Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Aso za Ciebie nie zdecyduje jak była robiona w aso to powiedzą co było zmienione a zazwyczaj są i zdjęcia w aso lub u ubezpieczyciela aczkolwiek jeżeli rzeczywiście były tak duże dwie szkody to ja bym takiego auta nie chcial.
  • Odpowiedzi 57
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
kolego dosyć duża kwota jeśli chodzi o naprawę i mała jeżeli było to robione w aso, jeśli w czymś Ci to pomoże to moją szkoda kosztowała 110tyś, weź pod uwagę że uderzenie dołem i uszkodzenie miski silnika to kosz wymiany silnika +/- 130tys

http://ap-oil.pl/allegro/allegro_graphics/m3e92/11.jpg

 

W ogóle koszt takiego uszkodzenia mnie nie dziwi, jeśli mówimy o ASO.

 

Mój kolega miał stłuczke, wjechał mu gość w tył, naprawa w ASO 11 tyś EURO. ponad 46 000 zł w ASO VW.

 

https://www.dropbox.com/s/dys6eqkgtkrginu/WP_20141217_15_09_53_Pro.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/e0lztjdg09nbz15/WP_20141217_15_09_59_Pro.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/1xo24andz9yeey0/WP_20141217_15_10_05_Pro.jpg?dl=0

 

W zawieszeniu do wymiany były 3 wahacze. To wszystko. Więc 110k zł w przypadku BMW wcale nie dziwi.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano
Naprawa w ASO w Niemczech. Szkoda calkowita, bo auto warte wg nich 10 000 EUR, ale do 130% zgadzaja sie naprawiac, jesli klient sobie tego zyczy.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano

sory za offtop ale jak uderzyłem w jenota (takie zwierzątko ok 10kg wagi) przy 140km/h to naprawa w golfie VII wyniosła 35tyś :) a tak naprawdę nie było za bardzo widać ze coś się z przodem auta stało :) salon dobrze zarobił w tym przypadku...

także M3 i kwota 110tys za małą przygodę nie robi na mnie wrażenia :mrgreen:

Opublikowano

I co Wy na to - historia ASO

 

27.07.2012 - 2701 km - serwis olejowy - olej, filtr oleju, mikrofiltr, olej w tylnym dyferencjale, płyn do spryskiwacza

13.09.2013 - 21 921 km - kpl zabezpieczeń do kół, serwis olejowy - olej, filtr oleju, mikrofiltr, filtr powietrza

 

Ostatni zarejestrowany szczyt z kluczyka - 48 100 km - brak daty (odczyt z kluczyka czyli identyfikacja samochodu w ASO poprzez czytnik. Czynność dokonana np w celu zakupu części itd)

 

Wszystkie akcje serwisowe wykonane, brak aktywnych.

Opublikowano

Że za wiele w aso nie robił - bo drogo.

Również z wypadkiem nie był w aso.

To co było o szkodach to z TU, samemu z programem genereali komórką można sobie szkody z dowodu rejestracyjnego sprawdzić, oczywiście odkąd zarejestrowany w PL.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Szkoda ze to czechy bo wypada sprawdzic u ubezpieczyciela ale u czechów nie wiem jak to zrobić. Generalnie jak dla mnie za duża niewiadoma zeby kupić takie auto. Szkoda byla bo sami mówili,że blotnik malowany więc chodzi o tylny błotnik raczej, przednie sa plastikowe wiec tam nie sprawdzi, maske można kupić nową i na czujniku będzie ok a całego przodu mogło nie być. Nie było to robione w ASO tym gorzej ,nawet błotnik, o którym informowali musial byc malowany poza ASO a tu pojawia się pytanie o jakość naprawy. Na sprawdzenie w ASO bym nie liczył jak na wyrocznie bo byłem kilka razy sprzedając auto i to co prezentują podczas oględzin to śmiech dużo lepiej sprawdzi się porządny warsztat o specjalizacji bmw.
Opublikowano
Jakby w ASO robili to dopiero by wszystko spaprali.

 

Samo aso raczej nie ma lakierni - ale masz dokument o naprawie zgodnie z technologią.

Opublikowano
Jakby w ASO robili to dopiero by wszystko spaprali.

 

Samo aso raczej nie ma lakierni - ale masz dokument o naprawie zgodnie z technologią.

Widziałem poprawki po ich technologi :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja też miałem dwa auta kupione z elementami malowanymi u Fusa to była tragedia wszystko poprawialem ale chociaz elementy byly nowe bez szpachlowania i mialem podglad do historii co dlaczego robili i jakie części wymieniali apolakierować i tak trzeba bylo po nich drugi raz.
Opublikowano

Potwierdza się Wasz pierwszy scenariusz czyli wyciąganie kasy na szkodę, jednak ponoć robił to "znajomy likwidator" nie wdając się w szczegóły.

Generalnie wygląda na to ze z autem będzie wszystko ok, potwierdza to serwis i dealer BMW w Czechach , jutro dostane fotodokumentacje od ubezpieczyciela.

Oczywiście idąc za Waszymi radami umówilem się na sprawdzenie - niestety w BM Katowice 13 kwiecien wiec odpada , pozostaje mi piątek u Sikory w Mikołowie lub piątek w Krakowie w M-Carsie ? Co wybrać ? no chyba ze macie jakiś inny skuteczniejszy namiar?

Opublikowano

http://i62.tinypic.com/4ic22s.jpg

http://i58.tinypic.com/jpzehd.jpg

 

BMW twierdzi ze to były zdjęcie pod ubezpieczalnie i generalnie auto jest rozmonotowane pod zdjęcia ale nic sie nie działo.

Jak Wy oceniacie te 2 uszkodzenia ?

Zastanawiam się czy w ogóle jechać do Sikory zamiast olać temat...

Opublikowano

"Pod ubezpieczalnię" czyli co? Chcieli tym stanem wydymać ich na parę zet? :D Czy faktycznie auto tak wyglądało. I wez tu bądz mądry, wszyscy kłamią i kombinują, a przyszły nabywca jest na końcu tego "łańcucha pokarmowego"

Sytuacja jest dwuznaczna, ale wybór należy do ciebie. Nigdy nie dojdziesz do składu i ładu z tym autem, więc mocno się zastanów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.