Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a konkretnie "tarczobębnów". Są jakies do kitu. Rozumiem, ze komplet klockow się nalezy ;) Czy szczeki od recznego tez musze zmienic? (pewnie wypada)

 

Czy sa jeszcze jakies elementy ktore warto/trzeba zmienic przy okazji?

 

Czy potrzebne są jakies specjalne klucze, narzedzia i ile z tym roboty?

 

dzieki za podpowiedzi

pozdrawiam

t.

Opublikowano
No ja tam uważam że nie musisz wymieniać szczęk od ręcznego, chyba że podczas jazdy hamowałeś ręcznym i Ci się zużył a tak to po co?? przecież ręczny zaciągasz i już.. on tam nie trze za wiele więc się nie zużywa
Opublikowano
ja wymienialem tez ostatno tarcze-klocki tyl i wymienilem tez te szczeki od recznego- tymbardziej ze tyl wymienia sie nie tak czesto a koszt tylko nieznacznie wiekszy- a masz spokoj. Zalecam bo to Twoje bezpieczienstwo.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A ja tam myślę, że zależy to od stanu klocków/szczęk. Jakl są "przy końcu" to przy okazji warto wymienić. Jeżeli mają jeszcze sporo "mięsa", to zostawić.

 

Sama wymiana tarczobębnów to na prawdę chwilka. Żadnych specjalnych extra narzędzi, standard każdego garażu wystarczy.

Kai
Opublikowano

super, dzieki za podpowiedzi. Musze sobie przekalkulowac koszty i wziac sie do roboty. Moze nacykam fotek i zrobie fotostory :)

 

Tarcze mam jakies zjechane, w niektorych miejscach przebarwione delikatnie. Hamulec bije podczas hamowania. Mam wrazenie, ze to tył. Jest jakis sposob na sprawdzenie czy to przod czy tył?

pozdrawiam

t.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.