Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

M5

 

netto

6y/200k km - 28281 PLN

5y/200k km - 13929 PLN

4y/200k km - 7112 PLN

 

około -3k PLN w każdym z przypadków, jeżeli ma się wykupiony 3ci rok.

  • Odpowiedzi 117
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@rafter1,

dostałeś identyczne ceny jak ja dla 525xd.

Też mam aktualnie wykupiony pakiet BRI 4 lata/200.000km + BSI 4 lata/80.000 km.

 

Moim zdaniem pakiet BRI na 5 lat jeszcze ma sens, ale dopłata kwoty 6978,- zł (brutto) za pojedynczy, szósty rok gwarancji nie ma już chyba uzasadnienia ekonomicznego...

Opublikowano
@rafter1,

dostałeś identyczne ceny jak ja dla 525xd.

Też mam aktualnie wykupiony pakiet BRI 4 lata/200.000km + BSI 4 lata/80.000 km.

 

Moim zdaniem pakiet BRI na 5 lat jeszcze ma sens, ale dopłata kwoty 6978,- zł (brutto) za pojedynczy, szósty rok gwarancji nie ma już chyba uzasadnienia ekonomicznego...

 

Myślę tak samo , 5 rok dokupię , 6 lat nigdy jeszcze auta nie trzymałem ;)

Opublikowano

Drogo. ASO są drogie, w markach premiom nawet bardzo.

 

Tomex, podpowiem: Jak juz wybierzesz auto, które zakladam ze chcesz kupić - dzwonisz do serwisu, pytasz o cenę przeglądów, wymiany klocków, itp. Wpisujesz w excel.

W ASO uzyskujesz tez ceny pakietów do auta, które wybrałeś. Wpisujesz w excel.

Znając swoje przebiegi, zużycie dotychczasowe klocków itp - porównujesz.

 

Nie ma generalnej zasady, czy warto brać pakiet. Zależy od auta, kierownika, przebiegów.

Mi wyszło ze się opłaca kupić BRI+BSI plus, przynajmniej wg cennika dla aut PS sprzed roku. Kupiłem na 5 lat od 1wszej rejestracji i 200kkm, czyli max co się dalo dla PS. Dla cennika regularnego byl dostępny jeszcze 6ty rok (ale drogo). Póki co zbliza się 50kkm i skorzystałem z wymiany klocków tylnich i za chwilę drugi przegląd (pierwszy wziął na siebie dealer sprzedający auto). Mam dużo gadżetów które potrafią się psuć, i BRI daje mi ubezpieczenie przed kosztami naprawy przez 3 lata po gwarancji.

Przy nowych cenach nie wiem czy operacja byłaby wciąż opłacalna. Ale metoda sprawdzenia to wciąż może być excel.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W kalkulacjach weźcie też pod uwagę, że oprócz standardowych małych/dużych przeglądów co przeciętny interwał (20-30.000km), w połowie tego dystansu auto może zechcieć wymienić np. płyn hamulcowy...

Mam na myśli to, że wymiana przykładowego płynu hamulcowego nie musi zgrać się z przeglądem, tylko wymagać dodatkowej wizyty w serwisie, według oddzielnego wskazania. Pakiet BSI to wszystko obejmuje.

 

Mnie w każdym razie pakiet BSI kalkulował się ekonomicznie i nadal uważam, że opłaca się go wykupić póki jest gwarancja (a przynajmniej opłacało po dotychczasowych cenach).

W przeciwieństwie do BSI-plus, który nijak mi się nie kalkulował...

Opublikowano

tylko myślałem o podstawowym bsi. :) auto z 2015 ma 22tys przebiegu zaraz pierwszy przegląd. rocznie robię koło 20k. chyba płaca się wzic bsi i mieć z głowy. tylko nie wiem jaka cena za sewis przy przeglądach

a) olej

b) całokształt autka

ale podzwonię jutro i dam znać:-)

Opublikowano
Dziwne jest , serwisant to potwierdził że jest to decyzja BMW AG , niby jakieś przepisy UE ale Mercedes i AUDI na razie nic nie zmieniają w tej kwestii :think:

 

Bo w/g mnie to ściema. To nie żadna EU narzuca wymogi (bo tak łatwiej BMW się tłumaczyć), tylko samo BMW AG w/g mojej wiedzy doszło, że chyba za dużo i za łatwo było klientom i zbyt dużo przepychano przez te pakiety. Dziwne zachowanie BMW. Tam gdzie inni wchodzą w to, to BMW zaczyna wychodzić. Mnie też BMW tym wkurzyło niemiłosiernie.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Pozwole sobie Panowie powtorzyc moje pytanie w tym miejscu.

 

Orientuje sie ktos jaki bedzie koszt przedluzenia pakietu service inclusive w x6? Mam autko z 2012 rok z pakietem 100tys/5 lat, 105tys na liczniku i mam wlasnie do wymiany plyn hamulcowy. Zaproponowano mi przedluzenie tako pakietu(nie znam ceny) Czy to w ogole ma sens, czy lepiej zrobic to juz oddzielnie? W Aso chca 300-400, w Vcentrum 250. Olej byl niedawno wymieniany.

 

Dzieki

Opublikowano

Pytanie troche bez sensu

Byles w ASO a nas pytasz ile to kosztuje :duh:

Zadzwon do ASO zapytaj jak sie dowiesz napisz kwote i jak dlugo chcesz jeszcze jezdzic autem wtedy my koledzy z forum ci mozemy pomoc.

Do dzieła :cool2:

Opublikowano (edytowane)

ceny podalem za wymiane plynu hamulcowego. W pakiecie inclusive jest wymiana oleju, plynu hamulcowego, swiece

 

W Bawarii powiedzieli mi tak: przedluzenie o rok/120 tys -2000pln ; 3 lata/160 tys 3900 pln; 5 lat/200 tys 7500 pln

 

Autem zostaje ze mna na wiele lat, na pewno w ciagu 3-5 nie bedzie sprzedawane. Tak jak pisalem, ma 105 tys, i olej byl niedawno wymieniany.

 

Osobiscie nie widze wiekszego sensu w przedluzeniu tego pakietu i wydaje mi sie, ze powinienem wymienic po prostu ten plyn np w Vcentrum, ale moze jestem w bledzie. Jakie moge miec oplaty za rzeczy z tego pakietu? Przebieg mysle, ze ok 15 tys rocznie. Pomozecie?

 

Ze strony znalazlem tkaie informacje :

 

BMW Service Inclusive

Zakres prac serwisowych

• wymiana oleju

• kontrola pojazdu i przegląd standardowy

• serwis / wymiana filtra powietrza

• serwis / wymiana filtra paliwa

• serwis / wymiana mikrofiltra

• serwis / wymiana świec zapłonowych

• serwis / wymiana płynu hamulcowego

Edytowane przez psi4
Opublikowano
ceny podalem za wymiane plynu hamulcowego. W pakiecie inclusive jest wymiana oleju, plynu hamulcowego, swiece

W Bawarii powiedzieli mi tak: przedluzenie o rok/120 tys -2000pln ; 3 lata/160 tys 3900 pln; 5 lat/200 tys 7500 pln

 

Te ceny to jakaś kpina. Tyle to ja za Repair Inclusive 5lat/200tys zapłaciłem. A zakres prac Service Inclusive jest prawie żaden, w szczegółności, że np. wymiana filtra powietrza jest co drugie serwis. W/g mnie kompletnie nieopłacalne.

Opublikowano
ceny podalem za wymiane plynu hamulcowego. W pakiecie inclusive jest wymiana oleju, plynu hamulcowego, swiece

W Bawarii powiedzieli mi tak: przedluzenie o rok/120 tys -2000pln ; 3 lata/160 tys 3900 pln; 5 lat/200 tys 7500 pln

 

Te ceny to jakaś kpina. Tyle to ja za Repair Inclusive 5lat/200tys zapłaciłem. A zakres prac Service Inclusive jest prawie żaden, w szczegółności, że np. wymiana filtra powietrza jest co drugie serwis. W/g mnie kompletnie nieopłacalne.

 

Dokladnie, jeszcze z rana dowiem sie, czy aby na pewno osoba z serwisu nie podala mi cen za Service Inclusive Plus. NIe sadze, zeby tak bylo, ale warto zapytac. W tym przypadku by sie to raczej kalkukowalo, bo za jakies 15tys mam wyswietlone na komputerze ogledziny przednich i tylnich hamulcow(domyslalm sie, ze chodzi tu o klocki+tarcze itp) W Inclusive Plus jest to w cenie.

 

Natomiast sam inclusive tak jak pisales, wydaje sie zupelnie nieoplacalny.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W Bawarii powiedzieli mi tak: przedluzenie o rok/120 tys -2000pln ; 3 lata/160 tys 3900 pln; 5 lat/200 tys 7500 pln

Masz X6 z 2012, czyli obecnie ma 5 lat. Patrząc na ww. interwały prawdopodobnie zaproponowali Ci odpowiednio:

- pakiet BSI na 6 lat/120.000 km (kod: 07UA)

- pakiet BSI na 8 lat/160.000 km (kod: 07UF)

- pakiet BSI na 10 lat/200.000 km (kod: 07T4)

 

Przed podwyżką, dla X5/X6 ceny (brutto) podstawowego BSI były następujące (przy założeniu, że auto było "gołe" - tzn. nie miało wykupionego żadnego pakietu):

- 07UA: 8.155 zł

- 07UF: 9.828 zł

- 07T4: 13.696 zł

 

Zaproponowane ceny "rozszerzeń", które podałeś wskazują, że posiadasz auto z wykupionym wcześniej pakietem BSI na 5 lat/100.000 km.

Czyli ASO podało Ci koszty powiększenia posiadanego już pakietu BSI do ww. dłuższych interwałów.

Cóż, X5/X6 nigdy do tanich w serwisie nie należało :wink:

Zresztą ceny BSI dla F10, dla tak wysokich interwałów, wcale nie są wiele tańsze (ok. 1000-1500 zł mniej).

 

P.S.

Gdybyś chciał "szarpnąć się" na BSI Plus to ceny dla X6 są odpowiednio:

- 18.610 zł

- 24.308 zł

- 33.195 zł

Przed podwyżką :mrgreen:

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Rzutem na tasme - 2 dni przed końcem fabr. gwarancji wykupiłem opcję 4lata/200.000km :) - wczoraj przy przeglądzie w serwisie okazało sie że jest jakis niewielki wyciek przy uszczelce skrzyni bieg. - w związku z tym że serwis nie ma samej uszczelki jako czesci zamiennej - zamówiona wymiana uszczelki + pokrywa misy olejowej - gdyby nie gwarancja ... jakies 1600 w plecy ;)
Opublikowano

Witam,

 

Ostatnio w serwisie powiedziano mi, ze opcja przedluzenia gwarancji jest tylko do konca marca. Wynika to ze zmian w prawie unijnym. Czy wiecie cos na ten temat?

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

ja juz sie tym pogubiłem : zbliżam sie do 60 tys przebiegu

( mam wykupiony pakiet Service inclusive 3lata/60tys km )

mam też w tym roku przedłużoną gwarancję czyli Repair inclusive w opcji 4lata/200tys km

...i teraz pytanie - czy musze przedłużyć pakiet BSI ponad 60 tys km żeby wykupiony pakiet BRI 4y/200ty km - był ważny ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nic już nie przedłużysz. Wszelkie pakiety traca ważność wraz z ich końcem.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

To nie tak.

BSI można kupowac/przedluzac bez ograniczeń.

W marcu br. skończyła sie możliwość przedłużenia BRI oraz BSI Plus, ale nie BSI.

 

Odpowiadając na pytanie @christo74 - aktywne BSI było potrzebne do wykupienia BRI (czyli w momencie kupna BRI trzeba było mieć wykupione BSI).

Natomiast brak aktywnego BSI nie wpływa na ważność BRI - tzn. jeśli w międzyczasie wygasło Ci BSI, to w żaden sposob nie wpływa to na ważność BRI. Jak najbardziej można mieć ważne BRI bez aktywnego BSI.

Edytowane przez Pe.te
Opublikowano

Pewny jesteś ? o ile zgadzam sie z rozszerzoną gwarancją BRI - to BSI chyba nie masz racji - nawet sa podane 2 ceny pierwotna i upgrade

 

EDIT :

Pe.te - dzięki za potwierdzenie - tak własnie przypuszczałem ale nie byłem do końca pewny.

 

Zastanawiam sie czy warto dopłacać 1440 zyla za dodatkowe 2 lata i 40 tys km (48m-cy/100tys.km) przy 520d xdrive ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sam ma obecnie taka sytuacje - tzn. aktywny BRI jeszcze przez rok, a BSI juz nieaktywny.

Będąc ostatnio w serwisie zastanawiałem sie z doradca czy opłaca mi sie wykupywać BSI, czy jednak płacić za ewentualne przeglądy. Jako, ze w najbliższym roku bede miał tylko wymianę płynu hamulcowego - wiec chyba nie wykupie BSI, bo w tej sytuacji po prostu sie to nie opłaca (BSI na ten rok jest droższe od wymiany płynu hamulcowego w ASO, a pózniej planuje juz zmienić auto).

Co nie zmienia faktu, ze np. za pół roku jeśli zmienię zdanie - bede mógł bezproblemowo wykupić BSI.

 

Czy za 1440 zł sie u Ciebie opłaca? To zależy co Ci auto pokazuje do zrobienia w ciagu tych dwóch lat. Ale będziesz zapewne miał i przegląd olejowy i wymianę mikrofiltra, a moze i płyn hamulcowy... wiec raczej sie opłaca.

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Panowie service inclusive 5 lat/100km jest dorzucany w konfiga niewazne jakiego i z tego co sie zorientowalem nie place za wymiane oleju i filtrowna przegladach tak?

 

Zakladajac, ze kupuje nowe auto i planuje nim pojezdzic dlugo tzn 6-8lat cowarto kupic wg Was? Czy faktycznie te gwarancje 5 lat itd sa warte wykupienia czy np. jak padna wtryski po 4,5 roku to mi powiedza ze to przez zle paliwo i place za naprawe? Fajnie jak by sie wypowiedzialy osoby ktoreosobiscie skorzystaly z takiej koniecznoscinaprawy/serwisu?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.