Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, Panowie planuje wymienic wózek ale chciabym sie cos dowiedziec o motorach bmw. Pytanie najwazniejsze: Czy w 5er sa te same silniki co w 6er? poszukuje szóstkę 2011/2012 uzywke. Wiem ze pisze na forumf10 ale skoro te same silniki.. Jesli znacie jakies opinie to w co najlepiej sie pchac, wolnossaca duza benzyna czy podwojnie sturbiony diesel? mi nie robi to roznicy choc przynam ze vwolalbym v8 benzynowe.

Jesli ktos posiada podajcie info

Opublikowano

W F12 nie był montowany n53 czyli 3.0i. Przynajmniej nie w EU. Benzyna 4.4i V8 ma 2 sprężarki. Poza zapychającymi się wtryskami jest raczej bezawaryjna, w usa nie narzekają, u nas to biały kruk, choć jest jeden użytkownik z tym motorem na forum - Pemek.

35d jest znany i lubiany, masz cały internet o nim. Na pewno mało pali. Ja bym brał V8, lepiej pasuje do charakteru F12, dla mnie coupe lub cabrio z dieslem to obciach, ale w dzisiejszych czasach jestem raczej w mniejszości.

Opublikowano
Jesli chodzi o diesle jest tylko oznaczenie 640d i to ma 3,0 twin turbo 313km benzyny 3,0 twin turbo320km reszta 4,4 i rozne moce. jest jakis czarny koń ktory sie wyrożnia na tle innych? rozne oznaczenie rozne moce ale jak to jest z uzytkowaniEM ewentualnie zbytem pozniej na takie auta..?
Opublikowano

650i początkowo miało coś koło 400PS, a potem zrobiono w nim modyfikacje i moc wzrosła do 450PS.

Słabsze jednostki podobno były awaryjne, nie pamiętam co dokładnie się działo ale wiem że większość jak szuka to raczej tej zmienionej z mocą 450PS.

Chyba od 2012 roku idzie ta zmieniona ale ręki nie dam. I również uważam że do 6er coupe/cabrio tylko benzyna.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano

Jest tak, jak piszą Przedmówcy.

640d - R6biturbo, 313PS, odpowiednik 535d

640i - R6twin scroll-jedna, podwójna turbina, 320PS, odpowiednik 535i tylko tu ma 306PS

650i - V8biturbo, 407PS, a potem 449PS.

 

Ja mam V8 407PS. Nie narzekam, jest bezawaryjna, oprócz tego że padły mi dwa wtryski. Ale kupiłem nowe 2szt. po 90€ na ebayu, wymiana 300zł.

Obejrzyj sobie tematy dotyczące tego silnika na forum F10.

 

Generalnie każdy z tych silników jest dobry. Każdy ma jakiś słaby punkt, ale nie są to jakieś poważne usterki.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Widac dopadl Cie znany BMW AG problem. W US robi sie coraz glosniej na forach. BMW nie nazywa tego recall / akcja serwisowa, ale po cichu wzywa wlascicieli 50i na wymiane wtryskow / czasem lancuchow rozrzadu i innych dupereli. To lista samochodow, w ktorych mozna spodziewac sie usterek (lista na rynek amerykanski, wiec nie ma np. F11). Kolejka jest tak dluga, ze serwisy obenie umawiaja ludzi na lipiec (pewnie po czesci wynika to z faktu, ze tylko okresleni mechanicy maja pojecie co trzeba robic). Jesli mialbym w Polsce 50i to napisalabym do BMW pisemko w tej sprawie.

 

F01 and F02 (7 Series Sedan)– produced from 3/2009 to 6/2012

F04 (Active Hybrid 7)– produced from 4/2010 to 6/2012

F07 (Gran Turismo)– produced from 9/2009 to 6/2012

F10 (5 Series Sedan)– produced from 3/2010 to 7/2013

F12 (6 Series Convertible)– produced from 3/2011 to 7/2012

F13 (6 Series Coupe)– produced from 7/2011 to 7/2012

E70 (X5)– produced from 3/2010 to 6/2013

E71 (X6)– produced from 7/2008 to 6/2014

E72 (ActiveHybrid X6)– produced from 9/2009 to 9/2011

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
co raz gorzej z tymi silnikami, chyba tylko z 530d i 535d nie było żadnych problemów, przynajmniej na forum
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
co raz gorzej z tymi silnikami, chyba tylko z 530d i 535d nie było żadnych problemów, przynajmniej na forum

 

 

.... BMW i jego dziecko to zawsze R6 :)....

Opublikowano

Mam chyba podobną konfigurację jak kolega Pemek, ale trochę starszy (2010r).

Jak na razie polecam :D

U mnie wystąpił problem dużego brania oleju, ale było to wynikiem wadliwych części - pisałem o tym: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=103&t=263210 - oczywiście BMW twierdzi, że to nie ich wina :mad2:

Wtryski na razie OK.

Ostatnio mechanik zauważył, że pocą mi się przewody do chłodzenia turbin - chyba czeka mnie wymiana :x

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.