Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Mam problem z gumowym przewodem pod maska. http://zapodaj.net/43156de389879.jpg.html Przy uruchomionym silniku, gdy odkręcam korek wlewu oleju lub wyciagam bagnet ( w celu sprawdzenia odmy), przewód ten nabiera powietrza i coś zaczyna syczeć. Z kolei, gdy korek jest zakręcony a bagnet włożony, powietrze przestaje syczeć, a przewód robi się "pusty" http://zapodaj.net/023f6b0a3f7ba.jpg.html

Po wyłączeniu silnika słychać charakterystyczny dźwięk zasysanego powietrza, a przewód znowu nabiera powietrza.

Czy to coś związanego właśnie z odmą?

Moje BMW to E39 520I Sport Touring Auto 2002 2.2L

Edytowane przez Alex06
  • Moderatorzy
Opublikowano

Czy to nie jest część nr 3?

 

Jak tak to powinno w nim iść podciśnienie - zasysanie powietrza z baku do dolotu poprzez zawór regulujący - o ile dobrze rozumiem zasadę działania to możesz mieć przytkany ten wąż, lub filtr węglowy na tym przewodzie albo i sam zawór niesprawny. Nie masz błędów w stylu "tank vnetilation valve"?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.