Skocz do zawartości

E39 Podlaczenie pompowania w fotelach.


alienoss25

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie mam e39 z welurowymi fotelami bez zadnych bajerow sterowane manualnie i zakupilem skory rowniez sterowane manualnie tylko z pompowaniem (taki okragly przycisk z boku) i pytanie jest moje takie czy da sie to jakos podlaczyc? Nie zalezy mi na tym tak bardzo ale jak jest to mogloby dzialac. Jesli juz gdzies na forum bylo to przerabiane to prosze mnie nakierowac bo ja niestety nie znalazlem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmienilem sobie dzisiaj na razie fotel kierowcy i w moim starym byly tylko dwa kable ktore szly do zapiecia pasa(nie wiem jak to sie fachowo nazywa) a w tym co kupilem jest troche wiecej tych kabli. Czy wie ktos jaki kolor kabla jest od pompowania foteli? na grzaniu mi nie zalezy i czy te kable ktore wychodza z mojej podlogi sie do czegos nadadza?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mase masz pod każdym fotelem, a plus masz pod nogami pasażera, tam jest taka skrzynka rozdzielcza, z stamtąd najbliżej.

Ważne aby wspomniany plus pojawiał Się dopiero po zapłonie,ale tyle to chyba kolega ogarnie :wink:

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czemu po zapłonie?

Elektryka fotela działa bez kluczyków cały czas, także nie widzę sensu robienia po zapłonie. :wink:

Nie znam dokładnie zasady pompowania tego fotela, ale po co mu pompowanie np.w sytuacji gdy otworzy auto i z niego nie korzysta w sensie praktycznym,czy to nie obciąży aku ??Chyba że do pompowania również są odpowiednie przyciski i nic nie dzieje Się automatycznie. A tak po zapłonie to wg. mnie najlepsze rozwiązanie przed rozpoczęciem jazdy

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Tam nic samo się nie włącza, wszystko robisz manualnie guziczkiem.

Problemem podłączenia tego po zapłonie jest konieczność ciągnięcia dłuższej instalacji i pakowania przekaźnika żeby nie obciążać istniejących obwodów.

Fabrycznie wszystko działa cały czas, i tak też bym to zrobił, bo nawet do skrzynki rozdzielczej masz bardzo blisko, metr kabla na 2 fotele myślę że wystarczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cale sterowanie jest za plecami.

Jest tam przekaznik , ktory rozdziela powietrze do dwoch poduszek podparcia ledzwiowego.

Sam kompresorek czterodrozny na mimosrodach jest sterowany z w/w przekaznika i znajduje sie pod siedzeniem.

Okragly czterodrozny wlacznik steruje przekaznikiem. ( trzy pompowanie i jenen upust powietrza).

Potrzebuje tylko zasilania i masy.

Jakby co to pisz ; mirazwoj@gmail.com

Rozbieralem to wszysto w drobny mak.

Pozdrawiam

Mirek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.