Skocz do zawartości

BMW e46 falujące obroty.


Wujoo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam problem z falującymi obrotami na zimnym silniku. Wiem tych tematów na internetach jest od groma ale nie mogę znaleźć konkretnej odpowiedzi. Sam już nie wiem czy auto straciło na mocy. Czy też nie. Byłem na sprawdzeniu spalin by sprawdzić czy to może sonda, ale powiedzieli mi że spaliny są miodzio. Vanos ? Trzeba regenerować czy wystarczy kupić tylko ten zestaw naprawczy ? A może jednak jakiś czujnik ? Nie podpinałem jeszcze pod kompa. A i dodam, że podczas dodawania gazu słychać dziwny gwizd jakby spod kolektora ssącego. Nie wiem czym to może być spowodowane. Może dostaje gdzieś lewego powietrza ? Silnik 2.0 M52tuB20. Proszę o pomoc.. Z góry dzięki !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może coś więcej ? Zawsze faluje na zimnym ? W jakim zakresie ? Widze mamy dokładnie ten samo motor i auto z tego samego rocznika. Odsyłam Cię tu posłuchaj jak nasze silniki pracują i porównaj z swoim :

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=69&t=261062

Zależy co się stało regenerować można. Przewody szczelne ? Jak się ma odma ? Wyjmij bagnet i powiedz czy po wyjęciu słychać jakieś odgłosy. Szczegóły kolego plus film najlepiej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj z rana jadąc do pracy to nie falowało. Po 8 godzinach pracy wsiadam przejechałem 300 metrów zatrzymałem się na skrzyżowaniu i zaczęło falować. Wczoraj tak samo z rana nic i po wyjściu z roboty tak samo. Gdy wróciłem już do domu po jakiś 4 godzinach odpaliłem ją przejechałem się i nic. Nie falowało. Jutro zrobię filmiki. Byłbym wdzięczny za pomoc ;]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musi łapać lewe ... też z tym kiedyś walczyłem. Musisz rozebrać dolot i sprawdzić kolektor wydechowy tam też coś może być. w pierwszej kolejności obejrzyj tu okolice puszki z filtrem powietrza. Może ktoś coś źle dokręcił albo uszkodził. a potem dalej. powodzenia a i poszukaj bo już jest na ten temat kilka wątków przynajmniej
BUNIA :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu mam 3 filmy jak zachowuje się silnik na zimnym. Jak na złość to w sumie i dobrze po odpaleniu pochodziła z 10 minut i nawet nie zafalowały obroty. Odłączyłem przepływkę to spadła z obrotów i spowrotem na nie wróciła. Tak samo się stało po powtórnym podłączeniu przepływki. To dobrze czy źle ?

 

 

Sory za odgłosy w tle :PP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pierwszym wątku pisałeś

A i dodam, że podczas dodawania gazu słychać dziwny gwizd jakby spod kolektora ssącego. Nie wiem czym to może być spowodowane. Może dostaje gdzieś lewego powietrza ?

Zrób samostartem prosty test co prawie nic nie kosztuje a zobaczysz czy Ci nie bierze lewego powietrza.

 

Jak to zrobić ? Na biegu jałowym rozpyl obficie Plak lub inny samostart w okolicach gdzie może zassać lewe powietrze i jak się zwiększą obroty to znaczy że bierze lewe powietrze.

Ps. Ostrożnie z ogniem i papierosami bo to łatwo palne.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.