącznie za 3.0i.

Moj budżet to około 70 tys, nie zbyt chce go przekroczyć.

Wielkie dzięki wszystkim za pomoc :)

Opublikowano

planuje kopić z salonu BMW, wiec odpowiadają za wszelkie usterki do roku czasu,

jeśli kupowałbym od dealera, w tedy wybrał bym tańsze auto - właśnie na ewentualne usterki.

 

Wszystko jeszcze do przemyślenia, do obejrzenia i dopytania w serwisie - planuje kopić w najbliższych 3-6 msc. Moze szybciej, jeśli nadarzy się okazja.

Opublikowano

Po 2010 325i i 330i ma ten sam 3 litrowy silnik bez turbiny. Pierwszy 218km drugi 272km.

Wersja z turbo to 335i.

Road Tax dwa pierwsze jest jednakowy, cena mocniejszego jest wyższa, szczególnie z m pakietem.

Też jest to mój target na najbliższe miesiące.

Ja szukam na autotrader.co.uk

Opublikowano

325i N53 z 2010 roku to dobry wybor jezei kupujesz od dealera.

Silnik jest w miare oszczedny a przy tym dynamiczny i nie boryka sie z powaznymi problemami, trzeba dbac o uklad paliwowy (bmw ma odpowiedni srodek). 320i na E92 to troche malo wedlug mnie.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Dziekuje wszystkim za pomoc w wyborze :)

Wczoraj kupilem BMW 325i, 50 tys przebiegu. Automat. Sprawuje sie niesamowicie :)

 

http://gfdarwin.pl/2015-06-25-15.44.43.jpg

http://gfdarwin.pl/2015-06-25-19.21.jpg

Opublikowano
Dziekuje wszystkim za pomoc w wyborze :)

Wczoraj kupilem BMW 325i, 50 tys przebiegu. Automat. Sprawuje sie niesamowicie :)

 

ktory rocznik, jak pojemonosc 2.5 czy 3.0 ?

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Tak z ciekawości ile trzeba dać w uk za taką sztuke??

 

Za dobry egzemplarz (bezwypadkowy z malym przebiegiem kolo £10k trzeba liczyc)

Opublikowano

domelsnake: witam kolegę po fachu w Londynie ;)

 

Co do ceny, 10k za diesla lub 2.0i benzynę.

2.5i i 3.0i są trochę droższe i rzadsze - 12k.

Mi się trochę udało - a w sumie zobaczymy jeszcze czy się udało czy nie :)

Opublikowano
domelsnake: witam kolegę po fachu w Londynie ;)

 

Co do ceny, 10k za diesla lub 2.0i benzynę.

2.5i i 3.0i są trochę droższe i rzadsze - 12k.

Mi się trochę udało - a w sumie zobaczymy jeszcze czy się udało czy nie :)

 

Ja za moja dalem jakies £7-8k z przebiegiem 54k mil.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.