Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam zniszczoną kierownicę trójramienną z multifunkcją taka jak w wersji poliftowej (auto z 04.2001r) z czarną lakierowaną wstawką taka jak na aukcji:

http://allegro.pl/bmw-e-46-e-39-kierownica-i4914742222.html i mam do kupienia ładną nie zniszczoną kierownice ze srebrną wstawką bez multifunkcji: http://allegro.pl/kierownica-sportowa-skora-bmw-e46-e39-x5-stan-idea-i4961651809.html Moje pytanie brzmi: Czy będę mógł przełożyć swoją multifunkcję i panel pod multifunkcja do kiery która nie ma jej w oryginale? Czy reszta tez bedzie paswoać? Z góry dzieki.

Opublikowano
Ta z pierwszej aukcji jest obszywana, a z drugiej w oryginale lakierowana.
Opublikowano
Więc tak jak kolega "Nest" napisał, nie lepiej tą pierwszą jeżeli już ? To Twój wybór kolego osobiście polecałbym tą pierwszą bądź obszyć własną która posłuży Ci jeszcze wiele wiele lat jak ładnie obszyjesz i będzie cieszyła oko i dłonie. Popatrz w Galerii aut niektórzy koledzy mają cudownie obszyte kierownice. Pozdrawiam!
Opublikowano
Witam mam zniszczoną kierownicę trójramienną z multifunkcją taka jak w wersji poliftowej (auto z 04.2001r) z czarną lakierowaną wstawką taka jak na aukcji:

http://allegro.pl/bmw-e-46-e-39-kierownica-i4914742222.html i mam do kupienia ładną nie zniszczoną kierownice ze srebrną wstawką bez multifunkcji: http://allegro.pl/kierownica-sportowa-skora-bmw-e46-e39-x5-stan-idea-i4961651809.html Moje pytanie brzmi: Czy będę mógł przełożyć swoją multifunkcję i panel pod multifunkcja do kiery która nie ma jej w oryginale? Czy reszta tez bedzie paswoać? Z góry dzieki.

 

Będziesz mógł przełożyć wszystko jest p&p ,dokładałem w swojej multifunkcję (sam panel)do kiery która nie miała multi ,ale zastanów się nad zmianą na kierę m-pakietową jest pogrubiana i ładniejsza :D

Opublikowano

Obszywane są w 99% ble/fuj itd.

Nieważne czy kazio szyje czy java

Z allegro tez ryzyko, ja wziąłem ze szrotixu z angola mPetową z multi, ale ma jedno pękniecie bez przetarć z prawej strony - lewa dziewicza bo to angol był.

Będę ją gonił - ale muszę foto porobić itd, bo sobie zamówię chyba z litwy.

Opublikowano

Wbiję się w temat, żeby nie tworzyć nowego.

Jeśli chodzi o kierownicę, właśnie kupiłam taką :

http://allegro.pl/oryginalna-kierownica-bmw-m3-e46-lopatki-smg-i4839166116.html

Pytanie brzmi czy jeśli mam u siebie kierownicę bez multifunkcji

http://allegro.pl/kierownica-z-poduszka-airbag-igla-bmw-e46-e36-e39-i4938645555.html

To czy jest szansa żeby u mnie taka multifunkcja działała?

Czytałam że kierownica nie jest wyznacznikiem, i wystarczy podpiąc jakąś kostkę czy coś takiego.

Pomoże ktoś?

Opublikowano

No ... zwłaszcza dodawanie dziurkowanej w kieratach w których nie wychodziła z dziurkowaną.

Takie mam zdanie.

Opublikowano
Oczywiście iż każdy ma swoje zdanie.Lecz : auto miało 200KM więc nie ładujmy programu na więcej.Nie zakładajmy felg z e90 do e46-nie wolno.Nie zakładajmy ringów bo także w danych modelach nie wychodziły.I nie zmieniajmy kierownicy na M bo to nie M jest.A także nie zmieniajmy kierownicy na 3 ramienna bo w danym modelu takiej nie było,w danym czasie.I 100 innych przykładów.Co nie zmienia faktu iż każdy ma swoje zdanie.
Opublikowano

Spoko, ja wolałem znaleźć kierat w takim stanie żeby nie obszywać.

Bo da się a nigdy nie będzie zrobione jak ori.

Co do reszty to trochę nie trafiłeś, bo czym innym jest dołożenie czegoś ori w czym innym obszycie, założenie laminatu itd a jeszcze czym innym mPakiet pełen a tylko przedni zderzak, jeszcze z siatką tuningową.

Opublikowano
Nie mamy przecie żadnego problemu ?.Mi po prostu skrajnie nie przeszkadza nawet jeśli ktos sobie założy spojler od samolotu.Natomiast pozwolę sobie nie zgodzić się z Tobą na temat jakości obszywania.Jedni umieja inni nie.
Opublikowano (edytowane)
Wbiję się w temat, żeby nie tworzyć nowego.

Jeśli chodzi o kierownicę, właśnie kupiłam taką :

http://allegro.pl/oryginalna-kierownica-bmw-m3-e46-lopatki-smg-i4839166116.html

Pytanie brzmi czy jeśli mam u siebie kierownicę bez multifunkcji

http://allegro.pl/kierownica-z-poduszka-airbag-igla-bmw-e46-e36-e39-i4938645555.html

To czy jest szansa żeby u mnie taka multifunkcja działała?

Czytałam że kierownica nie jest wyznacznikiem, i wystarczy podpiąc jakąś kostkę czy coś takiego.

Pomoże ktoś?

 

Jeśli w twoim aucie nie było multifunkcji a zakupiłaś kierownicę z multi to nie będzie działać :nienie: , trzeba wpiąc się w komputer i moduł świateł żeby były podświetlone guziki na kierownicy , i do kostki z tasmy kierownicy (zielona kostka) tam wpinasz się w pin 8,9,10

 

Pin 8 do komputera w komorze silnika do pinu 37 lub 27 w zależnosci od kompa (patrz niżej)

przewód z pinu 10 lutujemy do przewodu o kolorze fioletowo-żółtym-moduł świateł

przewód z pinu 9 lutujemy do przewodu o kolorze biało-czerwono-żółtego-moduł świateł

 

Są dwie wersje podłączenia:

 

- komputer 58 pinów inne połączenie

-komputer 40 pinów inne połączenie

 

 

Gdy masz wtyk 40 pinowy kabelek instalujesz w 27 wolnym pinie.

Gdy masz wtyk 58 pinowy kabelek instalujesz w 37 wolnym 37 pinie.

 

Nic nie trzeba kodować po tej operacji aktywuje śię tempomat i działanie całej mltifunkcji

 

do całej operacji oczywiscie odpinamy akumulator :)

 

To tak w skrócie jak masz jakieś pytania to pisz :cool2:

Edytowane przez marko0424
Opublikowano
Czytając post kolegi "moniss69" zacytowany przez kolegę "marko0424" zastanawiałem się przez chwilę czy aby ja tej wiadomości nie napisałem hehe bo pisałem bardzo podobną i wykasowałem udzieliłem się w innym wątku na innym forum aby tu nie zasmiecać ale jak temat został rozpoczęty to i tu kolegów zapytam. Czy BMW e46 320i z 1998r grudzień ma fabryczny tempomat cały osprzęt i wystarczy podpiąć kierownicę z MF i działa wszystko łącznie z tempomatem ? Pozdrawiam!
Opublikowano (edytowane)

W najlepszym wypadku będziesz miał instalkę już wyprowadzoną pod multi ,musisz sprawdzić jak w zielonej kostce masz wolne piny 8,9 i 10 to nie masz instalacji niestety, jak bedą wychodzić przewody to znaczy że instalka jest i wystarczy podpiąc górny panel kierownicy i bedzie chulało :cool2:

 

Jeśli nie to zrobisz tak jak pisałem wyżej :D

Edytowane przez marko0424
Opublikowano
Nie mamy przecie żadnego problemu ?.Mi po prostu skrajnie nie przeszkadza nawet jeśli ktos sobie założy spojler od samolotu.Natomiast pozwolę sobie nie zgodzić się z Tobą na temat jakości obszywania.Jedni umieja inni nie.

Ok, gdyby wszyscy mieli takie samo zdanie to byśmy jeździli szarymi mydelniczkami - ja puki co, widziałem na forum 1 e46, gdzie obszyty kierat wyglądał sensownie.

Na żywo, zawsze jakoś czuć że to nie ori, bez względu na pojazd - oczywiście mowa o takich, gdzie pod obszyciem też była skóra.

Opublikowano
Ta z pierwszej aukcji jest obszywana, a z drugiej w oryginale lakierowana.

 

Lakierowana skórzana kierownica? Pierwsze słyszę.

 

Sa specjalne zestawy tonujace do kierownic / skory , moze to o to chodzilo :)

Opublikowano
O kosmetykach do skóry wiem ;) Kolega twierdzi, że jest "oryginalnie lakierowana", czyli sugeruje, że BMW produkowało takie lakierowane kierownice. Wg mojej wiedzy, czegoś takiego nie było, a kiera z aukcji wg mnie jest zwyczajnie wyślizgana do połysku.
Opublikowano
Dzieki Panowie za wszystkie odpowiedzi, jakoś podchodzę do tematu jak kolega MIKAN, zaryzykuje z allegro, jeśli się przejadę wrócę do tematu i obszyje (osobiscie bardziej podoba mi się w ORI).
Opublikowano
Czytając post kolegi "moniss69" zacytowany przez kolegę "marko0424" zastanawiałem się przez chwilę czy aby ja tej wiadomości nie napisałem hehe bo pisałem bardzo podobną i wykasowałem udzieliłem się w innym wątku na innym forum aby tu nie zasmiecać ale jak temat został rozpoczęty to i tu kolegów zapytam. Czy BMW e46 320i z 1998r grudzień ma fabryczny tempomat cały osprzęt i wystarczy podpiąć kierownicę z MF i działa wszystko łącznie z tempomatem ? Pozdrawiam!

 

 

Koleżanki jeśli już ;)

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Siema, podpinam się pod temat a moje pytanie brzmi:

Posiadam kierownice czteroramienna bez multifunkcji i chce ja wymienić na te trojramienna z serduszkiem bez multifunkcji. BMW e46 316i n42b18 po lifcie 2003 r. Czy nie będzie problemu z montażem kierownicy i airbagu?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.