Skocz do zawartości

BMW X5 E53. 3.0 Diesel 2001 rok Skrzynia- Reduktor - automat


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Panowie mam pytanie mianowicie odnośne takiej sytuacji.Auto jeździło wszystko pięknie i nagle wielki hałas i STOP auto nie jedzie. Po postoju auta przy wrzuceniu biegu na 1 i puszczenia pedału hamulca auto nie rusza natomiast słychać głośne trzeszczenie ( przeraźliwe :shock:) Taka sama sytuacja występuje przy identycznych czynnościach z biegiem wstecznym ( dźwięk wydobywa się jakby z pod podłogi ) Dodam że silnik pracuje normalnie - nie jest to związane z pracą silnika. Albo reduktor albo skrzynia. Żadne kontrolki nie pokazują tego uszkodzenia.Na desce jest wszystko OK. Co sadzicie o tym. Co mogło się posypać ( tego problemu jeszcze nie przerabiałem na sobie ) Przyznam się że skrzynie już raz robiłem i reduktor też. Niemniej jednak nie miałem takich objawów przy żadnym z tych awarii auta.Wiec problem ten wraz z objawami jakie wystąpiły - nie jest mi w żaden sposób znany.Jeżeli temat poruszony prze zemnie jest już na forum przerobiony to najmocniej przepraszam ale nic nie mogę znaleźć z tymi objawami.
Opublikowano
Ok. Mam jeszcze jedno pytanie przed odprowadzeniem lawetą auta na warsztat który jak widzę musi być wyspecjalizowany w tego typu usterkach. Mianowicie [ kkx5 powiedz czy tego typu usterki jak opisałeś ciągną za sobą jakieś jeszcze uszkodzenia mechaniczne które po zerwaniu takiego frezu na wale mogą wypłynąć przy jego wyjęciu ] mianowicie chodzi mi o inne podzespoły. Co o tym sadzisz.Z góry dziękuje za podpowiedz. hmm zrobiłem skrzynie , zrobiłem już reduktor przy niej ( oj czego ja tam już przy niej nie zrobiłem ) A tu pyk i proszę jakaś Nowość mi tu wyskakuje której nie przerabiałem jeszcze na portfelu.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Zużycie kolego materiału.Nic nie jest wieczne.Swoje lata ma więc trzeba się liczyć z naprawami niektórych części jak i podzespołów.Tak to już jest ( jak wsiadłem w BMW w 2006 roku tak nie mogę z niego wysiąść ( i wcale nie chce )
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie nazwał bym tego zużyciem, to kolejny błąd konstrukcyjny bmw. Wałek na przód jest za krotki i za malo na frezy wchodzi...
Opublikowano
Nie mam żadnych foto bo nie robiłem ( nie prowadzę dokumentacji fotograficznej ) Ale ojciec Google jak wpiszesz sobie hasło ,, frezy na wale ,, powinien ci wszystko wytłumaczyć i zarazem pokazać parę fotografii.
  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dlaczego takie coś pada? Możecie pokazac co Ci wogóle się rozleciało?

 

nic nowego , ten model tak ma :mad2:

 

Front Driveshaft Pics

 

http://www.xoutpost.com/bmw-sav-forums/x5-e53-forum/77562-front-driveshaft-pics.html

 

BMW X5 FRONT DRIVE SHAFT REPAIR 2000 TO 2006- 562 3917011

 

 

BMW X5 FRONT DRIVE SHAFT REPAIR KIT 2 INCHES longer 562 3917011

 

Pozdrawiam Andrzej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.