Skocz do zawartości

Uszczelniacze zaworów czy pierścionki?


D2PL

Rekomendowane odpowiedzi

Moje BMW E65 745i zaczęło brać sporo oleju - blisko 1l na 1000km :mad2: Przy mocniejszym wdepnięciu w gaz zaczyna z tłumika lecieć siwy dym (czuć olej jak z frytkownicy), sprawdzane na postoju. Czy są to uszczelniacze zaworów czy jakiś inny mógł by być problem? Dodam, że odmy olejowe 3 miesiące temu były wymieniane. Kompresja jest wzorowa, na 1 cylindrze świeca jest w oleju. Obroty falują nieznacznie, jakieś -25/25.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Wymieniłem uszczelniacze zaworowe i jest jeszcze gorzej, dymi NON STOP. Wcześniej dymił jak się doda mocniej gazu, teraz cały czas. Na postoju cały czas puszcza dymek, w czasie jazdy w lusterku widać kłęby dymu. Jak się da w palnik to dymu jest co nie miara. Mechanik radzi by trochę pojeździć i spalić resztki oleju. Przejechałem jakieś 150km i jest możliwe by dalej ten pozostały olej się spalał i to w takiej ilości? Czy już tylko pierścienie ? :mad2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 4 lata później...
  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.