Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Jestem tu nowy, wiec prosze mi wybaczyć jeżeli temat się powtorzył, niestety nie ma wyszukiwarki. Jestem zainteresowany kupnem modelu 316i (99KM), odrazu mówie, że nie jestem zbyt wtajemniczonyw w tematyke BMW, poprostu nie znam się na modelach itp.

Planuje zakup takiego autka, prawdopodbnie z niemiec, ogladałem różne oferty, i raz, że jest większy wybór, to i auta wydaje sie w lepszym stanie, i wydają sie bardziej zadbane. Co możecie mi powiedzieć o tym aucie jego wady itp. myślałem również o 318i, interesuje mnie chociazby tak głupie rzeczy jak spalanie w tych obydwu modelach, ukałd jezdny itp, piszcie wszystko co wiecie, koszty utzrymania ubezpieczenia, wiem ze to głupie pytania, piszcie o mankamentach i zaletrach tegop auta, z góry dziękuje

 

Pzdr

Opublikowano
aha interesuje mnie model z '90roku
Wychodziły już wtedy pierwsze E36 (12/90), więc bądź bardziej precyzyjny. A nie lepiej jak byś sobie sam tych informacji poszukał na forum? (zapewniam cię że znajdziesz odpowiedzi na forum)
http://i3.tinypic.com/w1v0w6.jpg
Opublikowano

Witam

Obowiazkiem moim,jest poinformowac Cie kolrgo,zebys nie kupowal BMW z silnikiem M 40

To wszystko :P

Zycze udanego zakupu :cool2:

pozdrawiam

Opublikowano
Witam

Obowiazkiem moim,jest poinformowac Cie kolrgo,zebys nie kupowal BMW z silnikiem M 40

 

No nie! co można miec do tego silnika jeżdziłem kumpla 318Is i moja 318i na M40 zachowuje sie bardzo podobnie , ja nie mam żadnych problemów z mojm silniczkiem jedynie wymiana paska pochłoneła 450 zł. Jednak jest oszczędny jak trzeba to dość dynamiczny. Dobra jednostka, zgodze sie że zaniedbana czy scharatana może przynieśc nieco problemów ale to chyba jak wiele innych. Bardzo dobry kompromis miedzy mocniejszymi silnikami no i podstawowa sprawa bardzo dobrze przynajmniej w mojm aucie chodzi na gazie 2 generacji.

Opublikowano

Ludzie z kiezyca spadliscie?

Chyba z 70 % pytan na tym forum i narzekan dotyczy tego silnika.

Zgodze sie ,ze jezeli kupie z nowym M 40 i ja go bede eksploatowal od urodzenia ,to moze sie sprawdzi.Ale kolega kupuje uzywke!!! i moze na mineralu,i zatkana rurka smarujaca!Panewki w tym silniku tez potrafia pasc bez ostrzezenia,paski na czas nie wymieniane rwa sie.

A poza tym co wymienilem to pewnie dobry motorek :mrgreen: :mad2:

pozdrawiam

Opublikowano

takie bolaczki maja wszytskie silniki BMW. 3.0 i 4.0 V8 - problemy z kompresja i falujacymi obrotami,odkrecajace sie pompy oleju. 2.0 i 2.5 albo problemy z lancuchem rozrzadu,a to vanos klepie,a to tlok sie urwal...

 

BMW moze robi i dobre silniki ale napewno awaryjne...

Opublikowano
takie bolaczki maja wszytskie silniki BMW
:nienie:

 

Nie wszystkie, przy M10 się maski w ogóle nie otwiera, no chyba, że zabraknie płynu do spryskiwacza :norty:

 

Niestety te przypadłości które opisuje Belgus dość często męczą M40 :twisted2:

BMW E30 316i 1.8 M10B18 coupe

BMW E30 318i M40 coupe

BMW E34 525td touring

Opublikowano (edytowane)

M40 - w wartościach bezwzględnych - jest świetnym silnikiem klasy 1,6 litra. Bardzo spontaniczny (przynajmniej w lekkiej E30), umiarkowanie dużo palący, kulturalnie pracujący.

 

Niestety, pod względem serwisowym, jest jak ruska ruletka.

Albo trafi się zadbany egzemplarz, albo nie.

Prawdopodobieństwo mniej więcej fifty - fifty.

Z tymże M40 nie wybacza zaniedbań eksploatacyjnych, tak jak wiele innych silników BMW. Wystarczy, że całe życie przejeździł na najtańszym dopuszczalnym oleju mineralnym, a na 90 % będzie sprawiał kosztowne problemy.

 

Moje doświadczenia są podobne jak u belgusa.

M40 :?: Never again :hand: Apage satanas :!: :mrgreen:

 

A tak w ogóle, to nie ten dział :naughty:

Edytowane przez 130rapid

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano

witam.

 

kolego Kozlow wyszukiwarka jest i działa całkiem sprawnie. u góry po środku ekranu masz takie literki FAQ Szukaj Użytkownicy Regulamin Grupy... i tak dalej nakliknij na Szukaj i jazda. dodatkowo wielu rzeczy dowiesz się z postu, który znajuje się o tutaj: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=4367 . w celu choć minimalnego wprowadzenia Cię w temat to są silnik M40 o pojemnościach 1.6 i 1.8 wielu na nie nażeka bo ciężko dostać coś zadbanego, następnie są silniki z generacji M43 też 1.6 i 1.8 lepsze bo nowsze. różnią się generalnie tym że M40 jest na pasku, a M43 na łańcuchu. oczywiście jest wiecej różnic ale jestem za cienki bolek żeby Ci tłumaczyć. silniki te palić będą około 8 litrów PB. ja mam M43B18 w Touring'u i już klilka razy na trasie zszedłem poniżej 8, ale mam lekką noge i nikomu nic nie musze udowadniać. pozdrawiam i życze udanych łowów.

 

ps cofane liczniki to standart(nie tylko w BMW), możesz jak właściciel nie patrzy wyciągnąć licznik i sprawdzić czy plomba na liczniku nie jest zerwana, ale cwaniacy to nawet plomby mają podrabione :D

 

dozobaczenia na trasie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.