Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Moje bmw głośno pracuje szczególnie na zimnym podczas przyspieszania, nawet na nagrzanym silniku jest głośno jeśli temperatura na zewnątrz nie przekracza 12C.

Słychać w kabinie jakby mocno grające zawory chociaż popychacze są już wykluczone, dźwięk jest jakby nie palił na wszystkie gary.

Poprawa następuje dopiero gdy przejadę około 30km zgaszę silnik na 15min i po tym dźwięk się zdecydowanie poprawia chociaż to jeszcze nie to,

W okolicach 1200-1300 na jałowym silnik drga. dwumas jest spoko.

Załączam filmik nagrany na parkingu po rozgrzaniu silnika kiedy lakko dotykam gazu.

Opublikowano
moja chodzi tak samo.Na zimny jest klekot jak sie rozgrzeje to ucicha,lecz wystarczy ze zmienie na d lub wlacze klme i praca silnika staje sie głosniejsza.
Opublikowano

Zawsze tak było? Na postoju nie jest jeszcze tak źle ,ale podczas przyśpieszania na zimnym to uszy bolą,

nawet na ciepłym jak przeciągam pojedyńczy bieg to często jest tak jakby grają- nie grają-grają-nie grają... itp

Opublikowano

Jak będę miał parę dni postoju w garażu to raczej tak zrobię. Tylko czy wtrysk tak oddziałowuje na temperaturę?

Jak jest poniżej 12 stopni na dworzu to auto jest słabsze i głośniejsze.

Opublikowano

wiem o który stukot chodzi, podczas obciazenia powstaje cos takiego jak w chwili dodania gazu na tym filmie.

Nic z tym nie zrobisz, to są IMO mikroluzy na sworzniach tłoka, wynikajace naturalnie ze zuzycia silnika. Ile masz km na blacie i ile myslisz, ze ma naprawdę?

Opublikowano (edytowane)

Na blacie lekko ponad 300tyś, kupiony bezpośrednio w deutschland ,wiec zakładam zgodność bo jest udokumentowane.

Myślałem tez o tych luzach i myślę ,że na pewno coś w tym jest... Natomiast to grzechotanie pod obciążeniem to jakby całkiem inny dźwięk i ostatnio w większości

znikł po wlaniu preparatu na wtryskiwacze, ale wiem ,ze jak preparat się skończy to powoli ten dźwięk znów wróci jak ostatnio. :cry:

Ostatnio się ociepliło to znacznie mocniejszy na niskich obrotach ,aż milo... :)

Korekcja w inpie źle nie wypada, najwyżej na dwóch wtryskach było około +1 i na innym około -0.9 ,wiec nie jest tak źle.

Sprawdzę w najbliższym czasie jak teraz wyglądają na rozgrzanym i napisze.

Edytowane przez woofeer123
  • Zarejestrowani
Opublikowano
Korekty w inpie i innych tego typu progrmach nijak mają się do porządnego sprawdzenia wtrysków

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

jezeli mozesz sobie pozwolic na unieruchomienie auta na kilka dni, to zdejmij wtryski i poslij je do stalowej woli, wtryskiwacz com.

Mają dobrą renomę i robią solidnie, mają też odpowiednie maszyny by je przetestować

Opublikowano

W tym momencie nie mogę unieruchomić auta ,ale pewnie zrobię tak jak będę miał możliwość.

Wiem ,że inpa ma się nijak ,ale wklejam odczyt z inpy:

1 -(-0.19)

2 -(-0.31)

3 -(-0.41)

4 -(-0.11)

5 -(+1.28)

6 -(-0.14)

Opublikowano

Jak się robi taki test? W disie?

Zauważyłem ,że jak przyśpieszam to wartość na 5 wtrysku rośnie czasem nawet do 1.85

Reszta jakby zbliża się do zera.

Opublikowano

Wszystkie mają się zbliżać do zera.

A z testem, to miało być analog 5 :)

Czyli korekcje masz na 4, a na 5 masz predkosci wału nadanego przez poszczegolny wtrysk

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Wtrysk zmieniony na używany zobaczymy po kilku przejazdach czy jakaś różnica...

Na wtrysku jest dość gruby nagar ,ale tylko na końcówce.

Grzebiąc długą wykałaczką wyczułem ,że jest tego więcej na tłoku (było czuć miękkie pękające ścianki na tłoku, ale nie dłubałem nic tam więcej jak zobaczyłem)

Wstawiam parę fotek wtryskiwacza:

http://imageshack.com/a/img661/6073/ufD6Y4.jpg

http://imageshack.com/a/img907/6158/SBvobL.jpg

http://imageshack.com/a/img661/5663/fpDmEe.jpg

Mógłby ktoś opisać co tam może się dziać i dlaczego?

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Po zmianie wtrysku jest znacznie równiejszy dźwięk podczas przyśpieszania, na wolnych jak było tak jest.

Czy nikt nie wie od czego może być taki nagar?

Sprawdzę z inpa w tygodniu jak jest ,bo wiedziałem ,że drugi wtrysk po zmianie ma za wysoką korektę...

 

Pytanie dla posiadaczy 2.5d

Czy spaliny wylatują tylko z prawej końcówki tłumika?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.