Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Moje BMW E65 745i zaczęło brać sporo oleju - blisko 1l na 1000km :mad2: Przy mocniejszym wdepnięciu w gaz zaczyna z tłumika lecieć siwy dym (czuć olej jak z frytkownicy), sprawdzane na postoju. Czy są to uszczelniacze zaworów czy jakiś inny mógł by być problem? Dodam, że odmy olejowe 3 miesiące temu były wymieniane. Kompresja jest wzorowa, na 1 cylindrze świeca jest w oleju. Obroty falują nieznacznie, jakieś -25/25.
Opublikowano
Uszczelniacze zaworowe na 99%. Typowa usterka tego silnika. Powinieneś wiedzieć o tym bo co drugi temat jest o tym jeśli chodzi o E65 V8 benzyna.
Petrolhead
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Wymieniłem uszczelniacze zaworowe i jest jeszcze gorzej, dymi NON STOP. Wcześniej dymił jak się doda mocniej gazu, teraz cały czas. Na postoju cały czas puszcza dymek, w czasie jazdy w lusterku widać kłęby dymu. Jak się da w palnik to dymu jest co nie miara. Mechanik radzi by trochę pojeździć i spalić resztki oleju. Przejechałem jakieś 150km i jest możliwe by dalej ten pozostały olej się spalał i to w takiej ilości? Czy już tylko pierścienie ? :mad2:
  • 4 tygodnie później...
  • 4 lata później...
  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.