Skocz do zawartości

Dokąd zmierzasz, BMW...


leox

Rekomendowane odpowiedzi

Aby sie cieszyć naturalna skóra jakieś zwierze musiało zostać zabite. Dla mnie to nie jest w porządku.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 150
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

No niestety F30 ma relatywnie "słabe" wnętrze (średnia jakość materiałów i spasowania). Kiepska sprawa biorąc pod uwagę, że absolutnie gołe F30-ki kosztują około 140-150 tys zł. Faktem jest, że konkurencja z segmentu nazwijmy to "nie premium" bardzo podgoniła temat. Świetnym przykładem jest tutaj nowy Passat, który ma bardzo dobrze wykonane wnętrze i do tego jeżeli porównamy Passata 2,0 TDI 190 PS i 320D 184 PS (chodzi o dwie porównywalne wersje) to po porównywalnym doposażeniu F30 wyjdzie drożej o dobre 45-50 tys zł. W czasach E46 czy E90 (jeżeli ktoś chciał mieć dobrze wykonanego, fajnie jeżdżącego "markowego" sedana) to dopłata była w porządku. Natomiast teraz ? Jak dla mnie nie warto dopłacać, zwłaszcza, że F30 oprócz wpadek jakościowych nie prowadzi się tak dobrze jak poprzednie generacje.

 

Żeby nie było obecna trójka to ogólnie dobre auto. Niestety powszechne opinie, że za te pieniądze to model ten powinien być w pewnych dziedzinach zwyczajnie lepszy okazują się prawdą.

 

Dopłacając do Audi ma się przynajmniej bardzo dobrą jakość wnętrza i karoserii (dopłacając w stosunku do tzw popularnych marek).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopłacając do Audi ma się przynajmniej bardzo dobrą jakość wnętrza i karoserii (dopłacając w stosunku do tzw popularnych marek).

 

i totalnie kiepską paletę silników gdzie co jeden to gorszy :8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopłacając do Audi ma się przynajmniej bardzo dobrą jakość wnętrza i karoserii (dopłacając w stosunku do tzw popularnych marek).

 

i totalnie kiepską paletę silników gdzie co jeden to gorszy :8)

Nie mówiąc o napędzie, szczególnie w mniejszych autach.

Kupno Oktawii i zrobienie u tapicera wnetrza na poziomie maybacha wychodzi taniej niz kupno audi A3

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Trójkę to można porównywać do astry czy też jetty ale nie pasata...

Zaletą aut "nie premium" jest to że za śmieszne pieniądze oferują praktycznie to samo w średnim wyposażeniu. Natomiast gdy komuś zależy na mocnych silnikach i topowej wersji wyposażenia w gadżety to jednak auta pseudopremium wpadają lepiej...

 

Sent from mobile.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trójkę to można porównywać do astry czy też jetty ale nie pasata...

Zaletą aut "nie premium" jest to że za śmieszne pieniądze oferują praktycznie to samo w średnim wyposażeniu. Natomiast gdy komuś zależy na mocnych silnikach i topowej wersji wyposażenia w gadżety to jednak auta pseudopremium wpadają lepiej...

 

Sent from mobile.

Kolego, chyba trochę odjechałeś. Passat to gorsze A4, czyli gorsza seria 3. GORSZA. Tańsza, z gorszych materiałów, zaprojektowana jak dla chłopa na wsi. No i tylko ze słabymi silnikami. Przypomnę, że w Passku nawet V6 aktualnie nie ma z tego co patrzyłem, tylko maks 2 litry. Gdzie mu do BMW i nawet nieemkowych modeli typu 335i czy 330d? Nawet 4x4 dostępne w pasku jest tylko dla 1 silnika diesla.

 

Zaletą aut premium jest to, że jeśli auto aspirujące doposażysz na maksa, to nadal będzie połowa auta klasy premium. Kiedyś patrzyłem po KIA Sportage, wtedy tam były do wyboru 2 kolory wnętrza, masakra, zero konfiguracji itp, a większość rzeczy poza silnikami to montują Ci w salonie na życzenie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Temat poruszany wielokrotnie na różnych forach wiele osób ma takie same odczucia co Ty. Ja w BMW zrobiłem ok 600-800tyś km przez 13 lat miałem ok.30sztuk głównie serie 3 ale f30 mnie mega rozczarowało o czym pisałem tutaj

viewtopic.php?f=163&t=184994&start=675

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Trójkę to można porównywać do astry czy też jetty ale nie pasata...

Zaletą aut "nie premium" jest to że za śmieszne pieniądze oferują praktycznie to samo w średnim wyposażeniu. Natomiast gdy komuś zależy na mocnych silnikach i topowej wersji wyposażenia w gadżety to jednak auta pseudopremium wpadają lepiej...

 

Sent from mobile.

Kolego, chyba trochę odjechałeś. Passat to gorsze A4, czyli gorsza seria 3. GORSZA. Tańsza, z gorszych materiałów, zaprojektowana jak dla chłopa na wsi. No i tylko ze słabymi silnikami. Przypomnę, że w Passku nawet V6 aktualnie nie ma z tego co patrzyłem, tylko maks 2 litry. Gdzie mu do BMW i nawet nieemkowych modeli typu 335i czy 330d? Nawet 4x4 dostępne w pasku jest tylko dla 1 silnika diesla.

 

Zaletą aut premium jest to, że jeśli auto aspirujące doposażysz na maksa, to nadal będzie połowa auta klasy premium. Kiedyś patrzyłem po KIA Sportage, wtedy tam były do wyboru 2 kolory wnętrza, masakra, zero konfiguracji itp, a większość rzeczy poza silnikami to montują Ci w salonie na życzenie :D

 

potwierdzasz tylko moje słowa.

Każdy ma swoje kryteria i nikogo na siłę nie chcę przekonywać. Ale szczerze, nie mogę zrozumieć jak ktoś może porównywać A4 i 3jkę do Passata. 3jka i a4 ciasna, klaustrofobiczna, materiały takiej samej jakości co w passacie. jednym słowem mniej miejsca, ta sama jakość za 2 razy większe pieniądze, tylko dla tego że się ma znaczek bmw czy audi na masce? mnie to nie rusza... chyba że ktoś musi się dowartościowywać.

Fakt jest jedna zaleta BMW i Audi - traca mniej na wartości... ot tyle.

No chyba że ktoś szuka mocniejszych silników - to tak jak pisałem wtedy być może warto...

 

moje pytanie - co według ciebie znaczy auto klasy premium?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nikt tu nie napisał jak się prowadzi nowa seria trójka F do konkurencji , tu jest przepaść konkurencja taka jak A4 czy passat nie mają zacięcia sportowego.

F30/31 klei się do zakrętów, A4 i Passat wyjeżdzają przodem.

Jedynym moim zdaniem poważnym minusem nowej trójki jest dźwięk silnika diesla, porażka jakaś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie bez przesady. Nowe F30 można realnie kupic za niewiele ponad stówę. To nie jest dramatycznie rożny od konkurencji w tej klasie (pomijając ze jest troche mniejsze). Owszem wypas moze kosztować i 5 stow, ale kto chce płaci, kto nie to nie. Owszem dokładając do wyposażenia jakieś popierdolki można łatwo druga stówkę wywalić no ale nikt nikogo nie zmusza.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko, ze jak sie kupi F30 lub A4 z mocnym silnikiem to wtedy mamy auto pseudopremium (jak ktos tu napisal) z cena bardzo premium :)

 

dokładnie, "właściwa" "3" zaczyna się od 300k ale nawet w wersji za 350k nie możesz mieć takich WYPASÓW (w aucie robiącym główną sprzedaż marki) jak zamykana klapa bagażnika na przycisk (dostępne w skodzie od 2009r) czy reflektorów ledowych (dostępnych w VW Polo) ...

 

premium jest i było ale F30 niestety to nie dotyczy :cry: ...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Premium było to,że jak wsiadałeś do e46 a do passata to była przepaść w użytych materiałach wykończeniu itd a w tej chwili bmw spadło z jakością stawia ja zyski tymczasem vw poszło w górę i różnicy w tych autach pod względem wykonania nie ma o płacimy za porównywalną wersję 50-100tyś więcej to jednak sporo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
mały poczekaj z tym osądem jeszcze ze dwa lata bo nie znam Pasata który by po 200tkm nie trzeszczał w środku natomiast w Bmw tego nie ma
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

sęk w tym iż wiele osób, tak jak tu na forum, kupuje auto nowe bądź prawie nowe i użytkuje do tych 200kkm...

z drugiej strony - gdzieś tu chyba widziałem temat o trzeszczącym szyberdachu,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie po dwóch latach użytkowania niestety zaczęła trzeszczeć konsola środkowa i trochę podłokietnik ... Ale w audi a4 B8, które rownież miałem od nowości było podobnie .
89fd7c4724419b3am.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko, ze jak sie kupi F30 lub A4 z mocnym silnikiem to wtedy mamy auto pseudopremium (jak ktos tu napisal) z cena bardzo premium :)

 

dokładnie, "właściwa" "3" zaczyna się od 300k ale nawet w wersji za 350k nie możesz mieć takich WYPASÓW (w aucie robiącym główną sprzedaż marki) jak zamykana klapa bagażnika na przycisk (dostępne w skodzie od 2009r) czy reflektorów ledowych (dostępnych w VW Polo) ...

 

premium jest i było ale F30 niestety to nie dotyczy :cry: ...

Po reflektory ledowe zapraszamy do serii 1, po otwieranie bagażnika do serii 3GT. Natomiast chciałbym wiedzieć w jakiejś skodzie czy vw jest napęd na tyl.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Będą trzeszczeć póki co za nowe są za małe przebiegi e9x trzeszczą to f30 będzie wg mnie jeszcze gorzej widząc jak są zrobione te samochody.

Ja akurat na trzeszczenie i wykończenie jestem mega uczulony.

Ciekawi mnie jak w f32 jest z szybami bez ramek w e92 byla masakra od 160-180km/h szyby się rozszczelniały i zero przyjemności z jazdy a w e63 cisza do odcięcia więc jednak mogą jak chcą bardzo mnie ciekawi ten temat w serii 4.

Uwielbiam jeździc serią 3 coupe no teraz 4 ze względu na prowadzenie nie lubię dużych aut ale w tej chwili ze względu na jakość wykonania nie widzę dla siebie samochodu wśród nowszych małych bmw i coraz częściej przeglądam oferty audi i mercedesa po 13 latach jazdy tylko BMW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
mały wiem co masz na myśli i doskonale Cię rozumiem, co do jakości wykonania w środku moja 14-letnia E39 przebiją 2-letnią E92, ale już prowadzenie to klasa sama w sobie, co do szyb to może miałeś źle wyregulowane szyby, ostatnio regulowałem klientowi i był w szoku że jest dużo ciszej Edytowane przez gorik79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maly. Jezdziles seria 2 ? To jest małe auto dla którego ciężko znaleźć konkurencje w tej klasie cenowej.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.