Skocz do zawartości

woofeer123

Zarejestrowani
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 320D 150KM 2003r

Osiągnięcia woofeer123

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Cena 320zl jest z alledrogo :D Jeśli pirat nie działa stabilnie to nawet nie jestem zainteresowany hehe :twisted: Co pozwala zrobić wersja lite z DPFem? Ogólnie często sprawdzam czy nie pojawiły się jakieś błędy ciśnienie na dpf itp. Aktualnie mam problem z dpf dlatego myślę o kupnie Carly żeby móc codziennie go kontrolować :8)
  2. Sam adapter na androida to koszt około 320zl Wersja Pro Carly na androida kosztuje około 250zl na ROK (właśnie chodzi mi o to, że to tylko na rok :nienie: ) Może wersja PRO na IOS jest dożywotnia? Wolałbym komunikacje przez wifi ,ale BT też jest ok Zainwestowałem wcześniej w ICOM A2 z ista P i D do poważniejszych spraw, ale za każdym razem trzeba targać laptopa z okablowaniem i ten czas uruchomienia programu aż do pełnego połączenia.. :( Carly chce w sumie dla własnej wygody i oszczędzenia czasu gdy chce tylko monitorować proste parametry.
  3. Stoję przed zakupem adaptera Carly i nie wiem czy kupić na androida czy ios? Czy mógłby mi ktoś doradzić jak się sprawdzają na androidzie czy nie ma jakiś głupich problemów? Osobiście używam androida ale mam w domu tez iphona wiec zastanawiam się co lepiej współpracuje :duh: Czy jest możliwość wgrania pełnej wersji carly na iphona z chomikuj?
  4. Jeśli mowa o Exhaust-gas backpressure to ciśnienie na wolnych obrotach jest 6,9mbar na zimnym 9mbar na cieplym podczas jazdy pod dużym obciążeniem okolo 200mbar,
  5. Ciśnienie przed DPF sprawdzę Disem tylko nie wiem ile musi być?
  6. Mam DPF. Myślę ,że nie mam typowej turbo-dziury tylko nie jest taki żwawy od razu po wciśnięciu gazu. EGR i elektrozaworki wszystkie sprawne, przewody podciśnieniowe szczelne. Nie znalazłem nigdzie nieszczelności. Samochód ogólnie podczas długiego przyśpieszania z deska w podłodze zbiera się dobrze lecz jednak widać ,że turbinka mogłaby dać z siebie więcej i pchać ta furkę jeszcze szybciej:) Stawiam na turbinę lub nastawnik lub obie rzeczy jednocześnie , można jakoś sprawdzić ten nastawnik czy tylko podmianka?
  7. Zapomniałem dodać, test na filmiku zaczyna się od 2 biegu z deska w podlodze okolo 20-30km/h aż do 170km/h Mam wrażenie ,że turbina potrzebuje za dużo czasu żeby osiągnąć wartość zadaną. Turbina piszczy mocno podczas jazdy od razu jak da się trochę gazu, może to być związane z nastawnikiem?
  8. Mogłby ktoś się wypowiedzieć na temat tego testu czy to turbina czy może być coś innego?
  9. Nikt nie słyszał o podobnym przypadku? Znalazłem troche czasu ,wiec pogrzebałem i: Po odłączeniu licznika samochod usypia się. Po odłaczeniu CAS lub SGM usypia się. Po odłączeniu SGM nawet nie zapala sie kontrolka od blokady szyb. Po odłączeniu MPM, PDC, KBM, CID, IHKA, CCC, LM, SZM brak poprawy i dalej nie może przejść w stan uśpienia. Ponieważ wymiana licznika nie pomaga (Podpiąłem na próbe inny licznik z e60 z automatem, moj jest manual)to wyodrębniłem jaki przewód przy liczniku blokuję przejście w stan uśpienia. Mam duzo błędów w wielu sterownikach o problemie komunikacji K-CAN LOW ,ale odłączenie tego przewodu nie daje żadnej reakcji. Dopiero po wypięciu z kostki X16 pinu nr 6 czyli K-can High pozwala uśpić auto ,ale wtedy po przekręceniu kluczyka licznik nic nie wyświetla:( Jak samochód śpi to podłączeniu k-can high do licznika momentalnie budzi go chyba ,że licznik nie ma zasilania to nie wybudza go, dlatego wyciągnięcie bezpiecznika pomaga. Sprawdziłem też przejścia k-can low i high bezpośrednio od CAS do innych sterowników i brak jakich kolwiek przerw. brak zwarć do masy. Proszę o jakieś sugestie, informacje, ja już rozkładam ręce:/ :duh: :mad2:
  10. Do e60 bez xenonu polecam takie: http://www.ebay.co.uk/itm/4-X-CANBUS-CREE-501-LED-BULBS-XENON-WHITE-HALO-RINGS-ANGEL-EYES-BMW-E60-E61-03-0-/371547271054?hash=item5681f16f8e:g:zvkAAOSwzhVWsy9Y Próbowałem różne i ciągle ledy odpadały od żarówek, jak na razie sprawują się dobrze i świecą wyraźniej. Skupiają swiatło na ringach a nie na reszcie lampy co psuje efekt. Oczywiście stosunkowo dobre jak na możliwości tych lamp. Widać lekko w dzień nawet bardziej niż na zdjęciu w aukcji
  11. Poradziłeś sobie z tymi drganiami na wolnych obrotach? Mam to samo w przedziale 1000-1400RPM drgania silnika odczuwalne na budzie zarówno z wciśniętym sprzęgłem i bez. Tylko na postoju. Po przytrzymaniu silnika na tych obrotach widać małe kopcenie z wydechu nawet chwilę po zejściu na wolne obroty. Może ktoś już widział taki przypadek? Pozdrawiam
  12. Mam 5A. To u mnie może za coś jeszcze odpowiadać ten bezpiecznik ,bo jest przed 2005. Później wkleję z których sterowników odczytałem te błedy ,bo nie pamietam dokładnie. Wymazałem wszystkie i po chwili odczytałem te błędy 90 VIRTSG90 ERROR_ECU_SERVICE_NOT_SUPPORTED 91 VIRTSG91 ERROR_ECU_SERVICE_NOT_SUPPORTED 92 VIRTSG92 ERROR_ECU_SERVICE_NOT_SUPPORTED 98 VIRTSG98ERROR_ECU_SERVICE_NOT_SUPPORTED ADR Gen. name JobStatus Number of errors Error code Kind of error 00 ZGM OKAY No Error stored 01 SIM/SGM OKAY No Error stored 02 SZL OKAY No Error stored 05 STVL/TEFA OKAY No Error stored 06 STVR/TEBF OKAY No Error stored 0E SFZ OKAY No Error stored 12 DME/DDE OKAY No Error stored 17 EKP OKAY No Error stored 29 DSC OKAY No Error stored 3B NAV OKAY No Error stored 3C CDC OKAY No Error stored 40 CAS OKAY 1 Error stored D904 60 41 DWA OKAY 1 Error stored D944 60 43 POW OKAY 1 Error stored D9C4 68 45 RLS OKAY No Error stored 50 SINE OKAY No Error stored 60 KOMBI OKAY 2 Error stored A3AA 60 E104 60 62 MOSTGW OKAY No Error stored 63 MMI/CCC OKAY No Error stored 64 PDC OKAY No Error stored 65 BZM/SZM OKAY 1 Error stored E244 70 67 ZBE OKAY 1 Error stored E2C4 60 70 LM OKAY No Error stored 72 KBM OKAY 1 Error stored E584 60 73 CID OKAY No Error stored 78 KLIMA OKAY 1 Error stored E704 60 A1 SBSL OKAY No Error stored A2 SBSR OKAY No Error stored
  13. Nikt nie wie nawet co może być powiązane z licznikem i gdzie zacząć szukać? :? Nigdy nie miałem błędu klemy IBS.
  14. Odświeżę temat z moim nieusypiającym się e60:( Wogólę się nie usypa ,aż do wyciągnięcia bezpiecznika w schowku chyba nr13 który jest od licznika.(instrumentcluster) Po podmianie licznika dalej się nie usypiał ,więc to nie licznik. Bez bezpiecznika lampka od blokady szyb gaśnie po około 50sek Wie może ktoś od jakiego sterownika jest jeszczę ten bezpiecznik ,bo nigdzie nie mogę tego znaleźć:((( Dodam ,że w większości sterowników mam błędy jak: dużo z kcan np. E704 K-Can physical Buserror D904 K_CAN_Leitungsfehler 55556 K_CAN_Leitungsfehler E104 CAN LOW ERROR A3AA CAN_ID_1D2_ERROR_Botschaft_Getriebedaten E184 CAN Low 4993 4993 Botschaft (STAT_KOMBI, 0x1B4) i parę innych podobnych..... :duh:
  15. Zamówiłem Icom a2 z ebaya od tego sprzedawcy http://www.ebay.co.uk/itm/2015-for-BMW-ICOM-A2-B-C-diagnostic-tool-Software-3-50-3-56-expert-mode-/221347308004?hash=item338953e1e4:g:gL8AAOxyzi9SlyYo Jeśli ktoś też szuka ICOMa i miałby jakieś pytania to walić śmialo do mnie, powinienem w tym tygodniu otrzymać paczke. Ps Czy jest rożnica jeśli w winkfp wybieram F1 enter zusb czy F3 update zusb? Czy jest akualizacja do softu 7802540 dde? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.