Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam takie pytanko może trochę głupie :) Jak zrobić test w inpie podczas jazdy skoro wejscie diagnostyczne mam pod maską a nie w kabinie ? :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
musi ktoś drobny do komory silnika wejść :mrgreen:

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano
A jakie Ty kolego parametry chcesz odczytać z tego wejścia pod maską ? Z air bagu ? Z modułu świateł ? Ale czemu podczas jazdy ? Kolego drogi masz wejście OBD II nad nogami kierowcy i to wystarczy do odczytania parametrów "live data" łączysz się wtedy z silnikiem. Pozdrawiam :)
Opublikowano
wszystko mozna jak sie chce, w e36 czy innych modelach z 18pinowym złaczem pod maska potrzeba dłuzszy kabel i mozna sobie podczas jazdy odczyty zrobic ;)

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

Nie wszystkie E46 (przedlift) miały drugie złącze diagnostyczne pod kierą.

Ale wystarczy dłuższy kabel pociągnąć po podszybiu, przydusić wycieraczką, nad lub pod lusterkiem, przez okno pasażera i kabel mamy w kabinie :wink:



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

Opublikowano
Sugeruje się swoim autkiem z tego samego roku i na prawdę nie wszystkie miały ? Po 97 roku raczej już każdy samochód miał wtedy jak mniemam wprowadzono przepisy które wymagały tego. Ale się nie znam dokładnie. Tak jak koledzy napisali pociągnąć kabel przez okno, pod maskę i ją zamknąć oprocz kabla nie powinno się nic zniekształcić pozdrawiam :)
Opublikowano

No niestety nie wszystkie mają złącze, a powinny je mieć.

Ja mam model z 99' i złącza brak, używam kabla (przez okno :wink: ) USB - OBDII (1,6m) + przejściówka OBDII - OBD (0,4m) razem ok. 2 metry kabla co w zupełności aż nadto wystarczy.



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

Opublikowano
Sugeruje się swoim autkiem z tego samego roku i na prawdę nie wszystkie miały ? Po 97 roku raczej już każdy samochód miał wtedy jak mniemam wprowadzono przepisy które wymagały tego. Ale się nie znam dokładnie. Tak jak koledzy napisali pociągnąć kabel przez okno, pod maskę i ją zamknąć oprocz kabla nie powinno się nic zniekształcić pozdrawiam :)

 

Mój ma i pod kierownicą i pod maską.Jednak złącze pod kierownicą obsługuje 10% tego co złącze pod maską.

Opublikowano
OBD II pod kierownicą obsługuje silnik więc wszystko co potrzeba do wyczytania podczas jazdy natomiast pod maską podzespoły typu moduł świateł itp itd. "MrTuner1986" dobrze wiedzieć, że nie każde autko ma OBD II po 97 roku a to na prawdę dziwne skoro ja z grudnia 98 mam a Ty z 99 roku nie masz :shock: A to jest wersja EU ??
Opublikowano

Jak najbardziej wersja EU

L801A GERMANY VERSION Wersja krajowa Niemcy/Austria



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

Opublikowano
Dzięki za odpowiedzi :) chcę sprawdzić przepływkę podczas jazdy, i wgrać sobie kilka bajerów przez nsc expert :) oczywiście już nie podczas jazdy
Opublikowano
OBD II pod kierownicą obsługuje silnik więc wszystko co potrzeba do wyczytania podczas jazdy natomiast pod maską podzespoły typu moduł świateł itp itd. "

Jak Tobie napisałem : mam dokładnie odwrotnie,silnik obsługuje TYLKO złącze pod maską.Być może różnica polega na tym iż diagnostykę mam robioną serwisówką BMW.Nie wiem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.