Skocz do zawartości

Srebrna F10 535xd 2015; ku przestrodze s.12


maciek_w

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 234
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 lata później...
Mam to samo pytanie... Wpadają mi 20'' felgi i jak widzę ten prześwit to aż mi żal tego auta... Na 19'' jeszcze jako tako to ujdzie, ale przy 20'' to już słabo to widzę. Też jestem ciekaw gdzie kolega kupował te H&R i gdzie montował i czy ma EDC (sam posiadam EDC i zastanawiam się jaki wpływ na te amory będą miały obniżone sprężyny)?

 

Sprężyny montowałem w Best Performance w Częstochowie, a auto miało pasywne zawieszenie m-pakietowe (bez obniżenia, bo wówczas przy x-drive nie robili dropu w fabryce)

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, tak


Po BMW było przez dwa lat Volvo V90, które było wspaniałym autem. I miałbym je nadal, gdyby nie to stałe wrażenie, że jednak brakuje mi czegoś pod maską


Nowe BMW już zamówione. A okres oczekiwania umili mi jazda autem, które sprowadza człowieka na ziemię i uczy skromności



Sent from my iPhone using Tapatalk

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...
A jak sie dzisiaj miewa powloka ceramiczna?

Umknęło mi to pytanie. Powłoka żyła ok roku. Po tym czasie w zasadzie nie było różnicy względem seryjnego lakieru. Podejrzewam, że z tego właśnie powodu spece od powłok sugerują okresowe odświeżenie. W przypadku piątki nie wiedziałem o tym. Natomiast dla obecnego auta mam deal na serię corocznych „odświeżeń”


Sensowność położenia powłoki pozostawię ocenie innych. Ja byłem zadowolony - na samochodzie było wyraźnie mniej zarysowań, kolor miał jakby więcej głębi i blasku, brud łatwo schodził. Etc.

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Z tym kompem to niedawno zbliżoną historię przerabiałem . Co prawda to golf 4 1,6 a nie BMW . Sąsiad z ciekawości chciał zajrzeć do środka kompa . Rozkręcił go. Wziął śrubokręt i zaczynał podważać na około . Efekt tej ciekawości taki że auto zmarło . Brak łączności z ecu itp . Co prawda na początek nie mówił mi o tym . naszukałem się co w trawie piszczy . Finalnie rozebrałem jak ECU . Pod lupą na rogu ślad po śrubokręcie . Uszkodzone 2 ścieżki . Akurat do kości pamięci z programem . Laminat kilkuwarstwowy , wykonany z takiej jakby folii ale udało się naprawić . Rozdzieliłem zwarte ścieżki i działa już 3 miesiąc .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
On tak ma że jak jest jakaś puszka czy pudełko to musi zajrzeć :) . Doś mocno finansowo go uratowałem bo nie każdy ma pieniądze na kompa , programowanie immo itp . nawet w takim starym aucie i to korzystając z części z demontażu . Konserwował też złącza ale powiedziałem że skoro tam przez 20 lat nie dostała się woda to nie wlezie już . Czasami ciekawość to najkrótsza droga do ... piekła .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.