Skocz do zawartości

2.0 M50 turbo czy 2.5 M50 + mody ? prosze o opinie


eryk1806

Rekomendowane odpowiedzi

Co się bardziej opłaci? Moje 2.0 jest igła. Lepiej je uturbic czy swapowac na 2.5 i do tego dobry dolot, wydech na zamówienie kompletny, porting głowicy sportowe walki i ogarniety tuner który to dogra dobrze? Co się bardziej opłaci? Która opcja da lepsze osiągi? Ile mogę wyciągnąć z 2.0 turbo na odprezonym silniku bez zmiany gratow w silniku? I czy moje M50 na vanosie ma natrysk oleju na denko tloka? Jeżeli nie to czy jest konieczne od razu? Silnik miałby przeżyć do końca maja bo wtedy będę w stanie go zakuc i w tym czasie 3 miesiące auto nie będzie użytkowane dlatego jakas super trwałość na ta chwilę nie jest potrzebna a osiągi możliwie najszybciej jednak wystarczy czasu na jedną lub druga opcję. Co według Was będzie lepsze? Budżet to jakieś 12 tys zł
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ... Redukcja but i odcięcie ^^
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Facet z firmy tuningowej mówił że 2.0 niby do 350km na ori częściach ale wydaje mi się że raczej za długo to nie pochodzi? Na bezawaryjnosc nie liczę bo wiem że przy takim aucie ciągle trzeba coś robić ale właśnie chodzi o to że swap + turbo jak narazie odpada ze względów finansowych, albo jedno albo drugie i co na poczetak da lepsze rezultaty? Jak coś to chyba zawsze zestaw turbo mogę przerzucić do 2.5 bez większych zmian?
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ... Redukcja but i odcięcie ^^
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Facet z firmy tuningowej mówił że 2.0 niby do 350km na ori częściach ale wydaje mi się że raczej za długo to nie pochodzi?

Tu masz rację na nieodprężonym silniku max doładowanie to masz 0,5 bara jak dobrze dobrana turbina (npTD04HL-16T..) to przyrost mocy i momentu masz około 40%, dlaczego nie chcesz go odprężyć przecież koszta to około 800zł (dwie uszczelki ,przekładka i nowe śruby ) jak gościu chce wyciągnąć tyle na seryjnym silniku to lepiej go omijaj z daleka . Co do zestawu turbo po swapie silnika wszystko możesz zostawić z b20 tylo turbo poszukać z myślą o b25. Z b25 bez turbo nie wyciągniesz tyle co z m50b20T bez worka kasy. A dzwięk blow off'a niezapomniany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie odprężone M50 spokojnie możesz doładować do 1 bara na seryjnym dole . Co do mocy to dużo zależy od doboru turbiny i jaką charakterystyką chcesz osiągnąć .

W linku masz opisy najlepiej poczytaj różne projekty i może coś znajdziesz do siebie .

http://www.turbobmw.pl/viewtopic.php?f=3&t=2659&start=45

http://www.turbobmw.pl/viewtopic.php?f=3&t=2607

http://www.turbobmw.pl/viewtopic.php?f=3&t=5084

 

Ps turbo robisz sam czy w warsztacie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Z własnego doświadczenia (po SWAPie z M50B20 na M50B25) mogę powiedzieć, że padnie dyfer bo M50b20 jest na małej głowie...

Sugeruję rozważyć zmianę dyfra (konieczna też wymiana wału i półosiek) na dużą głowę.

Jak zależy Ci na przyspieszeniu to do tego wymień bebechy dyfra na przełożenie 3,45 albo jeszcze większe (z tego co wyczytałem pasują z e34).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.