Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Hej,

 

Mam specyficzny problem w E46 320i 2.2l 170KM (silnik M54 226S1) TYLKO na zimnym silniku (albo jak auto stoi przez noc na mrozie) po odpaleniu bardzo nierówno chodzi i wyskakuje błąd silnika (najprawdopodobniej wyrzuca nierówne wypadanie zapłonu - tak już kiedyś wyszło w jednym z warsztatów).

Auto muszę zgasić ze 2, czasami 3 razy żeby wrócił do normy i często potem błąd silnika zostaje dalej na jakieś 200-300km, potem znika.

 

Warsztat, który wymieniał mi świece na NGK (filtr paliwa i oleju też były wymieniane w październiku 2014 + ostatnio kupiłem też płyn czyszczący do układu paliwowego i przejechałem większą trasę-słychać i czuć różnicę) sugeruje, że jest to pompa paliwa do wymiany.

 

Czy ktoś z was spotkał się z podobnym tematem i czy to rzeczywiście jest do wymiany pompa czy może chodzi o coś innego?

 

Będę wdzięczny za rady,

 

Krzysiek

Edytowane przez chrisdarg
Opublikowano
Mam specyficzny problem w E46 320i V6 2.2l 170KM (silnik M54 226S1)

 

Nie widziałem V6 w BMW :)

Gdyby Bóg lubił przedni napęd chodzilibyśmy na rękach...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pompa brzmi sensownie, ale zaczynamy jak zawsze od diagnostyki. Przewrotnie, pocieszające jest to, że wyskakuje błąd. Bo to pewnie od razu naprowadzi diagnostę na konkretną usterkę.

 

Popraw to V6, bo jak sam widzisz, przyciągnąłeś od razu członków rządzącej na tym forum grupy o nazwie "Pomocni inaczej".

Opublikowano

Dlaczego skwitowałeś - "pomocni inaczej" ?

Jeśli ja bym napisał lub tkwił w tak kardynalnym błędzie to byłbym wdzięczny każdemu kto mnie w jakikolwiek sposób z niego wyprowadzi.

Gorzej jak ktoś przemilczy a podśmiechujki i tak będzie robił.

Opublikowano

witaj kolego zdaje mi się że panowie z warsztatu mają rację. jest to problem który dotyka bardzo często M54, już tu na forum kiedyś z tym walczyliśmy i w większości przypadków pomogła wymiana pompy paliwa a przy okazji wymień od razu filtr paliwa. masz tu link do tematu miłej lektury trochę tego jest:

viewtopic.php?f=69&t=206010

ale w pierwszej kolejności to niech panowie z warsztatu podepną pod kompa i powiedzą jakie masz błędy ( numery ) :cool2:

BUNIA :)
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Słuchaj mnie zastanawiało w mojej cis podobnego. Tylko u mnie obroty nie skaczą bardzo i reguluja sie po chwili . Tak jest bo wtrysku sa elektroniczne i komputer sam dobiera ile paliwa potrzebuje silnik a przy zimnym temp sie zmienia i z tąd te falowanie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.