Witam Mam sekwencje Lovato Fast.. i chyba padnięty reduktor. I o to "chyba" się rozchodzi.. bo jak można to dokładnie zdiagnozować? Gdy ustawione mam ciśnienie reduktora na 1,2 to podczas jazdy zmienia mi się ono w zakresie 1.0 do 1.3 a znowu jak zwiększę mu ciśnienie na 1,3-1,4 to podczas jazdy wzrasta nawet do 1,8 Ostatnio też mi się zawiesił reduktor i zaczął dawać ciśnienie 2,5 i puszczać gaz bokiem. Chodzi o to, że rano jak jadę do pracy to raz się gaz włącza i jest ok.. a innym razem jak się załączy to silnik w ogole nie chce wejść na obroty.. Nie wiem co się wtedy dzieje bo nie mam kompa zawsze podłączonego:) Później jak się rozgrzeje to jakoś chodzi.. ale bez rewelacji.. Bo raz jeździ elegancko a innym razem mi szarpie itp. http://poradnik.telewizor.eu/serwis.php Jeszcze mam takie pytanie czy do silnika 1.8iS (103KW) mogę dać nowy reduktor 180KW (Bo taki akurat mogę kupić za dobrą cene)?? Czy to ma znaczenie że jest do mocniejszego silnika? Czy może być taki czy lepiej szukać taki do 120KW ?? Pozdrawiam Rafał