Skocz do zawartości

320Ci burning fail cylinder 3 i 4


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Dzisiaj po podłączeniu inpy wywaliło 2 blędy Brurning fail Cylinder 3 i 4. Auto na biegu jałowym po 2-3 minutach pracy zaczyna telepać budą. Nie mam błędów sondy lambdy dlatego kieruje pytanie co trzeba będzie sprawdzić aby ogarnąć ten temat.

Poniżej zdjęcia z INPY:

 

http://zapodaj.net/083367fa1a193.jpg.html

http://zapodaj.net/2e19fd67d3a17.jpg.html

http://zapodaj.net/d28387ce68376.jpg.html

http://zapodaj.net/1f6d6d1aa2d40.jpg.html

Opublikowano
moze byc wina niepoprawnie dzialajach czujnikow spalania stukowego, sa 2 ktorys z nich skoro cylinder 3 i 4 radze zamienic czujniki i podpiac pod INPE wtedy bedzie wszystko jasne. pozdrawiam
Opublikowano
Jeżeli odepne wtyczke od DISy to poprawią sie te korekty na cylindrach ? czy trzeba to odkręcić w celu sprawdzenia?
Opublikowano
Wykręć całkiem, przekręć łopatkę do pozycji pionowej i zatkaj palcem otwór (nad tłoczkiem), puść łopatkę. Jeżeli zostanie w miejscu to znaczy ze działa i trzyma ciśnienie. Dla pocieszenia nowa w ASO kosztuje około 1100 zł, a chodzi tylko o membranke która pęka :D
Opublikowano
Witam. Podłącze się pod temat. Mam też problem z disą.Co prawda u mnie membrana jest cała bo zatkanie otworu trzyma klapke ale mimo to disa nie działa.Po odpaleniu auta klapka powinna się zamknąć i dopiero przy ok. 3000obr/min. się otworzyć. Może rozbierał ktoś dise i wie dokładnie jak ona działa i wie co w tej disie jest zasilane tą dwu-pinową wtyczką ? Pozdrawiam.
Opublikowano

U mnie w e46 320 Ci było podobnie. Na jałowym, zwłaszcza na zimnym, wypadał zapłon na cylindrze nr 2. Po remoncie silnika zaczął wypadać cylinder 4.

Wypadanie zapłonu i telepanie silnikiem tylko na zimnym w zimie zwłaszcza silniku.

Do tej pory nie doszedłem co jest przyczyną.

Czemu obstawiacie DISE?

Bardzo Mądry Wybór ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Opublikowano
U mnie w e46 320 Ci było podobnie. Na jałowym, zwłaszcza na zimnym, wypadał zapłon na cylindrze nr 2. Po remoncie silnika zaczął wypadać cylinder 4.

Wypadanie zapłonu i telepanie silnikiem tylko na zimnym w zimie zwłaszcza silniku.

Do tej pory nie doszedłem co jest przyczyną.

Czemu obstawiacie DISE?

Remont na czym dokładnie polegał ??

Opublikowano

Z podzespołów: wymieniłem ODMĘ, świeczki, cewki - nic nie pomogło.

Wymieniłem również uszczelkę pod głowicą ponieważ znikał płyn, wymieniłem uszczelki VANOS, termostat i pompę wody. Co ważne, sprawdziłem kompresję silnika i trzyma.

Wymieniona pompa paliwa, także ciśnienie w układzie ok.

 

Nic nie pomogło. Co ciekawe, po remoncie zaczął wypadać 4 cyliunder a nie 2. Mechanicy rozkłądają ręce. Pomału godzę się z myślą aby sprzedać auto na części. Obecnie nabyłem w fajnym stanie e46 330cd z 2006r z przebiegiem 129.000 i wszystko gra.

 

napiszcie, jak tam u Was?

Bardzo Mądry Wybór ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Opublikowano

Lewe powietrze trudno zlokalizować. Znacie jakieś metody? Próbowałem psikać wokoło silnika auto startem i nic się nie działa.

Jak sprawdzić czy nie ma lewego przy ODMIE? rozkręcianie? :x

Bardzo Mądry Wybór ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.