Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam tak jak w temacie , gdy szybko wcisne pedal sprzegla przy wolnej jezdzie slysze pukniecie z tyły auta jak by mialo cos luz na dyfrze tylko co?. mieliscie cos takiego? i co to moze byc? pozdrawiam.
Opublikowano
To takie tlumione pukniecie, pekniete mocowanie dyfra by chyba bardziej skrzypialo? Czy się mylę? Bo tak miałem np z mocowaniem sanek .
Opublikowano
Kolego, można gdybać i gdybać. Auto na podnośnik i sprawdzasz. Masz wiele możliwości, odpalasz brykę ktoś do środka i symuluje warunki w których Ci puka plus kombinowanie z zaciągniętym ręcznym i sprawdzenie luzów. Mechanik jak dobry to za darmo sprawdzi Ci co się dzieje ewentualnie zapłacisz te parę groszy wjazdowego na podnośnik. Pozdrawiam i pisz co było : -)
Opublikowano
W poniedziałek jadę na stację diagnostyczną z mechanikiem i zobaczymy co jest??:) mam nadzieję że nic kosztownego.
Opublikowano
tuleja nr. 9 na wózku dyfra, miałem to ostatnio, te "głuche puknięcie w bagażniku" , tuleja sie skończyła i górna część dyfra przy zmianie naprężeń uderza w wózek nad dyfrem, hałas roznosi się na całe auto
Opublikowano
Wal do wymiany. Kolega pisze, ze dzwiek wydobywa sie przy wcikaniu sprzegla a nie przy zmiany biegow(to swoja droga). Rozbujaj sie dynamicznie na 1biegu do 5 tys. Obrotow i wcianij sprzeglo bez wrzucania biegu i juz slychac ten dzwiek. U mnie jest to samo. W nastepnym tyg bede wymienial wal to dam znac. Tak bylo w moim przypadku.
Opublikowano
Widzę kolego, że chcesz się przygotować na wszelakie okoliczności ale na prawdę nic Ci to nie da. Szkoda sobie głowę zawracać dopóki dopóty nie dowiesz się, co jest objawem stuknięć. Mogę Ci jedynie powiedzieć, że jak nie wymieniałeś podpory i łącznika wału to warto. Co do tulei nr 9 to mało prawdopodobne, że to ona jest odpowiedzialna za te puknięcia. Miałem podobne i po wymianie praktycznie żadnej różnicy nie zauważyłem. Pozdrawiam! :)
Opublikowano
Wal do wymiany. Kolega pisze, ze dzwiek wydobywa sie przy wcikaniu sprzegla a nie przy zmiany biegow(to swoja droga). Rozbujaj sie dynamicznie na 1biegu do 5 tys. Obrotow i wcianij sprzeglo bez wrzucania biegu i juz slychac ten dzwiek. U mnie jest to samo. W nastepnym tyg bede wymienial wal to dam znac. Tak bylo w moim przypadku.

 

 

jak sie wciska slychac pukniecie ale jeszcze wieksze jak sie szybko puszcza sprzeglo, powolne wciskanie sprzegla i puszczanie ogranicza do minimum pukniecia z tylu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.