Skocz do zawartości

Odcinanie zapłonu bmw e39 3.0 cr 2000r


pilip991

Rekomendowane odpowiedzi

Witam od jakiegos czasu mam problem z odcinajacym sie zapłonem przy wiekszych obrotach tzn 4000 tys ale to dopiero przy 190 km/h maksymalnie jechałem 200 i przycisnąłem gaz do podłogi i odcięło , czasami tez na trzecim biegu odcina ale to powyżej 4500 obrotów, nie iwem co to moze byc egr wyczyszczony pompka w baku wymieniona a co do tego to odcina nawet jezeli jest paliwa 30l, filtr wymieniony paliwowy, wraz ze świecami,

moze ktos miał ten problem , (układ jest szczelny) :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czegoś tu nie rozumiem. W temacie napisałeś, że to 3.0 cr - masz na myśli common rail 3.0d?

Jeśli tak to diesel jest silnikiem o zapłonie samoczynnym więc ciężko mówić o odcięciu zapłonu tak samo jak wymiana świec (domniemam, że żarowych) nie ma wpływu na pracę silnika po rozruchu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Sprawdź ciśnienie wstępne w inpa podczas pełnego przyspieszania na trójce być może pompa progowa już niedomaga

 

Lub ogranicznik ciśnienia za wcześnie puszcza, lub ogólnie jest nieszczelny, efekt w obu przypadkach taki sam, auto zamula przy próbie wykorzystania pełnej mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[..]czasami tez na trzecim biegu odcina ale to powyżej 4500 obrotów...

 

Jeszcze troche i zarżniesz tego diesla. Poczytaj jak się jezdzi i kiedy zmienia biegu w silnikach wysokoprężnych.

Krecenie powyżej 3500 już nie ma sensu, po zmianie biegu dostaniesz zdecydowanie większego kopa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jechałem 193 km/h przy obrotach 3800, odcięło zapłon, auto gaśnie, w piatek byłem u mechanika mowi ze to pompa ... a co do tego jeszcze przy minusowej temperaturze gdy auto dłuższy czas stoi nie odpalane, i jak je uruchomiłem samochod nie równo pracuje jak by nie na wszystkich cylindrach, obrotomierz nie skacze wszystko normalnie jak wyjde z auta to słyszę nie równa prace silnika ... co to moze byc ..? dobija juz mnie to powoli wszystko ... samochód po pracuje 10 minut na wolnych obrotach to powoli sie uspokaja . :!: :?:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jechałem 193 km/h przy obrotach 3800, odcięło zapłon, auto gaśnie, w piatek byłem u mechanika mowi ze to pompa ... a co do tego jeszcze przy minusowej temperaturze gdy auto dłuższy czas stoi nie odpalane, i jak je uruchomiłem samochod nie równo pracuje jak by nie na wszystkich cylindrach, obrotomierz nie skacze wszystko normalnie jak wyjde z auta to słyszę nie równa prace silnika ... co to moze byc ..? dobija juz mnie to powoli wszystko ... samochód po pracuje 10 minut na wolnych obrotach to powoli sie uspokaja . :!: :?:

 

PS. Mechanik mowił zebym pojechał na "Przelewy" to znaczy zeby sprawdzili wtryski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompy nie ruszaj, niby jak ją zdiagnozował? Wpinał się z interfejsem i jechaliscie razem a on patrzył na odczyty?

Jesli tylko zakłąda i bawi się we wróżbitę macieja, to sobie odpusc taką diagnozę.

 

Przelewajacy wtrysk rowniez moze sie przyczynić do "odcięcia", bo wystarczy jeden nieszczelny wtrysk i cała szyna common rail traci cisnienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.