Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Za 15tys????? Pozostawie to bez komentarza a jezeli ktos mysli, ze ja naprawi za 15tys polata i sprzeda to prosze lektora o innej sztuce.

 

http://mforum.com.pl/viewtopic.php?f=32&t=7424&p=76846&hilit=lech%C3%B3w#p76846

 

Ceny za czesci do M-ki sa inne niz do zwyklych trojek a jak ktos mowi, ze wszystko jest na allegro to zycze mu powodzenia. I tak na marginesie stwierdzam, ze nigdy nic w takim duzym zakresie nie kupowal na allegro.

Wiekszosc tanich rzeczy na allegro to smiecie a jak cos jest dobre to kosztuje swoja cene, ot taka prawda.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

  • Odpowiedzi 53
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

A wiec tak, rzuciłem kwotę teraz muszę ją obronić. Zastanawiają mnie niektórych komentarze, widocznie nie mieli nigdy do czynienia z taką naprawą .

Większość części do M3 pasuje od E90, E92 etc.

Części :

- zderzak przedni kompletny 1300zł

http://allegro.pl/6bmw-e92-m3-zderzak-parktroniki-i4881266307.html

- wzmocniene czołowę z bęlką zderzaka, styropianem(kompletne) 1000zł ( pasuje od e90, e92 etc więc można znaleźć taniej)

http://allegro.pl/belka-pas-wzmocnienie-czolowe-bmw-m3-e90-e92-e93-i4900552751.html

- maska 2500zł

http://allegro.pl/bmw-e90-m3-maska-limuzyna-i4871862742.html

- błotniki 2x 800zł

http://allegro.pl/bmw-m3-e90-e92-e93-wzmocnienie-czolowe-blotnik-i4934328232.html

- zakładam że reflektor lewy jest cały, nie ma pękniętych uchwytów, prawy kompletny ze ślizgiem 1350zł

http://allegro.pl/lampa-prawa-bmw-e92-e93-prawy-xenon-skretny-komple-i4902593029.html

- nadkole prawe kompletne 150zł

- komplet chłodnica 1500zł

http://allegro.pl/komplet-chlodnic-chlodnice-bmw-e90-e92-e93-m3-4-0-i4854316583.html

- poduszka kierowcy 500zł

http://allegro.pl/airbag-poduszka-kierowcy-bmw-e90-iii-3-leker-i4862943071.html

- kurtyna prawa 200zł

http://allegro.pl/bmw-e92-kurtyna-lewa-prawa-coupe-i4882638769.html

- podsufitka 500zł

http://allegro.pl/podsufitka-bmw-e92-czarna-i4914396041.html

- klema pirotechniczna nowa 300zł

- napinacz pasa nowy 250zł

- osłona pod silnik 260 zł

http://allegro.pl/oryginalna-oslona-silnika-bmw-3-e90-e91-e92-xi-xd-i4882743629.html

- wlot/dolot powietrza 300zł

http://allegro.pl/wlot-dolot-powietrza-bmw-m3-e90-e92-3-i4937245186.html

 

+ 1000zł inne niespodzianki

 

-> 12700zł

 

Z części to by było tyle. Układ kierowniczy, zawieszenia są ok, nie widać aby coś sie z nimi stało - opieram to na własnym doświadczeniu

Widać, że samochód wpadł do rowu, bardziej bym się zastanowił nad wymianą felg bo moga być krzywe.

 

Robocizna : blacharz 40h ( 5 dni pracy) x30zł = 1200zł

lakiernik 4 elementy do lakierowania x400zł = 1600zł

kaowanie błędu i crash data - 200zł

 

->3000zł

 

Suma 15700zł

 

Mój brat aktualnie naprawia F20 i ceny części są znacznie wyższe.

 

Więc gdzie tu Wasze 30 tys zł na naprawę ?

Edytowane przez Danny87
Opublikowano
Nie opieraj się na tym co myślisz, tylko na tym co pisze, bo w końcu zostało to stwierdzone :) Wyraźnie pisze o uszkodzeniu układu kierowniczego i przedniej osi. Części które pokazujesz to naciągasz na siłę, osłona pod silnik połamana, regenerowana poduszka powietrzna, zapomniałeś o progu, a nie o to chodzi żeby zrobić coś na skróty, tylko żeby zrobić to dobrze. Nie bez przyczyny samochód dostał szkodę całkowitą, a Polak "naprawi" za 15 tyś, hehehe dobre..
Opublikowano
Policzyłeś same grube rzeczy które widać , a przeważnie to drobne pierdoły sa najdroższe . Zapomniałeś o uszkodzonym zawieszeniu z prawej strony . Piasta , amor , wahacze , koncówki magla ( na 80 % do wymiany magiel + aluminiowe sanki pod silnik ) lampa druga bedzie miała na 100% uwalone zaczepy , chlodnica oleju + przewody i masa innych plastików zaczepów z pod maski które bedziesz musiał w ASo zakupić . Zawsze jest tak ze najtańsze czesci z Allegro to słabe używki podszykowne lub gdzieś uszkodzone . Widząc na twojej liście airbag po regeneracji oraz najtańsze używane czesci z Allegro Które juz na zdjęciach sa USZKODZONE wnioskuje ze ten samochod byłby naprawiony u Mietka w garażu i wyglądałby normalnie tylko z daleka , po głębszych oględzinach dopiero by człowiek zobaczyl ze gro rzeczy plastikowych jest spawanych oraz duzo plastików/mocowań by brakowalo bo po co one komuś sa potrzebne . W każdym samochodzie które miałem uszkodzone przodem w serwisie zostawiałem Minimum 4000-5000 na same pierdoły takie jak spinki przewody , uszczelki , śrubki , węże , wloty itp .
Opublikowano

+ 1000zł inne niespodzianki

 

-> 12700zł

 

Robocizna : blacharz 40h ( 5 dni pracy) x30zł = 1200zł

 

Suma 15700zł

Więc gdzie tu Wasze 30 tys zł na naprawę ?

 

same spryski i oslona pod silnik to 1000zl a pelno kasy zabieraja spinki wezyki mocowania chlodnicy zaslepki spryskow wtyczki zbuorniczki i inne badziewie . pozatym nikt tego za 1200 nie zrobi tylko ze 3000 chyba ze szwagier w szopie. ja to oceniam na jakies 25 tyś przy zalozeniu ze silnik nie jest uszkodzony ale widac tam plame pod silnikiem wiec jest duza szansa ze z niego cos moze cieknac. moze ktos by sie zmiescil w 20 jakby sie staral mocno i troche drutowal

Opublikowano
Nie masz pojęcia o czym piszesz . Najpierw wrzucasz najtańsze uszkodzone graty z Allegro , jak ktoś zwrócił ci uwagę edytujesz temat i wrzucasz czesci które nie bede pasowały do m3 aby na sile kogoś uświadomić ze mając np. 60.000 na samochod + 15.000 na naprawę zrobi to m3 stan bardzo dobry jakie było przed wypadkiem . Oprócz tego widać ze samochod przeleciał po jakimś polu spodem i do tego moze dojść masa kosztów za uszkodzą misę , skrzynie lub tylne zawieszenia itp.
Opublikowano

To auto pewnie można naprawić za 15tys - i będzie pewnie jeździć i w miarę wyglądać (z daleka) - ale sposobem tak jak ktoś pisał: zakładając starą podsufitkę, klejąc plastiki i lakierując 4 elementy (bo kto by tam cieniował drzwi) - ale takie auto będzie niesprzedawalne w przyszłości.

 

Jak w ogóle liczyć tu części skoro nawet nie ma zdjęcia z otwartą maską :duh:

 

Najbardziej rozbawił mnie tekst "1000zł na nieplanowane wydatki" - tyle to się zostawia jak się klepie starą corsę w stodole a nie M3 :mrgreen:

 

 

Wszystko jest kwestią za ile kupi się ten samochód - ale wierz mi jakby to była okazja to już by jechał do Polski, Rumunii albo na Litwę, a nie trafił na Polski portal (wiem coś o tym)

Opublikowano

Jakby te autko było do zamknięcia w 80k - 85k zł , było by już sprzedane.

 

Handlarze te autko pozostawili w spokoju - nie ma na nim żadnego zarobku !

Teraz pozostaje dylemat dla prywatnego nabywcy , brać to i reperować do całkowitej kwoty 95k zł , czy kupić całe sprawne za 120k zł .

 

Oczywiście można je zrobić za grosze , części można wszystkie ściągnąć z UK , dają duże rabaty przy sporych zamówieniach .

Z tym że to pochłonie następny czas ( czas to pieniądz ) . Podliczając później cały biznes wychodzi na to, że ma się fajne autko za 85k zł , ale straciło się na to 6 miesięcy życia na doprowadzenie tego do stanu używalności :mad2: .

 

No chyba, że ktoś to nazywa hobby :mrgreen:

Opublikowano
Jakby te autko było do zamknięcia w 80k - 85k zł , było by już sprzedane.

 

Handlarze te autko pozostawili w spokoju - nie ma na nim żadnego zarobku !

 

Dokładnie tak :cool2: :cool2: :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Szwajcar już tego auta nie chciał i tak powinno być w każdym cywilizowanym kraju niestety jeszcze długo nie u nas o czym na własnej skórze się przekonuje .... Edytowane przez gorik79
Opublikowano

A czy ktokolwiek sprawdził, czy samochód posiada prawo do rejestracji? Jeżeli była to szkoda całkowita, to samochód został wyrejestrowany i z formalnego punktu widzenia nadaje się wyłącznie na części. Podobnie jest z samochodami z USA.

 

Sporo samochodów które jeździ po naszych drogach w oryginalnych papierach ma "junk title/certificate issued". Tylko dziwnym trafem tłumacze przysięgli masowo robią błąd i myli im się "zezłomowany" z "uszkodzony" a w wydziale komunikacji nikt nie pokwapi się aby nawet zaglądnąć do oryginalnych dokumentów. Ponieważ CarFax umożliwia sprawdzenie takich rzeczy i ludzie już są na to wyczuleni, handlarze przerzucili się na Szwajcarię która kojarzy się z uczciwością usypiając czujność. Tak więc podchodziłbym do takich okazji bardzo ostrożnie.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

(odpowiedź gościa na e-maila)

 

Witam,

Działa to tak, że albo Pan przyjezdza do Nas do firmy na czas zakończenia przetargu i oferuje kwotę którą wbijamy, albo oferuje Pan ją telefonicznie ( tylko wówczas musimy mieć jakieś wadium ).

Szansa jest, aczkolwiek zależy czy z kosztami opłat celnych czy 50tys ze wszystkim. Raczej ze wszystkim, małe szanse. Uszkodzenie do silnika raczej nie doszło, ale jeśli Pan sobie życzy może Pan zerknąć w opis ubezpieczalni.

Auto to znajdzie Pan na naszej stronie www.autolicytacje.pl

Opublikowano

50tys z opłatami???? :duh: :duh: - gość który odpisywał na maila musiał mieć niezły ubaw :mrgreen:

To się nazywa optymizm :cool2:

 

 

Za taka kwotę już dawno byłaby w warsztacie

Szczerze mówiąc to widać, że nie robisz tego na codzień więc szczerze radzę nie bierz się na początku za naprawę emki, bo wykończy Cię to finansowo i psychicznie

 

Zrozumcie wreszcie, że uszkodzonych aut nie rozdają za półdarmo - nawet w Szwajcarii, ba -tam nawet tak uszkodzone auta są znacznie droższe niż we Francji czy Włoszech

Opublikowano
50tys z opłatami???? :duh: :duh: - gość który odpisywał na maila musiał mieć niezły ubaw :mrgreen:

To się nazywa optymizm :cool2:

 

 

Za taka kwotę już dawno byłaby w warsztacie

Szczerze mówiąc to widać, że nie robisz tego na codzień więc szczerze radzę nie bierz się na początku za naprawę emki, bo wykończy Cię to finansowo i psychicznie

 

Zrozumcie wreszcie, że uszkodzonych aut nie rozdają za półdarmo - nawet w Szwajcarii, ba -tam nawet tak uszkodzone auta są znacznie droższe niż we Francji czy Włoszech

 

 

No bo już chciałem tyle dać i leciałem po nią wiesz pędziłem od razu naprawiać nawet mam cześć kupione!!! :duh:

 

W mejlu napisałem jak wygląda sprwa z kupne u nich samochodów jak to się odbywa a kwota była przykładowa.

 

 

A jeśli miał bym faktycznie coś takiego kupować to nawet nie miał bym zamiaru tam grzebać tylko komuś to zlecić. Temat założyłem bardziej z ciekawości.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
skur*** fachowycy:D ale mimo wszystko nie opłaca się ona za te 70 tyś? czy ten samochód już nigdy nie będzie sprawiał frajdy z jazdy?
Opublikowano
według mnie jesli jezdzi to i tak jest dobra cena . ciekawe ile kosztował:)

 

Dodaj jeszcze jakies 10tys akcyzy.

Opublikowano

Cena chyba dobra..przeczylalem wczesniejsze komentarze i wydaje mi sie, a nawet jestem pewny ze >20k zł to mocno przesadzona cena za naprawę. Częsci do E9x czy to M czy M-pakiet czy zwykłe są bardzo tanie i jest im mnostwo na allegro. Znajomy naprawiał podobnie uderzony samochód (bez wystrzelonych poduszek) czyli zderzak, reflektory (bixenon) , plastiki i poprosiłem go o wycene ( ma wszystko w excelu) oto ona. (Byl to M-pakiet )Calosc wyniosła go ok 9500zł. Tutaj trzeba policzyc droższy zderzak + poduszki + inne plastiki myśle ze 12000-15000zł naprawa

zderzak przód 200,00 zł

maska 2 500,00 zł

blotnik lewy przod

drzwi kierowca

pas z wzmocnieniem

transport blotnika 100,00 zł

xenony 2 100,00 zł

nerki nowe BMW Perf 386,00 zł

PDCx2 114,00 zł

przednia plyta 55,00 zł

naprawa lamp i zderzaka 50,00 zł

halogen 50,00 zł

plasticzki 350,00 zł

dysze spryskiwaczy 214,00 zł

zbiorniczek wyrównawczy 75,00 zł

nadkola 210,00 zł

mocowanie maski 70,00 zł

mocowanie maski wysylka 20,00 zł

blachach 2 000,00 zł

lakierowanie 1200,00 zł

Opublikowano
Przerabiałem podobna naprawę w e90 lci maska zderzak lampy pełno plastików pas przedni nadkola błotniki i wyszło ok 9k ze wszystkim a ludzie którzy piszą ze cena bedzie 30tys chyba nie wiedza jakie są ceny poszczególnych części lub liczą na wszystko nowe z salonu. Najdroższa częścią do naprawy w tej M'Cię bedą światła maska (o ile jest) i chłodnice. Zderzak da radę kupić za grosze to samo nadkola i nerki i blotniki
Opublikowano
Przerabiałem podobna naprawę w e90 lci maska zderzak lampy pełno plastików pas przedni nadkola błotniki i wyszło ok 9k ze wszystkim a ludzie którzy piszą ze cena bedzie 30tys chyba nie wiedza jakie są ceny poszczególnych części lub liczą na wszystko nowe z salonu. Najdroższa częścią do naprawy w tej M'Cię bedą światła maska (o ile jest) i chłodnice. Zderzak da radę kupić za grosze to samo nadkola i nerki i blotniki

 

 

Może i masz rację też wydaję mi się przesadą 30k ale czy widziałeś ją przedtem:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.