Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
ten silnik opiera sie o chlodnice? nie ma wiatraka? nie grzeje sie to?

 

bywało ze woda sie gotowała jak dłuzej przytrzymał w okolicach czerwonego pola ;) szkoda ze nie zwrocilem uwagi jak to teraz ma rozwiazane w tym 3,5

 

Ale zdaje sie ze ma wentylator na 12V za chłodnicą.

Opublikowano
Właśnie sprzedałem silnik 3,5 l ze swojej poprzedniej e-23 kumplowi z Lubina, który chce go wsadzić do e-30. Jak skończy to zdam relację.
http://img221.imageshack.us/img221/3032/clipboard02zn2.jpg
Opublikowano

no to ja wsadze kij w mrowisko: co będzie szybsze:

e30 z m30b35

e30 z m50/52 b25/b28

e30 m20b27 - po podkręceniu (wyrażenie nieprecyzyjne, bo nie wiem ile mozna maksymalnie)

 

i co lepsze/bardziej warte swapu?

 

acha, no i czy szybsze od m3?

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Opublikowano
2,8 z E36 E38 E39 :mrgreen:

 

Moim zdaniem najlepszy na jednym z forum jest wlasnie taka przerobka pokazana jak dla mnie bomba no i ten silnik jest lekki :cool2:

 

a mozesz podac link, gdzie jest pokazana taprzerobka? A moze jest gdzies pokazany swap z 2.0 na 3.5 :) z opisem :) Pozdr.

Opublikowano
Właśnie sprzedałem silnik 3,5 l ze swojej poprzedniej e-23 kumplowi z Lubina, który chce go wsadzić do e-30. Jak skończy to zdam relację.

 

 

gozbern!!!! nie ciesz sie ze sprzedałeś bo jak zobaczysz jak to będzie latać to będZIESZ ZAŁOWAĆ ze sprzedałes a sam nie wsadziłeś to e30:P

TO PISZE JA BLAHA!!!!

Opublikowano
EE Panowie nie dziwie sie że wrażnenia były marne, bo w końcu to 3.5 daj raptem 211 KM, przy cięższej masie motoru nie ma rewelacji żadnych.
Opublikowano

ktos sie pytal ktory silnik najlepszy..

wszystko zalezy od kasy.najtanszym wyjsciem bedzie m20b27 z przerobkami (czyli na bazie zwyklej m20b20)

nastepnie m30b35(sam silnik ze skrzynia to tylko 1000-1500zl)

na koncu najdrozszy ale chyba najlepszy swap to m52b28

 

swapy m50 sa opisane na innym (naszym)forum. nie wklejam tu linka bo podobno nie mozna ( władza nie pozwala)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
moze zbeszczeszcze troche to forum, ale jesli przewija sie temat dlubania w ETAch to ja mam pytania co gdyby zamienienic w tym silniku glowice z kolektorem i zasilic calosc zestawem soft turbo???? bo sama dlubnieta ETA podobnio jezdzi lepiej niz M50B25, przynajmniej suche dane na to wskazuja, wiec co lepiej zaturbiac ETE, dlubnac ja, zamienic na M50B25 czy na M30B35 ???????????

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.