Skocz do zawartości

rafalxfiles

Zarejestrowani
  • Postów

    55
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Lubań

Osiągnięcia rafalxfiles

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Witam Mam pytanie do kolegów.. Mam E36 z silnikiem M42 z 1993 roku.. i jako, że gdzieś mi zaczął olej z silnika walić bokami zainteresowałem się odmą.. Tak dzisiaj oglądałem i u mnie wąż odpowietrzenia podłączony jest bezpośrednio do przepustnicy. http://i39.tinypic.com/16jh2xj.jpg http://usterki.hobby-elektronika.eu/jvc.html http://i42.tinypic.com/314ecyr.jpg I co w takim przypadku robić?? Rozebrać przepustnice i wyczyścić.. czy to coś da?
  2. Dzięki za podpowiedź.. co do reduktora to mam nowy.. może ma miesiąc.. Wyczyściłem listwe i może tydzień było dobrze.. Teraz znowu to samo.. Przymierzam się do zakupu zestawu naprawczego do matrixa bo już chyba na niego pora.. kupie nowe te łapki co są w środku z gumkami i tą cieńką blaszke.. zobaczymy co będzie,, myśle że pomoże.. http://radio.elektroda.net/katalog.php Na allegro koszt 170 zł. Mój matrix przejeździł 70tys km. (oczywyście z czyszczeniem średnio co 10tyś km)
  3. Ja też mam to samo.. już kondensatorki wymieniłem.. był tu taki temat kiedyś i zaniosłem do gościa co TV naprawia.. ale nic to nie dało Wiem tylko że objawy się nasilają jak temperatura na dworze spada poniżej 10 stopni celsjusza. Także nie martwcie sie na wiosne będzie lepiej :)) Kolego Dany daj znać jak coś znajdziesz.. Aha zimny lut to też raczej nie bo ja u siebie przelutowalem prawie cały licznik i nic.
  4. Witam, odkąd są mrozy mam taki problem, że coś mi zamarza.. i gdy samochód próbuje przełączyć się na gaz to nie dostaje paliwa.. dopiero jak już się silnik rozgrzeje do 90st i pochodzi.. dopiero zaczyna działać.. Nie ma tego problemu gdy jest temp. nawet +1.. ale gdy w nocy jest z -2 stopnie to jak jade do pracy to musze przejechać z 10 km żeby auto zechciało chodzić na gazie.. Reduktor normalnie się nagrzewa.. przełącza się gdy osiągnie 35stopni.. ale jak się przełączy to wogóle jakby silnik gazu nie dostawał.. Czy listwa Matrix może zamarznąć?? Czy to prędzej elektrozawór ten który odcina dopływ gazu gdy się wyłączy silnik? Mam jeszcze takie jedno pytanie.. Mam niepodłączony z reduktora do filtra powietrza jeden przewód oznaczony na poniższym schemacie.. SCHEMAT Czy to może mieć jakiś znaczący wpływ na prace instalacji (reduktora)?? Nie wiem czemu gazownicy mi tego nie podłączyli.. pewnie im się nie chciało.. Pozdrawiam
  5. Ja właśnie wymieniałem.. węże pociągnełem do góry, tak żeby nic się nie wylało.. nowy reduktor zalałem płynem.. i praktycznie obeszło się bez odpowietrzania.. wszystko zależy czy ucieknie Ci płyn czy nie.. http://uslugi.nie-spamuj.eu/rtv,1,0.html no i pamiętaj żeby wymieniać na zimnym silniku
  6. Zamówiłem taki sam jak mam.. tzn lovato fast.. do 150KW.. nie chciało mi się bawić w inny bo bym musiał zaraz kable przekładać mocowanie itp.. a ten właśnie ide zaraz i przekładam..
  7. Ok dzisiaj zamówiłem nowy reduktor.. bo mój już zaczął gaz puszczać całkiem bokiem.. http://hobby-elektronika.eu/wskaznik.html Napisze co dała wymiana.. (czy w ogóle coś dała) Pozdrawiam
  8. Witam Mam sekwencje Lovato Fast.. i chyba padnięty reduktor. I o to "chyba" się rozchodzi.. bo jak można to dokładnie zdiagnozować? Gdy ustawione mam ciśnienie reduktora na 1,2 to podczas jazdy zmienia mi się ono w zakresie 1.0 do 1.3 a znowu jak zwiększę mu ciśnienie na 1,3-1,4 to podczas jazdy wzrasta nawet do 1,8 Ostatnio też mi się zawiesił reduktor i zaczął dawać ciśnienie 2,5 i puszczać gaz bokiem. Chodzi o to, że rano jak jadę do pracy to raz się gaz włącza i jest ok.. a innym razem jak się załączy to silnik w ogole nie chce wejść na obroty.. Nie wiem co się wtedy dzieje bo nie mam kompa zawsze podłączonego:) Później jak się rozgrzeje to jakoś chodzi.. ale bez rewelacji.. Bo raz jeździ elegancko a innym razem mi szarpie itp. http://poradnik.telewizor.eu/serwis.php Jeszcze mam takie pytanie czy do silnika 1.8iS (103KW) mogę dać nowy reduktor 180KW (Bo taki akurat mogę kupić za dobrą cene)?? Czy to ma znaczenie że jest do mocniejszego silnika? Czy może być taki czy lepiej szukać taki do 120KW ?? Pozdrawiam Rafał
  9. Też mi sie wydaje że powinno byc ok 1,2 bara - wtrysk matrix
  10. no i jeszcze moja mała uwaga.. że jak licznik się wyłączy to wycieraczki myślą że auto stoi i się przełączają na wolniejszy tryb.. :))A z tym zasilaniem komputera to zawsze tak jest.. ja dzisiaj przelutowałem licznik i dalej to samo.. jutro będe dalej szukał
  11. Napisz jaką masz instalację.. Ja obstawiam że masz za bogatą mieszankę.. (no może za ubogą ale raczej to 1) na gazie i dlatego Ci faluje.. Ja tak miałem u Siebie (sekwencja). Zeby sprawdzić hmm pojeździj z 2 dni na benzynie - 0 gazu.. i zobaczysz czy czasem objawy nie miną?? A jak nie to nie wiem.. :)) Pozdrawiam
  12. Hmm ja obstawiam że licznik Ci umiera.. u mnie się restartuje ale nie kasuje mi się licznik dzienny.. więc myśle (mam nadzieję) że jakiś zimny lut na zasilaniu.. jak bede miał chwile to poszukam.. a ty poszukaj lepszego elektryka chłopie bo ten to Cie z torbami puści :))
  13. Co kolego tak cie elektryk twój załatwił co? I co z licznikiem ?? http://hobby-elektronika.eu/programator.html Hmm ja byłem u znajomego i sam mi powiedział żebym może odłączył aku zanim sie wezme za licznik:)) Nie grzebałem jeszcze a co u Ciebie było ??
  14. nie wiem ile kosztuje ale nie lepiej zwykły kabel + przejściówka na USB?? - http://telewizor.eu/wtyki.html Tyle że przejściówke kup porządną.. a nie najtańszą z allegro i będzie działać - ja tak mam i jestem zadowolony a rs232 może się przydać do czegoś innego.. :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.