Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

 

Jestem tutaj nowy ;)

Posiadam bmw e39 530d m57 motor. Problem który mam polega na tym ze przy spokojnej jeździe nic się nie dzieje, lecz gdy depne mocniej na pedał gazu wtedy poprostu objaw taki jakby odcinało paliwo. Po przekreceniu kluczyka i uruchomieniu ponownie, nawet w trakcie jazdy wszystko wraca do normy. Redukując bieg nie ma szansy na kontynuację jazdy, tylko po wyłączeniu stacyjki. Auto się poprostu toczy do stankiecie. Błędy które wyświetla komputer to były regulator ciśnienia paliwa, został wymieniony regulator,zawor na pompie. Po wymianie mam za małe ciśnienie na szynie wtryskowej. To stwierdził komputer. Filtr paliwa został wymieniony, w baku patrzyłem jest czysto. Pomóżcie bo tracę pomysły poprostu

 

Edition;

Pompa progowa została zmieniona i nic to nie dalo. I jest około 3.8,3.9 na niej. No nie wiem co może być jeszcze.

Edytowane przez mtflyfek
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jakie ciśnienie masz za pompą progową gdy obciążasz silnik?

Powinno być blisko 4bary, jak jest niższe, to powstaje taki objaw jak ten opisywany przez ciebie.

Opublikowano (edytowane)

Bardzo proszę o jakąkolwiek podpowiedź. Tak jak pisałem do Shadowa pompa była wymieniana.

 

Edit:

Oczywiście ze w trakcie jazdy. Nie inaczej. Dużo czytałem żeby nie stwarzać żadnych tematów. Ale nie udało sie. Dlatego proszę o pomoc

Edytowane przez mtflyfek
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pompa progowa została zmieniona i nic to nie dalo. I jest około 3.8,3.9 na niej. No nie wiem co może być jeszcze.

Kiedy mierzone było ciśnienie?

Na jałowym biegu czy na obciążonym silniku?

Pomiar na wolnych obrotach nie jest miarodajny.

Opublikowano (edytowane)

Oczywiście ze Przy jeździe. Czytałem wiele postów ale nie znalazłem odpowiedz na bolączke mojego auta. I już powoli nie mam pomysłów

 

Edit down:

Kolego M ;) wszystko co jest napisałem w pierwszym poście i to są wszystkie usterki podczas jazdy

Edytowane przez mtflyfek
Opublikowano

Jeśli te 3,8-3,9 to wartość przy obciążeniu to parametr jest bardzo dobry. Raczej progówka nie jest tu problemem. Trzeba przejrzeć pozostałe parametry w kompie i zobaczyć co nie gra podczas jazdy.

Pzdr.

Opublikowano

masz za małe cisnienie na listwie, czyli jakie ono jest na wolnych chociazby?

 

Moze byc tez tak, ze jak dasz w palnik, to któryś wtrysk puszcza do powrotu i listwa traci cisnienie, wtedy moga wejsc jakies awaryjne programy, ze musisz przekrecic stacyjke.

 

Zrób próbę przelewową. Sprawdz czujnik ciśnienia CR (jest na koncu listwy, przy sciance grodziowej)

Opublikowano

To z całości zostało Ci jeszcze:

- czujnik ciśnienia na listwie

- powrót z wtrysku/wtrysków

 

Jak padło wyżej - zrób przelewy wtryskiwaczy. Jak nic nie wyjdzie, to zostaje Ci czujnik.

Więcej elementów już nie ma w układzie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.