Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Silnik chodził w porządeczku aż na 3 - 4 zaczął się telepać i bardzo nieróno chodzi. Odłączałem po kolei cewki zeby zobaczyc na ktory nie pali no i nie palil na pierwszy (liczac od szyby i trzeci) - wykrecilem cewki no i jedna (ta pierwsza) pękla od spodu az wyplynela izolacja druga natomiast wygladale dobrze. Jest jednak jeden objaw ktory mnie troche niepokoi bo po wymianie cewek na nowe i po uruchomieniu silnika chodzi dalej zle a te 2 cewki po minucie pracy silnika sa bardzo gorace podczas gdy reszta jest zimna.

 

W sumie silnik chodzi lepiej jak wogole odlacze te 2 cewki niz jak sa podpiete.

 

Prosze o jakies podpowiedzi w tej kwestii.

Opublikowano

No kurcze, bez elektryka i podpiecia pod kompa chyba sie nie obejdzie.Tak chyba bedzie najszybciej i najbezpieczniej.

Pozdrawiam :hand:

images?q=tbn:ANd9GcTmIl0TjfLac0DKzvrvVkW5vbYa-L8NnaKQ6MwRmjiNpsCR58FF
Opublikowano

Tak wlasnie ogladam te interfejsy na allegro. Kosztuje to 8 dych z wysylka a podpiecie u elektryka okolo 150 - tak mysle ze chyba sobie to zakupie bo sie szybko zwroci.

------

Opublikowano

Jak kupisz to daj znac czy to jest cos warte moze tez bym sobie prezent zrobil . Zycze powodzenia. Ja z elektryki to jestem glupi a moze raczej sie jej boje zeby nic nie zepsuc :lol: :hand:

Pozdrawiam

images?q=tbn:ANd9GcTmIl0TjfLac0DKzvrvVkW5vbYa-L8NnaKQ6MwRmjiNpsCR58FF
Opublikowano

nieprzesadzaj ze tyle kosztuje podłączenia, ja jak podłaczałem swoj i nic nei wyszło gosc nic odemnie nie wziął a gdyby wyszło, wziałby 40 zł, a sprzet miał konkretny napewno nie za 80 zł, beprzewodowe czujniki, ktore pozwalały podczas jazdy sprawdzac parametry itp. Także dobrze sie zorientuj co to jest na allegro i co jescze potrzebujesz zeby to wogóle chodziło.

A tak poza tematem do CHełmu jade za tydzień także może się gdzieś spykniemy na drodze :)

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano
Czy wymieniałeś cały komplet tj. cewkę zapłonową z fajką. Ja miałem podobny problem, którego przyczyną były uszkodzone oporniki wewnatrz fajki. Nie ma problemy z ich nabyciem.
Opublikowano

to są oporniki z fajce???? czemu one mają służyć???. Fajke wymienia się jak jest popękana guma i jest przebicie, oporniki jak sama nazwa mówi ma tworzyc jakis opór i zmniejszac napięcie za opornikiem, a na swiece idzie wysokie napięcie rzedu 15 kV i im niższe napięcie tym słabsza iskra, co jest efektem niedobrym. Chyba że sie myle to mnie poprawcie :duh: :nienie:

 

tu mi pachnie uszkodzona świecą, bo na cewki idzie napięcie i impuls zx kompa kiedy ma strzelic iskrą. Sprawdź oczywiście fajki i świece

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano

barto - moze u ciebie jest taniej ale u mnie niestety takie sa ceny. Co do bezprzewodowych czujnikow to zgodze sie ze to fajna sprawa ale napewno nie niezbedna. Ten interfejs ktory juz zamowilem wspolpracuje z z takimi programami ktore napewno dadza sobie rade rownie dobrze.

 

Wymienilem w sumie 3 cewki + fajki chociaz wygladalo na to ze nie chodzil na 2 cylindrach. Świece mam praktycznie nowe - nie zrobilem na nich nawet 5 tysiecy.

 

Jesli swiece by padly to cewki by sie przez to nagrzewaly o wiele silniej niz pozostale w bardzo krotkim czasie? Oprocz tego jest ten dziwny objaw ze silnik chodzi lepiej jak wtyczki wogole odepne od tych 2 cewek

Opublikowano
tu moze ktos pomoze bo wiem ze w silniku M20 12V był podział na 2xpo 3 świece i dwa muduły ktore sterowały tymi dwoma trójkami, nie wiem jak to jest w M50 moze są trzy moduły i po dwie są sterowane????, ale tak czy siak, sprawdziłbym świece, może maja zwarcie, to przecież szybko mozna wymienic i koszt niewielki, bo bedzie podmieniał i kombinował a moze sie okazac ze to swieca. Wadliwa świeca moze po 100 km paść.

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano

Interfejs przyszedl ale niestety nie ma juz go do czego podlaczac bo po wlaczeniu zaplonu i okolo 3 minutach mój MOTRONIC poszedl z dymem, a dokladniej bardzo sie zagrzal i teraz z niego smierdzi jak z ruskiego telewizora :/. Przy okazji zagrzala sie jedna cewka (o dziwo tylko jedna) i mam w zwiazku z tym teorie ze w sterowniku zjaral sie jakis przekaznik albo tranzystor mocy i zamiast dawac tylko impulsy na cewke zasilal ja non stop az sie w koncu spalilo calkiem ale tylko na jednej cewce, dlatego druga byla jeszcze goraca - ale to tylko moja teoria na ten temat.

 

Pojawil mi sie niestety jeszcze jeden objaw i niewiem czy jest to skutek wyczerpania akumulatora przez to zwarcie czy tez nie ale po przekreceniu zaplonu elektrowlacznik w rozruszniku caly czas "pstryka" ale nie kreci a wszytskie kontrolki mrugaja razem z tym elektrowlacznikiem.

 

Troche sie obawiam ze nie skonczy sie na wymianie samego modułu :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.