Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak wygląda dostępność części do M5 z 90r. ? Ktoś na forum ma taką i może mi odpowiedzieć sypiąc faktami ? Jak wygląda możliwośc wykorzystania części od normalnej e34 ? Na co trzeba zwracać szczególną uwagę przy zakupie tego modelu , zaznaczam bardzo atrakcyjna cena a co za tym idzie pewnie wady ukryte :!: :twisted2: :!: . Z góry dziękuje za podpowiedzi :!:
Nie ma tego złego co by mi dobrze nie wyszło!
Opublikowano

Luciu-Wroclaw, uzyj funkcji Szukaj. Na forum bylo juz o tym sporo.

Ponizej 7-8 tys EUR do E34 M5 nie ma co podchodzic, bo inaczej, zamiast

radochy, bedzie placz i zgrzytanie zebow przy kazdej wizycie w serwisie.

Czesci do BMW M5 sa jak najbardziej dostepne, ale wiele z nich wystepuje tylko w oryginalach, a niektore z nich sa bardzo drogie.

A cena 9 tys PLN za BMW M5 sugeruje, ze trzeba bedzie do niego wlozyc pare razy tyle, zeby zaczelo przypominac to, czym kiedys bylo.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
Dzięki panowie nikt mi nic nie powiedział poza Panfilem a oceniliście wizualnie auto którego nie mam zamiaru kupić ! Chcę kupić auto z wrocławia ale cena też jest niska i liczę się z kosztami jakie może to za sobą pociągnąć ! Pierwszą rzeczą było :search: ale nic konkretnego nie znalazłem ! Na co trzeba zwracać szczególną uwagę przy zakupie tego modelu , o to chodzi mi najbardziej ! Żeby nie trzeba było zgadywać : http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=99371338
Nie ma tego złego co by mi dobrze nie wyszło!
Opublikowano

Tak na szybko:

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=13116&highlight=

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=196593&highlight=#196593

 

 

Zwroc uwage przede wszystkim na bezwypadkowosc i oryginalnosc.

Potem silnik, skrzynia, zawieszenie, standardowo - jak w kazdym uzywanym samochodzie,

z poprawka, ze to jest samochod juz nie sportowy, a prawie wyczynowy.

Wazna jest tez udokumentowana przeszlosc, szczegolnie serwisowa.

Moim zdaniem po taki samochod najlepiej jechac do Niemiec i przywiezc egzemplarz za okolo 9-10 tys EUR.

Wtedy bedzie z niego duzo radochy.

Co do kosztow serwisowych: jezeli bedziesz to robil na oryginalnych czesciach, a tak powinno sie serwisowac M5, to w przypadku zaniedbanego egzemplarza wydatek rzedu 20 tys PLN na 'dzien dobry' jest jak najbardziej realny i prawie na pewno niewystarczajacy.

Ten z ogloszenia ma podejrzana moc - powinien miec 315 koni. Byc moze wymieniono mu sterownik, a byc moze ta moc, to tylko 'pobozne zyczenie' wlasciciela.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
Napewno nie ma oryginalnego zderzaka z przodu , pomijajac że nie jest kompletny :D Stoi na terenie serwisu BMW we wroclawiu i wydaje mi sie ze nie robili by sobie takiej reklamy sprzedając auto ledwo kupy sie trzymające :?: Jutro podjadę zerknąc na nią trochę dokładniej :norty: Pamiętam że jakiś czas temu cena była za nią koło 15k ale widać brak zainteresowania sprowadził właściciela na ziemię :duh:
Nie ma tego złego co by mi dobrze nie wyszło!
Opublikowano
15 tys PLN kosztuje M5 w stanie do powaznej roboty. Egzemplarze w dobrym stanie kosztuja 30 tys PLN i wiecej. A co do autoryzowanych serwisow BMW: czesto nie widzieli prawdziwego M-powera na oczy.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.