Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
mam 528 i na miescie tez sobie lyka ok18l ale ja mu krece ,niekiedy do czerwonego pola.zrobilem kiedys trase zgodnie z przepisami okolo 350km na tempomacie.sam na pusto 200km-ograniczenie do 120,i reszta ograniczenie do 100. srednia mi wyszla 7.6l/100km.
  • Odpowiedzi 67
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Witam. Mam E36 318i , co dzien robie 30 km do pracy z czego 25km to trasa, pali mi ok11 litrow na 100km przy predkosci ok 100km/h, az sie boje obliczac ile mi pali po miescie. Mam go od 2 miesięcy, jest w idealnym stanie zadnych wyciekow silnik pracuje idealnie , ale czy takie spalanie to nie lekka przesada??? Co o tym sądzicie??? Pozdrawiam.
Opublikowano
Witam. Mam E36 318i , co dzien robie 30 km do pracy z czego 25km to trasa, pali mi ok11 litrow na 100km przy predkosci ok 100km/h, az sie boje obliczac ile mi pali po miescie. Mam go od 2 miesięcy, jest w idealnym stanie zadnych wyciekow silnik pracuje idealnie , ale czy takie spalanie to nie lekka przesada??? Co o tym sądzicie??? Pozdrawiam.

 

Witam. Ja mam 318is i to samo auto chodzi dobrze ale pali za duzo. (opodwiedz na pytanie) to jest zdecydowanie za duzo jak na taki cykl. Co ci moge poradzic to tylko tradycyjnie:

1. Sprawdz sonde

2. Sprawdz przewod gumowy laczacy kolektor z przeplywomierzem czy nie ma dziur.

3. Sprawdz cisnienie w oponach.

4. Moze za bardzo go cisniesz na niskich biegach :)

 

Na 100% nic ci nie powiem bo z tych punktow ja zrobilem wszystko i nie pomoglo nic, ale wiem ze to moga byc czasem przyczyny. Pzdr

Opublikowano
Cisnieniew oponach mam dobre bo ostatnio zmienialem wszystkie kapcie, biegi zmieniam przy 2,5 tys. Mialem w passacie tez 1.8 i 115KM i wciągal mi srednio 8l/100km a bude mial większą niz betka. To moja pierwsza beemka więc nie moge porownywac. W koncu to BMW moze one muszą tyle chlać... :norty: Czy 1.8 is pali dużo więcej niz 1.8i??? i czy mocno odczuwalna jest roznica mocy między tymi dwoma typami??? Bo jak maja palic tyle samo to chcial bym miec troche więcej pod butem :twisted2:
Opublikowano
Cisnieniew oponach mam dobre bo ostatnio zmienialem wszystkie kapcie, biegi zmieniam przy 2,5 tys. Mialem w passacie tez 1.8 i 115KM i wciągal mi srednio 8l/100km a bude mial większą niz betka. To moja pierwsza beemka więc nie moge porownywac. W koncu to BMW moze one muszą tyle chlać... :norty: Czy 1.8 is pali dużo więcej niz 1.8i??? i czy mocno odczuwalna jest roznica mocy między tymi dwoma typami??? Bo jak maja palic tyle samo to chcial bym miec troche więcej pod butem :twisted2:

 

Roznica w spalaniu 318 i 318is jest naprawde minimalna. A to ze ci tyle bierze to cos nie tak jest. Mechanikiem nie jestem ci nei pomoge ale krotko sa 2 opcje:

1. Mechaniczne jakies cholerstwo

2. Elektronika (o zgrozo to jest gorsze ciezko zlokalizowac co i jak a kazda diagnoza kosztuje jak ^#@!&%#^)

 

U mnie problem to te 2 chyba :/ ile juz kasy wydalem na diagnozy na kompach itp to nie chce pisac bo mozna by za to kupic duuuuzo staffu :)a auto nadal jest zlosliwe. Chodzi niby dabrze a chleje jak żul wino pod delikatesami :/ Jedno jest pewne wydaj 50 zł i pojedz na podlaczenie do kompa (tylko wybierz jakiegos mechanika co by ci cos powiedzial o wynikach a nie tylko dal wydruk) Pzdr

Opublikowano
Sorki male sprostowanie odnosnie zużycia paliwa, zatankowalem pod korek , zrobilem 500 km i znowu zalalem pod korek. Spalil mi prawie 48 litrow, czyli niecalą dyszke :D to juz lepiej brzmi niz 11 :cool2: Narazie sie wstrzymam z jakąkolwiek naprawą, dzis wymienialem pasek rozrządu , rolki i napinacze, mam przeciąg w portwelu , ale dzieki za rade. I kolejne pytanie do uzytkownikow 1.8 , czy wasze betki tez sie tak mulą jak moja? zbiera sie dopiero na wyzszych obrotach, na niskich to sie jazdy odechciewa, zeby ruszyc z piskiem musze najpierw przygazówke zrobic Wectra w dieslu sie lepiej zbiera :mad2: Pozdr...
Opublikowano
Sorki male sprostowanie odnosnie zużycia paliwa, zatankowalem pod korek , zrobilem 500 km i znowu zalalem pod korek. Spalil mi prawie 48 litrow, czyli niecalą dyszke :D to juz lepiej brzmi niz 11 :cool2: Narazie sie wstrzymam z jakąkolwiek naprawą, dzis wymienialem pasek rozrządu , rolki i napinacze, mam przeciąg w portwelu , ale dzieki za rade. I kolejne pytanie do uzytkownikow 1.8 , czy wasze betki tez sie tak mulą jak moja? zbiera sie dopiero na wyzszych obrotach, na niskich to sie jazdy odechciewa, zeby ruszyc z piskiem musze najpierw przygazówke zrobic Wectra w dieslu sie lepiej zbiera :mad2: Pozdr...

 

No nestety 4 cilindrowki w BMW tak maja, mają kopa dopiero powyzej 3,5 tys obr. Moja is tez niestety, bo co za tym idzie jak chce sie jechac szybko to wir w baku :/. U mnei najlepiej ciagnie wogole powyzej 4 tys wtedy włącza się jakiś kop. A z tego co mi tez mowili inni co maja zwykle 318 to niestety mulik na niskich obrotach :/

Opublikowano
Sorki male sprostowanie odnosnie zużycia paliwa, zatankowalem pod korek , zrobilem 500 km i znowu zalalem pod korek. Spalil mi prawie 48 litrow, czyli niecalą dyszke :D to juz lepiej brzmi niz 11 :cool2: Narazie sie wstrzymam z jakąkolwiek naprawą, dzis wymienialem pasek rozrządu , rolki i napinacze, mam przeciąg w portwelu , ale dzieki za rade. I kolejne pytanie do uzytkownikow 1.8 , czy wasze betki tez sie tak mulą jak moja? zbiera sie dopiero na wyzszych obrotach, na niskich to sie jazdy odechciewa, zeby ruszyc z piskiem musze najpierw przygazówke zrobic Wectra w dieslu sie lepiej zbiera :mad2: Pozdr...

 

No nestety 4 cilindrowki w BMW tak maja, mają kopa dopiero powyzej 3,5 tys obr. Moja is tez niestety, bo co za tym idzie jak chce sie jechac szybko to wir w baku :/. U mnei najlepiej ciagnie wogole powyzej 4 tys wtedy włącza się jakiś kop. A z tego co mi tez mowili inni co maja zwykle 318 to niestety mulik na niskich obrotach :/

 

Hehhe, to co ja mam powiedziec z silnikem 1.6,ale to prawda co mowisz...od 3,5 tys. dopiero w miare cos czuc :D

Pozdro Krzysiek

B M W..............Bardzo Małe Wydatki


www.bmw-3city.pl

Opublikowano

E32 735 w manualu - spalanie w miescie (bez korków) 12-13L ... jazda na przemian bardzo spokojna , czasami sobie depne .

 

Kto mnie teraz udusi i wyzwie ? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

marnujesz życie jeżeli nie jesteś dobry w tym co robisz
Opublikowano
Sorki male sprostowanie odnosnie zużycia paliwa, zatankowalem pod korek , zrobilem 500 km i znowu zalalem pod korek. Spalil mi prawie 48 litrow, czyli niecalą dyszke :D to juz lepiej brzmi niz 11 :cool2: Narazie sie wstrzymam z jakąkolwiek naprawą, dzis wymienialem pasek rozrządu , rolki i napinacze, mam przeciąg w portwelu , ale dzieki za rade. I kolejne pytanie do uzytkownikow 1.8 , czy wasze betki tez sie tak mulą jak moja? zbiera sie dopiero na wyzszych obrotach, na niskich to sie jazdy odechciewa, zeby ruszyc z piskiem musze najpierw przygazówke zrobic Wectra w dieslu sie lepiej zbiera :mad2: Pozdr...

 

No nestety 4 cilindrowki w BMW tak maja, mają kopa dopiero powyzej 3,5 tys obr. Moja is tez niestety, bo co za tym idzie jak chce sie jechac szybko to wir w baku :/. U mnei najlepiej ciagnie wogole powyzej 4 tys wtedy włącza się jakiś kop. A z tego co mi tez mowili inni co maja zwykle 318 to niestety mulik na niskich obrotach :/

 

Hehhe, to co ja mam powiedziec z silnikem 1.6,ale to prawda co mowisz...od 3,5 tys. dopiero w miare cos czuc :D

 

Ta :/ Z mocą jest tak sobie. Chociaz moment obrotowy nie jest aż tak najgorszy jak na te lata i na taką pojemność, więc na miasto w sumie wystarcza. A mi pali przy jeździe ekonomicznej (jako student z marnym stypendium staram się oszczędzać :) ) 8,5-9,5l, w zależności od pogody i mojego humoru, korków itp. Większość po zatłoczonej i podziurawionej Łodzi, więc wynik chyba nie najgorszy :)

Opublikowano
Sorki male sprostowanie odnosnie zużycia paliwa, zatankowalem pod korek , zrobilem 500 km i znowu zalalem pod korek. Spalil mi prawie 48 litrow, czyli niecalą dyszke :D to juz lepiej brzmi niz 11 :cool2: Narazie sie wstrzymam z jakąkolwiek naprawą, dzis wymienialem pasek rozrządu , rolki i napinacze, mam przeciąg w portwelu , ale dzieki za rade. I kolejne pytanie do uzytkownikow 1.8 , czy wasze betki tez sie tak mulą jak moja? zbiera sie dopiero na wyzszych obrotach, na niskich to sie jazdy odechciewa, zeby ruszyc z piskiem musze najpierw przygazówke zrobic Wectra w dieslu sie lepiej zbiera :mad2: Pozdr...

 

No nestety 4 cilindrowki w BMW tak maja, mają kopa dopiero powyzej 3,5 tys obr. Moja is tez niestety, bo co za tym idzie jak chce sie jechac szybko to wir w baku :/. U mnei najlepiej ciagnie wogole powyzej 4 tys wtedy włącza się jakiś kop. A z tego co mi tez mowili inni co maja zwykle 318 to niestety mulik na niskich obrotach :/

 

Hehhe, to co ja mam powiedziec z silnikem 1.6,ale to prawda co mowisz...od 3,5 tys. dopiero w miare cos czuc :D

 

Ta :/ Z mocą jest tak sobie. Chociaz moment obrotowy nie jest aż tak najgorszy jak na te lata i na taką pojemność, więc na miasto w sumie wystarcza. A mi pali przy jeździe ekonomicznej (jako student z marnym stypendium staram się oszczędzać :) ) 8,5-9,5l, w zależności od pogody i mojego humoru, korków itp. Większość po zatłoczonej i podziurawionej Łodzi, więc wynik chyba nie najgorszy :)

 

Bardzo dobry, bo mi na miescioe bierze 12,5 l czasem se depne ale bez przesad.

Opublikowano
Sorki male sprostowanie odnosnie zużycia paliwa, zatankowalem pod korek , zrobilem 500 km i znowu zalalem pod korek. Spalil mi prawie 48 litrow, czyli niecalą dyszke :D to juz lepiej brzmi niz 11 :cool2: Narazie sie wstrzymam z jakąkolwiek naprawą, dzis wymienialem pasek rozrządu , rolki i napinacze, mam przeciąg w portwelu , ale dzieki za rade. I kolejne pytanie do uzytkownikow 1.8 , czy wasze betki tez sie tak mulą jak moja? zbiera sie dopiero na wyzszych obrotach, na niskich to sie jazdy odechciewa, zeby ruszyc z piskiem musze najpierw przygazówke zrobic Wectra w dieslu sie lepiej zbiera :mad2: Pozdr...

 

No nestety 4 cilindrowki w BMW tak maja, mają kopa dopiero powyzej 3,5 tys obr. Moja is tez niestety, bo co za tym idzie jak chce sie jechac szybko to wir w baku :/. U mnei najlepiej ciagnie wogole powyzej 4 tys wtedy włącza się jakiś kop. A z tego co mi tez mowili inni co maja zwykle 318 to niestety mulik na niskich obrotach :/

 

Hehhe, to co ja mam powiedziec z silnikem 1.6,ale to prawda co mowisz...od 3,5 tys. dopiero w miare cos czuc :D

 

Ta :/ Z mocą jest tak sobie. Chociaz moment obrotowy nie jest aż tak najgorszy jak na te lata i na taką pojemność, więc na miasto w sumie wystarcza. A mi pali przy jeździe ekonomicznej (jako student z marnym stypendium staram się oszczędzać :) ) 8,5-9,5l, w zależności od pogody i mojego humoru, korków itp. Większość po zatłoczonej i podziurawionej Łodzi, więc wynik chyba nie najgorszy :)

Opublikowano

No nestety 4 cilindrowki w BMW tak maja, mają kopa dopiero powyzej 3,5 tys obr. Moja is tez niestety, bo co za tym idzie jak chce sie jechac szybko to wir w baku :/. U mnei najlepiej ciagnie wogole powyzej 4 tys wtedy włącza się jakiś kop. A z tego co mi tez mowili inni co maja zwykle 318 to niestety mulik na niskich obrotach :/

Moje 318i tez ladnie ciagnie powyzej 4tysiakow :)

 

Jak tu czytam niektorych kolegow wypowiedzi ze pali im BEATKA ponizej 10l to tylko pogratulowac :modlitwa:

Tak jak ktorys z kolegow powiedzial spalanie zalezy od osoby.

Mi pali po miescie jak jade rano i oczy mi sie kleja tak z 10l.

Wieczorami sie zdarza ze z 12-14l ale to jest spowodowane tym ze ruchu w moim miescie praktycznie brak :D

Na trasie pali dobrze czasami zdarza sie ze ponizej 10l :)

 

Kumpel ma coupete 316i i pali mu 8-9litrow.. tylko zazdroscic :D

 

 

Pozdr

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
a moj motorek spala na tarsie ponizej 10 a miasto okolo 14-15 wiec fajnie miec takie autko w porownaniu do e36 1.8 :mrgreen:
Nigdy Sie Nie Myle I Jestem Najmadrzejszy Jak Kazdy Kto Ma BmW :)
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Witam.Mam swoja 318i od niedawna ale już zdążyła pokazać pazurki.Jak ją kupiłem paliła 16l w trasie przy bardzo lekkiej nodze i wolne obroty szalały 0d 650 d0 1000 więc zacząłem szukać usterki (z pomocą forum:) i tak sprawdziłem krokowca, przepływomierz, filtry, resetowałem kompa aż w końcu zdesperowany wjechałem na kanał i dobrałem sie do sondy.Wtyczka za nic w świecie na chciala dać się rozłączyć ale jak już się to udało spotkała mnie niespodzianka-kałuża wody we wtyczce i utopione zaśniedziałe wtyki!Wszystko wysuszyłem i wyczyściłem,potem reset kompa i efekt...11 litrow LPG w trybie wiejsko-miejskim a silniczek na wolnych tylko szumi i ani drgnie!Sory za długość ale może kumuś się to przyda.Pozdrawiam!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.