Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Jestem tu nowy, wiec prosze mi wybaczyć jeżeli temat się powtorzył, niestety nie ma wyszukiwarki. Jestem zainteresowany kupnem modelu 316i (99KM), odrazu mówie, że nie jestem zbyt wtajemniczonyw w tematyke BMW, poprostu nie znam się na modelach itp.

Planuje zakup takiego autka, prawdopodbnie z niemiec, ogladałem różne oferty, i raz, że jest większy wybór, to i auta wydaje sie w lepszym stanie, i wydają sie bardziej zadbane. Co możecie mi powiedzieć o tym aucie jego wady itp. myślałem również o 318i, interesuje mnie chociazby tak głupie rzeczy jak spalanie w tych obydwu modelach, ukałd jezdny itp, piszcie wszystko co wiecie, koszty utzrymania ubezpieczenia, wiem ze to głupie pytania, piszcie o mankamentach i zaletrach tegop auta, z góry dziękuje

Pzdr

Opublikowano
aha interesuje mnie model z '90roku
Wychodziły już wtedy pierwsze E36 (12/90), więc bądź bardziej precyzyjny. A nie lepiej jak byś sobie sam tych informacji poszukał na forum? (zapewniam cię że znajdziesz odpowiedzi na forum)
http://i3.tinypic.com/w1v0w6.jpg
Opublikowano

Witam

Obowiazkiem moim,jest poinformowac Cie kolrgo,zebys nie kupowal BMW z silnikiem M 40

To wszystko :P

Zycze udanego zakupu :cool2:

pozdrawiam

Opublikowano
Witam

Obowiazkiem moim,jest poinformowac Cie kolrgo,zebys nie kupowal BMW z silnikiem M 40

No nie! co można miec do tego silnika jeżdziłem kumpla 318Is i moja 318i na M40 zachowuje sie bardzo podobnie , ja nie mam żadnych problemów z mojm silniczkiem jedynie wymiana paska pochłoneła 450 zł. Jednak jest oszczędny jak trzeba to dość dynamiczny. Dobra jednostka, zgodze sie że zaniedbana czy scharatana może przynieśc nieco problemów ale to chyba jak wiele innych. Bardzo dobry kompromis miedzy mocniejszymi silnikami no i podstawowa sprawa bardzo dobrze przynajmniej w mojm aucie chodzi na gazie 2 generacji.

Opublikowano

Ludzie z kiezyca spadliscie?