Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Moj problem jest nastepujacy posiadam BMW 525 d od roku , od jakiegos tygodnia mam problemy z odpaleniem auta, a mianowice rozrusznik kreci jak glupi ale trzeba chwile przytrzymac na rozruszniku zeby bunia odppalila, nie ma roznicy czy na zimnym czy na cieplym. Bylem tez dzis na kompie i nie pokazalo zadnego bledu, wiec prosze o pomoc a jesli jest juz taki temat to przepraszam ale nie moglem znalezc takiego przypadku w watkach, i prosze o wskazanie tematu lub jakies podowiedzi od czego zaczac sprawdzenie co moze byc przyczyna??

Opublikowano
dzieki za odp ale na kompie kolega sprawdzal i wszystko jest w porzadku, na jakiej progowej??

Czytał błędy tylko na postoju? Odp bo tak będzie łatwiej co robił z autem jak komp był podłączony.

Opublikowano

Jesli czujesz, ze przy kreceniu łapie, ale musisz jeszcze potrzymać kręcenie, bo inaczej zdechnie, to na 90% któryś wtrysk idzie w przelew.

Test przelewowy do wykonania

Opublikowano

Jak masz problem z odpaleniem auta to przed następną próbą postukaj trochę nogami w podłogę jak siedzisz za kierownicą. Jeśli po takiej "kuracji" odpali to na 99% kończy Ci się pompka progowa. Na postoju powinna dawać ciśnienie 4,0-4,1 jednostki (zdaje się mbar). Pod obciążeniem nie powinna spadać niżej niż 3,7-3,8.

W INPa wybierasz swój silnik/model auta ---> DDE 4.0 ---> Live data ---> Analog Values 1 ---> Pre-supply Pressure (tu powinny być te wymienione wyżej wartości).

Pzdr.

Opublikowano
juz wszystko wiadomo mechanik podlaczyl bezposrednio pod wtryski dziwne urzadzenie skladajace sie z takich rurek i wezykow i wyszlo ze na makasa jest rozwalony 3 wtrysk a 6 juz sie tez rozwala
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
mam pytanie czy w modelach 525d wytryski common rail sa rozbieralne i dajace sie regenerowac czy nierozbieralne i trzeba kupowac caly nowy wtrysk?
Opublikowano

Nie jestem specem, nie znam się, ale sam jakiś czas temu dzwoniłem się dowiadywać i wszystko elegancko mi powiedzieli, po samym podaniu modelu samochodu, kodzie silnika i roku produkcji. Dzwoniłem w te dwa miejsca, pierwsze z brzegu wyniki z google:

 

http://e39.regeneracja-bmw.wtryskiwacz.com/bmw-e39.html

http://www.wtryskiwacz-naprawa.pl/naprawa-wtryskiwaczy.html

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.