Skocz do zawartości

D2PL

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E65 745i 2004 PRINS

Osiągnięcia D2PL

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Cześć, jakiś rok temu robiłem regeneracje alternatora. Wszystko było ok, do czasu aż zaczął znowu sypać komputer "Alternator Fault". Sprawdziłem napięcie w ukrytym menu i wyświetliło 11.5V w spoczynku. Nie mam zamiaru znów za to płacić 1k. Na co zwrócić teraz uwagę? Dodam, że akumulator ma rok, był wymieniany razem z regeneracją altera. Fotka do błędu: http://oi64.tinypic.com/6stkco.jpg
  2. Sprawdź katalizatory, mi wypadał zapłon przy zatkanym kacie.
  3. Wymieniłem uszczelniacze zaworowe i jest jeszcze gorzej, dymi NON STOP. Wcześniej dymił jak się doda mocniej gazu, teraz cały czas. Na postoju cały czas puszcza dymek, w czasie jazdy w lusterku widać kłęby dymu. Jak się da w palnik to dymu jest co nie miara. Mechanik radzi by trochę pojeździć i spalić resztki oleju. Przejechałem jakieś 150km i jest możliwe by dalej ten pozostały olej się spalał i to w takiej ilości? Czy już tylko pierścienie ? :mad2:
  4. Dzięki wielkie, zobaczymy jeszcze co powie mechanik za tyg
  5. Moje BMW E65 745i zaczęło brać sporo oleju - blisko 1l na 1000km :mad2: Przy mocniejszym wdepnięciu w gaz zaczyna z tłumika lecieć siwy dym (czuć olej jak z frytkownicy), sprawdzane na postoju. Czy są to uszczelniacze zaworów czy jakiś inny mógł by być problem? Dodam, że odmy olejowe 3 miesiące temu były wymieniane. Kompresja jest wzorowa, na 1 cylindrze świeca jest w oleju. Obroty falują nieznacznie, jakieś -25/25.
  6. Powiem tak, najwygodniejszy sprzęt jakim jeździłem. Jestem dość wybredny względem wygody i musiałem go mieć. Części są mega kosztowne ale warte swojej ceny. Jak się dba o sprzęt to się odwdzięcza.
  7. Mój błąd, chodzi mi o nivo. Wczoraj zaczął znów dziwnie wariować. W czasie jazdy obsiadł lewy tył, nic na komputerze nie wywalało. Gdy siadałem na bagażniku to nivo nie reagowało. Na "lewej glebie" wróciłem do domu i gdy rano odpaliłem samochód to wszystko wróciło do normy. Wcześniej był sprawdzany komputerowo i tylko to pokazało: http://oi62.tinypic.com/2vinzac.jpg Myślę nad wywaleniem niva na rzecz klasycznych amorków jeżeli to jest aż tak awaryjne a często wyjeżdżam w trasy.
  8. Bierz ten pierwszy, nie zawiedziesz sie!
  9. Witajcie, mam pewien problem. Ostatnio zaczęło mi szwankować pneumatyczne zawieszenie. Gdy jadę po płaskich drogach to nic się nie dzieje, ale jak wjadę na drogę z kostki to wywala mi błąd "Level control system failure" i zaczyna mi osiadać tył. Wtedy muszę stanąć na poboczu, wyłączyć sprzęt i odpalić na nowo. Po tym zabiegu wszystko wraca do normy, ładnie pompuje i wyrównuje poziom. Nawet siadałem z tyłu i słuchałem czy pracuje pompka, wszystko wydaje OK. Po czyjej stronie może leżeć problem :?:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.