Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Gorsze rzeczy spotykają motoryzację, czas petrolheadów mija.

 

Trafny komentarz ze złomnik.pl :) :

Propaganda, czasem zwana też pi arem, ma trudne zadanie w dzisiejszych czasach. Dawniej trzeba było podawać informacje ekonomiczno-polityczne, które były złe, tak, żeby brzmiały jak dobre. Jak w tym dowcipie co ścigali się Breżniew i Reagan czy tam inny prezydent amerykański i Breżniew zajął zaszczytne drugie miejsce, a Reagan był przedostatni.

No więc podobne zadanie ma w najbliższym czasie do wykonania marketing BMW. Jakoś poradzą sobie z tym, że seria 2 z oznaczeniem 218i to będzie faktycznie trzycylindrowy 1.5 turbo, ale czekajcie, bo to nie jest najlepsze. Oto w gamie BMW pojawi się niezwykły jak na tę markę pojazd.

 

To 2 Active Tourer 214d.

 

Będzie to:

a) minivan

b) przednionapędowy

c) z dieslem

d) trzycylindrowym

e) o mocy 95 KM.

 

Nie zrozumcie mnie źle. Ja zasadniczo uważam, że wszystkie samochody powinny być minivanami lub mikrovanami, z silnikami 2- lub 3-cylindrowymi, bo żadnemu człowiekowi nic więcej do szczęścia nie jest potrzebne, a wszystko powyżej tego to lipny prestiż. W związku z tym nowe BMW 2 Active Tourer 214d bardzo mi się podoba i uważam że należy iść w tym kierunku. Ale nie mogę się doczekać, jak to BMW uzasadni, że takie 214d to jest radość z jazdy jak w trójce z 2.0 turbo, bardzo współczuję tej praktykantce, której przypadnie zaszczyt napisania tekstu na temat nowego prestiżowego modelu 214d. A potem nie mogę się doczekać, jak to fani BMW na forach będą pisali, że ooo, BMW to już w ogóle dno, dno dna, liczy się tylko E36 i E46 i E28, bo one dają tę bawarską przewagę dzięki radości z techniki, i tylko one mają w sobie tego prawdziwego ducha BMW, a reszta to chłam ze szczególnym uwzględnieniem modelu 214d. I że kochają BMW ze starych czasów, ale nienawidzą go za to, co robi teraz.

 

Oczywiście napiszą to ludzie, którzy kupują wyłącznie BMW 10-letnie lub starsze, bo na nowsze ich nie stać. Dlatego też producent ma to w dupie i może pozwolić sobie na sprzedawanie Kii Carens z nerkami z przodu za 2-krotnie wyższą cenę, bo prawdziwy, aktualny klient BMW jest absolutnym antyfanem motoryzacji, całkowicie nieczułym na tylny napęd i radość z jazdy. Ma je centralnie tam, gdzie można go pocałować w dupę. To dlatego nowa seria 1 i nowe X1 będą miały przedni napęd i 3 cylindry. Gdyby tam, w najgłębszych pieczarach firmy BMW, pojawiłby się choć cień podejrzenia, że to komukolwiek przeszkadza, ba – że ktokolwiek, kto realnie chce wydać pieniądze, a nie tylko pruje się w internecie – w ogóle to sprawdzi, to nigdy by się na to nie zdecydowano. Już oni dobrze wiedzą, że ich grupa klientów słowo „cylinder” kojarzy sobie z yyy chyba takim starym kapeluszem, natomiast jedyne skojarzenie z „tylny napęd” to „o kurczę, to coś o samochodzie, pewnie się zepsuł i muszę jechać do ASO, tam go oddam i wezmę nowy”. Pewnie w to nie wierzycie? Ja też nie wierzyłem. Ale to przez tę niewiarę nigdy nie będziecie ludźmi prestiżu. BMW to geniusze – wespół z Audi i innymi producentami premium wykreowali potrzebę na produkt motoryzacyjny, którego funkcja transportowa jest wtórna, a pierwotną jest wyrażanie siebie, swojego lepszego „ja”, swojego wewnętrznego poczucia wyższości nad pozostałymi, unoszenia się w pięknej łodzi BMW na oceanie ohydztwa, plebsu i Dacii, a to że ta łódź jest wykonana z tych samych komponentów co cały ten plebs, nie ma znaczenia, bo ma LOGO.

http://www.zlomnik.pl/index.php/2015/01/20/niespodziewana-bajaderka-miedzymiksie/

Opublikowano (edytowane)
... oby byla opcja a nie seria bo wtedy BMW straci blask ...

 

Heheh a to dobre blask jaki blask już go nie ma.

 

Bmw straciło go już w 95% i to bezpowrotnie wprowadzająć X5M ,X6M, F10,2 Active tourer,elektrycznych układów kierowniczych nie wypominam bo w te coś weszło nawet porsche.

 

No i jeszcze jak by było tego mało szykują 2 sedan FWD oraz X1 FWD oraz nową 728i,725d z czterema garami.

 

Na chwile obecną prawdziwy blask jeszcze mają: obecna X1,1,2 coupe , 3 oraz 7.

Edytowane przez 530dat

Jak w Trzech prostych krokach zniszczyć wspaniałą marke jaką jest BMW ?


Krok Pierwszy : Zastąp napęd na tył napędem na koła przednie w 2015r

Krok Drugi: Wpakuj silnik 3 cylindrowy z MINI do limuzyny BMW 3 w 2016r

Krok Trzeci: Wpakuj silnik 4 cylindrowy do limuzyny BMW 7 w 2016r

Opublikowano
... no to mamy juz fakt iz na pewno bedzie naped AWD w nowej M5 - oby byla opcja a nie seria bo wtedy BMW straci blask ...

 

http://f10.m5post.com/forums/showthread.php?t=1082347

 

na poczatku mowiono o opcji. A teraz prawdopodobnie bedzie tylko awd w serii :D ale i tak bedzie sie zachowywal jak rwd, awd tylko aktywny przy starcie.

i to nie bedzie M5 G30, tylko M5 F90. Cala seria F10 konczy zywot w padzierniku przyszlego roku.

 

 

... oby byla opcja a nie seria bo wtedy BMW straci blask ...

 

Heheh a to dobre blask jaki blask już go nie ma.

 

Bmw straciło go już w 95% i to bezpowrotnie wprowadzająć X5M ,X6M, F10,2 Active tourer,elektrycznych układów kierowniczych nie wypominam bo w te coś weszło nawet porsche.

 

No i jeszcze jak by było tego mało szykują 2 sedan FWD oraz X1 FWD oraz nową 728i,725d z czterema garami.

 

Na chwile obecną prawdziwy blask jeszcze mają: obecna X1 ,2 coupe , 3 oraz 7.

 

 

prawdziwe BMW skończyło się na E30.

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

teraz ludzie kupuja auta oczami a nie co ono potrafi - za 5 lat nie wazne czy to VW Merc czy BMW - wszystko bedzie to samo tylko wyglad zewnetrzny bedzie inny .

 

.... Nastepna generacja za 9 lat czy seria H , nie zdziwie sie iz prawdziwa M5 bedzie miala tylko silnik elektryczny ..... z napedem 4x4

Opublikowano
... no to mamy juz fakt iz na pewno bedzie naped AWD w nowej M5 - oby byla opcja a nie seria bo wtedy BMW straci blask ...

 

Przeżyje to jakoś....:mrgreen:

Opublikowano (edytowane)
teraz ludzie kupuja auta oczami a nie co ono potrafi - za 5 lat nie wazne czy to VW Merc czy BMW - wszystko bedzie to samo tylko wyglad zewnetrzny bedzie inny .

 

.... Nastepna generacja za 9 lat czy seria H , nie zdziwie sie iz prawdziwa M5 bedzie miala tylko silnik elektryczny ..... z napedem 4x4

 

Teraz jeżeli chodzi o drogie rzeczy (w tym samochody) liczy się tylko LANS...

 

Jeżeli specom od marketingu uda się wmówić że coś jest PREMIUM to baranki z kasą na porównywalne ale tańsze i "nie premium" rzeczy nawet nie spojrzą, mimo iż właściwości użytkowe czy jakościowe mogą być bardzo zbliżone.

 

BMW ostatnimi czasy jest mistrzem w tej dziedzinie, większość klientów kupuje ich samochody (Mini Coopery, X1, Active Tourer etc.) bo są najbardziej premium a nie najlepszymi samochodami do jazdy, najbardziej niezawodnymi czy coś podobnego etc.

 

Całe szczęście że większość BMW dobrze wygląda :cool2:

Edytowane przez antalya
Opublikowano
Wracając do tematu M5 i awd - jeśli zrobią to z głową to może być fun. W codziennej jeździe tylny napęd przynajmniej dla mnie nie jest tragedia - esp skutecznie obcina moc. W napędach X-drive czy quattro przekaz informacji z kol na kierownice jest zbyt sztuczny. Już nie będę wspominał ze tzw. gleba musi być a z x-drive będzie to deko utrudnione.
Opublikowano
teraz ludzie kupuja auta oczami a nie co ono potrafi - za 5 lat nie wazne czy to VW Merc czy BMW - wszystko bedzie to samo tylko wyglad zewnetrzny bedzie inny .

 

.... Nastepna generacja za 9 lat czy seria H , nie zdziwie sie iz prawdziwa M5 bedzie miala tylko silnik elektryczny ..... z napedem 4x4

 

Teraz jeżeli chodzi o drogie rzeczy (w tym samochody) liczy się tylko LANS...

 

Jeżeli specom od marketingu uda się wmówić że coś jest PREMIUM to baranki z kasą na porównywalne ale tańsze i "nie premium" rzeczy nawet nie spojrzą, mimo iż właściwości użytkowe czy jakościowe mogą być bardzo zbliżone.

 

BMW ostatnimi czasy jest mistrzem w tej dziedzinie, większość klientów kupuje ich samochody (Mini Coopery, X1, Active Tourer etc.) bo są najbardziej premium a nie najlepszymi samochodami do jazdy, najbardziej niezawodnymi czy coś podobnego etc.

 

Całe szczęście że większość BMW dobrze wygląda :cool2:

 

 

tu jest forum bmw wiec nie dziw sie ze ludzie wola mini coopera od skody czy innego renault. Ich pieniadze ich wybor. Ktos chce miec cos "fajniejszego" i tyle

 

Limited Edition dla Kowalskiego :mrgreen:

 

http://moto.onet.pl/bmw-m5-sprzedane-za-ponad-2-6-miliona/0twbr

 

u panie.. ale fura :shock: :wink:

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
No i przyjdzie jeździć więcej na wstecznym.... :duh:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To raczej kwestia wolumeny sprzedaży.

Audi RS6 i E63 AMG sprzedają się dobrze, oba z napędem 4x4. Podobno wielu potencjalnych nabywców M5 pyta o napęd na obie osie i z powodu braku decyduje się jednak na Audi/Mercedesa.

 

Po prostu większość ludzi boi się takiej mocy z napędem RWD, a przecież nie jest tak że M5 kupują tylko dobrzy kierowcy bądź świadomi zwolennicy RWD.

 

Byłby wilk syty i owca cała, gdyby w opcji można było zrezygnować z xDrive.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Strasznie dramatyzujecie, prawda w przypadku nowej M5 i AT 214d jest identyczna - świat się zmienia, a dokładnie rzecz biorąc, idzie do przodu.

 

Skoro dziś BMW nie jest już w stanie nic więcej wycisnąć z tylnego napędu, to pójdzie w xDrive w eMce. Progress musi być, zawieszenie się na nie mających sensu założeniach "bo musi być tylni napęd" doprowadziłoby firmę do punktu, w którym większość klientów przejdzie do konkurencji, bo ich auta będą szybsze czy bardziej niezawodne w warunkach niesprzyjających tylnemu napędowi.

 

Podobnie jest z 214d i tematem 3 cylindrów, a szlak został przetarty przez 518d i 316d. BMW zauważyło, że nie każdy musi mieć M5 czy M3, że jest dużo posiadaczy kijanek i innych wynalazków, którzy chętnie dopłacą parę ojro, jeśli cena nie będzie wielokrotnością wartości ich aktualnego auta. Marka zawita w segmentach i w cenach dotąd niespotykanych, ściągnie więcej klienteli i zarobi na wolumenie sprzedaży kilka razy więcej, niż na wspomnianych wyżej eMkach :wink:

 

Osobiście ani nowe M5 ani 214d mnie nie rusza, bo nie jestem zainteresowany ani jednym ani drugim, nie podoba mi się za to zupełnie zamykanie marki w stereotypach, że BMW to musi być min 300 koni czy tylko z napędem na tył. Takie rzeczy można było pisać 10 lat temu :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.