Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam forumowiczów,

Czy ktoś z Was posiada zepsuty zamek drzwi tylnych prawych do e90. Jeśli nie to może z innych drzwi. Potrzebuje go rozbebeszyć i sprawdzić jakie są te silniczki w środku.

Bardzo proszę o info na pw lub w tym poście.

Pozdrawiam

Dawid

Opublikowano
Witam forumowiczów,

Potrzebuje go rozbebeszyć i sprawdzić jakie są te silniczki w środku.

Dawid

 

Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi. W zamku, każdym siedzą po dwa I się nieco różnią ślimakiem. Silniczków samych raczej nie dostaniesz, więc jak masz padnięte to i tak musisz kupić zamek, a swój rozbierz i będziesz wiedział jak wygląda.

Opublikowano
No właśnie że prawdopodobnie dostane takie silniczki tylko potrzebuje dokładny model żebym wiedział na 100%. A nie mogę wykręcić swojego zamka i go rozwalić bo codziennie jeżdżę samochodem (z nie zamykającymi się drzwiami to wątpliwa przyjemność jazdy). Wolał bym sobie na spokojnie zamówić silniczki i w jakiś weekend naprawić swój zamek
Opublikowano

rozbierałem zamek i też tylny prawy :)

jeden silniczek był spalony

i powiem Ci że po rozebraniu nie wolno niczego oprócz silniczków dotykać bo zaraz wyskakują jakieś drobnostki i potem tylko możesz sobie poku**ić :D

mi powyskakiwały i potem nie dało się normalnie poskładać więc kupiłem używkę za 140 zł.

Opublikowano
A możesz napisać jakie to są te silniki jak jeszcze masz rozbebeszony zamek. Ewentualnie pytanko czy po wymianie zamka na trzeba podpinać samochód do kompa żeby zrobić jakąś adaptację/kodowanie czy coś w tym stylu?
Opublikowano
A możesz napisać jakie to są te silniki jak jeszcze masz rozbebeszony zamek. Ewentualnie pytanko czy po wymianie zamka trzeba podpinać samochód do kompa żeby zrobić jakąś adaptację/kodowanie czy coś w tym stylu?
Opublikowano
rozbierałem zamek i też tylny prawy :)

jeden silniczek był spalony

i powiem Ci że po rozebraniu nie wolno niczego oprócz silniczków dotykać bo zaraz wyskakują jakieś drobnostki i potem tylko możesz sobie poku**ić :D

mi powyskakiwały i potem nie dało się normalnie poskładać więc kupiłem używkę za 140 zł.

 

Bzdury kolego piszesz, ten zamek jest banalnie prosty w budowie. W Roverze 75 są wręcz identyczne, zresztą te też rozbierałem, tam nie ma czego popsuć, tylko w odpowiedniej kolejności złożyć, a dotykać to se możesz co chcesz. Fakt trochę to jest czasochłonne.

Opublikowano
Gdzieś go jeszcze mam ale na działce więc jak nie zapomnę to dopiero w czwartek albo weekend napiszę co tam siedzi.

Nic nie trzeba kodować ale numery muszą się zgadzać. Szukałem i pytałem sprzedawców o konkretny aż się udało :)

 

To jeśli Kolego możesz sprawdzić co tam są dokładnie za silniczki to bardzo będę wdzięczny za pomoc.

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 lata później...
Opublikowano

Salute,

odgrzewam temat ponieważ podobny problem pojawił się jakiś miesiąc temu i u mnie w e91 2005,

i tak:

zamek z tyłu HTR (prawy tył) jest rozbieralny tylko z pomocą szlifierki, więc złożenie go do kupy po takim zabiegu jest raczej niemożliwe,

jest jeden tylko silniczek - model podobny do tego większego silniczka z zamka/kasety BTR (prawy przód) ale z innym ślimakiem i odwrotnie zamontowany, czyli oś ze ślimakiem jest od strony szczotek.

Dlatego też uważajcie na aukcjach jeśli chcecie kupić dawcę.

pozdrawiam

Zbyndol

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.