Skocz do zawartości

320si- silnik po naprawie głównej nie ma mocy.


Fred2

Rekomendowane odpowiedzi

Silnik w 320si miał wykonany remont kapitalny ( w tym wymiana tulei cylindrowych). Niestety dławi się przy gwałtownym przyspieszaniu i wyczuwalny jest wyraźny spadek mocy. Wyświetla się błąd katalizatorów, które niedawno były wymieniane i wcześniej i nie były sygnalizowane. Będę wdzięczny za pomoc.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

napisz co dokładnie sie stało, gdzie robiłes remont, co to znaczy remont kapitalny/, czy kat był wymieniany przed remontem czy po,

sprawdz taka spierdolona gumkę w odmie olejoewej, połaczenie krućca odmy z weżykiem, czy sprawdzane były wtryski?

kiedy ustawiany byl luz zaworowy? jaki przelot silnika?

jak silnik ok, to moze przepustnica w tym modelu lubi paść elektronika

sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W firmie Piętka W-w zregenerowano blok i głowicę , wymieniając m.in. tuleje cylindrowe ( na alusilowe), pierścienie i panewki. Całość zmontowano w lubelskim warsztacie D. Sawa. Pojawiły się pierwsze problemy z rozrządem, który został również wymieniony (sygnalizowany był błąd czujnika wałka i niski poziom oleju),następnie została wymieniona membran w pokrywie . Obecnie sygnalizowany jest błąd katalizatorów, które były zregenerowane w firmie Polonez ok. 2 m-cy przed naprawą.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Ile taka naprawa? Ja bym nie odebral auta od nich i kazal im robic az bedzie zrobione w przeciwnym razie rzadalbym zwrotu kase za usluge...btw jest sposb na blad kata Rivasi o tym pisal

 

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

ENJOY THE RIDE
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do 320si sa 3 blokady, z czego dwie sa dosc uniwersalne i pasuja od innych silnikow, problemem jest tylko blokada gorna na walki. Ale to tez nie problem, wystarczy wziasc blokade od velvtronika tego bez silniczka (nie pamietam oznaczenia silnika) i zeby ja skrecic dajemy male dystanse po bokach.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alusilowe .2900 z kompletem nowych pierscieni. Firma z Zabrza-3 dni i gotowe, ale w Warszawie tez jest firma ktora sie tym zajmuje. Jestem na etapie poglebiania gniazd zaworowych, i nowych uszczelniaczy. I pytanie co zaadopotwac, i czy na cos zwrocic szczegolna uwage..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Firma doradzila te, facet obcykany i rzeczowy wiec posluchalem. Auto zostanie u mnie,sluzylo bezawaryjnie 3 lata. robie je teraz dla zony, tylko ja dotre silnik i szukam 4.4 benzyniaka. I dobra rada jak zacznie sie wyswietlac check--to badz pewny ze to tuleje:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, wszystko bylo OK tylko check wyskakiwal, bagatelizowalem sprawe-stwierdzilem pewnie to przez jakosc paliwa i kasowalem.. Ale po 4 miesiacach takiego kasowania bledu I tak sciagalem pokrywe zeby skasowac luzy zaworowe...wiec stwierdzilem co mitam, wymienie uszczelniacze I zobaczymy od czego check, wiec padla decyzja sciagamy glowice-- a tam niespodzianka (wyskakiwal check z kata z 2 i 4 cylindra ) na 2 cylindrze dziura w tuleji 3x3cm, na 4 cylindrze pekniecie grubosci wlosa ale juz pekniecie zmienialo kolor. Szczescie w nieszczesciu bo blok nie zostal jeszcze uszkodzony i dalo sie to naprawic.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.