Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeśli kogoś stać na 545 to i go stać na naprawe za 2 tys...to oczywiste. Oczywistym dla mnie z drugiej strony jest to, że nie istnieje dla mnie auto, które trapią "typowe dla modelu awarie", które potrafią spowodować, że np z wakacji wracam na lawecie. Koniec kropka.

 

Gdybyś kupował .45i lub .50i to na początku przy wymianie filtrów zapłaciłbyś za wymianę rurki (tak na wszelki wypadek) i cieszyłbyś się spokojną głową i powoli pompującym sercem.. Swoją drogą o tyle ta naprawa miła że można rurkę wozić w bagażniku i obecnie każdy mechanik sobie od strzała z nią poradzi (ludzie na parkingach to naprawiają) ;)

 

No widzisz, a ASO za to bierze 12 tys. zł o ile kojarzę. :)

Opublikowano

zależnie od ASO koszt był od 8 do 12 tysięcy zł :)

 

Ostatnio gdzieś czytałem że w jakimś ASO zostało to zrobione za 4kzł (niestety nie znajdę ani wątku ani nie będę się zarzekał że tak jest, gdyż faktury nie widziałem)..

 

ps. abstrahując od powyższego, ja z PAVKO wspominamy o wymianie rurki w stylu 'amerykańskim'. W Polsce zestawik z lepszych jakościowo elementów plus z wymaganymi uszczelkami ORI można znaleźć u użyszkodnika z 7er.. Ta wymiana na szczęście już nie jest taka czasochłonna jak w przypadku rurki z ASO.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.