Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam Koledzy . Mama problem z nivo u siebie w autku tj. po wymianie przewodów które skorodowały i ciekły jezeli obciążę samochód tył ciągnie się po glebie.Po odpięciu poziomki i ręcznym sterowaniu góra dół brak reakcji oczywiście było to na włączonym silniku.Amorki suche ,płyn ok, odpowietrzałem go na zaworze regulacji leciał czysty płyn bez powietrza.Będę wdzieczny za pomoc.Pozdr.
Opublikowano

Zapytaj na podgrupie E39 - tam dużo osób ma nivo w touringach i podobne problemy pewnie przechodzili.

Jak nivo nie reaguje, to możliwe, że padł czujnik ugięcia zawieszenia na tylnej osi - ten sam, co odpowiada za poziomowanie ksenonów (jest przy lewym tylnym kole). Inpa coś wyrzuciła?

Opublikowano
w E39 jest to z tego co wiem na zasadzie pneumatyki są tam miechy ... Dzięki spróbuje dziś z tymi czujkami od ksenonów.Pozdr.
Opublikowano
Zapytaj na podgrupie E39 - tam dużo osób ma nivo w touringach i podobne problemy pewnie przechodzili.

Jak nivo nie reaguje, to możliwe, że padł czujnik ugięcia zawieszenia na tylnej osi - ten sam, co odpowiada za poziomowanie ksenonów (jest przy lewym tylnym kole). Inpa coś wyrzuciła?

Matko co za bzdura w e38 nivo w żaden sposób nie jest zależne od elementów elektronicznych jak np. czujniki poziomowania nic nie sprawdzisz interfejsem to czysto mechaniczny układ regulowany przez zawór przy dyferencjale jeżeli coś nie działa to albo właśnie ten zawór lub pompa popuść wężyki przy amortyzatorze sprawdz powinno się tam pojawić wysokie ciśnienie oczywiście przy zgaszonym aucie sprawdzaj

Opublikowano
Tak też myślałem a propos tego czujnika ksenonów .Dziś sprawdzę przy amorku.Dam znać jutro jak poszło...Dzięki.Pozdr.
Opublikowano
Cześć dziś miałem wreszcie czas sprawdzić.Wężyki przy amorkach popuszczałem płyn wypływał; dść powoli wydaje mi się że powinno szybciej i gwałtowniej wyciekać.Dawałem też ciśnienie do zbiorniczka płynu Chf zrobiłem to na włączonym silniku.W jednym i drugim przypadku brak jakiejkolwiek reakcji na ruchy poziomką.Od czego według Was zacząć i co wymienić w pierwszej kolejności.Dzięki i pozdr.
Opublikowano
pompa daje 130 bar ciśnienia na wspomaganie druga sekcja daje ciśnienie na nivo tu dokładnie nie znam wartości na pewno dużo więc jakieś 1/2 bary na zbiorniczek nic nie da po popuszczeniu wężyków powinno mocną stróżką z dwie trzy minuty cisnąć jezeli nie ma tam ciśnienia to pierwsze popuść przy regulatorze odpal auto i sprawdź czy się pojawi wysokie ciśnienie jeżeli tak to pozostaję zawór i gruchy czyli akumulatory ciśnienia jeżeli nie pompa
Opublikowano
Witam dzięki za odpowiedz,przy poziomce jak odpuszczam górny przewód cisnienie daje jak szalone wiec pompa chyba ok.Myślę że teraz kolej na wymianę poziomki.Wydawało mi się że gruchy służą tylko do tłumienia a amorki czyli siłowniki do podnoszenia i opuszczania.
Opublikowano
No i temat sie wyjaśnił wszystko działa :D Okazało się żę mechanik który ze mną wymieniał przewody podpiął je odwrotnie na łączeniu ich pod podłogą kierowcy.:-) Tak wiec znowu cieszę sie nivem.Dzięki i pozdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.