Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem niedawno padło mi visko ,wymieniłem je na nowe

ale silnik dalej sie bardzo grzeje wskazówka dochodzi pod czerwone pole, niewiem co robic jaka moze byc tego przyczyna :?: :?: :(

Opublikowano

To częsty problem po zimie - wszystko wskazuje na pompę wody (sam przez to przechodziłem 2 tygodnie temu). Wirnik pompy wody albo się rozpada (tak było u mnie) albo odkleja od wałka i nie pompuje wody. Najprostrzy sposób, żeby to stwierdzić to:

1. sprawdź przewód łączący blok z chłodnicą (górny). Powinien nie tylko być gorący, ale także pod ciśnieniem (trudno go ugiąć).

2. sprawdź analogiczny przewód dolny. Powinien być również gorący.

Jeśli górny przewód jest "miękki", a dolny zimny - to na 99% pompa (oczywiście wcześniej sprawdź termostat, ale to mało prawdopodobne).

Pozdrawiam

Opublikowano

witam

kilka dni temu mialem tak samo

sprawdz sobie termostat ale napewno pompa wodna mnie wirnik od pompy sie rozpad

za nowa zaplacilem 160 zl dzisiaj zamontowalem i jest wszystko w porzadku

Opublikowano

Powiem tak przewód od chłodnicy dochodzacy

do bloku silnika po jezdzie jest twardy i goracy

i ten dolny tak samo a termostat mam cały czas otwarty bo sie rozwalił

wiem bo zima silnik nie nagrzewał sie do optymalnej temperatury.

Tak wiec chyba to termostat ale nie przypuszczałem ,ze moze miec

wpływ nawysoka temperature silnika skoro jest cały czas otwarty

i powinien chłodzic silnik

:?: :?: :?: :( :(

Opublikowano
Powiem tak przewód od chłodnicy dochodzacy

do bloku silnika po jezdzie jest twardy i goracy

i ten dolny tak samo

 

Moim zganiem uszczelka pod głowicą jest juz do wymiany, a jeśli Ci się tak grzeje i potem opada z czerownego pola to jest morderstwo dla głowicy! Sprawdź w jakiej konsystencji masz olej na bagnecie...

Jak bedzie rzadki to masz rozwiązanie...

[bMW... i wszystko jasne]
Opublikowano

Okazało sie ze za wszystko odpowiedzialny był uszkodzony termostat.

Pompa jest ok ,tak samo uszczelka

pod głowica :mrgreen: :mrgreen:

Teraz śmiga jak trzeba :cool2: :cool2:

Opublikowano
Okazało sie ze za wszystko odpowiedzialny był uszkodzony termostat.

Pompa jest ok ,tak samo uszczelka

pod głowica :mrgreen: :mrgreen:

Teraz śmiga jak trzeba :cool2: :cool2:

na twoim miejscu wymienilbym jeszcze pompe wody z zeliwnym wirnikiem oryginaly wytrzymuja do 200000 km koszt ok 150 zł :cool2:

518i LPG - wersja poscigowa :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.