Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Przyszły dzisiaj nowe śruby zabiezpieczające

http://pk-tuning.home.pl/fotki%20tuning/zabezpieczenie%20kol%202.jpg

 

Robią bardzo dobre wrażenie jeżeli chodzi o jakość wykonania. Podobne odczucia miałem do dystansów tej firmy, które mam w Z3.

 

Stare (czarne) pasowały do pięść do nosa do pozostałych chromowanych śrub.

 

Update: Nie polecam... Po czterech miesiącach śruby zaczęły korodować i wyrabiać się. Podobnie nasadka - wyrobiła się i jest wyraźny luz pomiędzy nasadką a śrubą :shock: Masakra jakaś, myślałem że TPI robi dobre jakościowo produkty, ale jak widać nie dotyczy to śrub zabezpieczających. Niestety gdzieś posiałem paragon więc nie zareklamuję - 92 PLN w błoto...

 

P.s. Podczas odkręcania jednej ze śrub klucz się ześlizgnął i obił mi felgę :evil: Założyłem stare śruby zabezpieczające - oryginały BMW. Jeśli są z rocznika, z jakiego jest auto, to są w lepszej kondycji po 17 latach niż TPI po 4 miechach.

Opublikowano (edytowane)

kombinujecie jak konie pod górkę,

na allegro komplet śrub ori zabezpieczających z patentem kosztuje sporo mniej a bedzie działać dużo dłużej niż te śruby z plasteliny :)

Oczywiście używane.

 

nałożenie chromu też nie problem jak bardzo razi w oczy zwykły kolor.

Edytowane przez K3m0T1989
szukam
Opublikowano (edytowane)

Tylko, że oryginały są czarne i pasują mi jak pięść do nosa dlatego kupiłem chromowane. No nic, uczcie się na moich błędach i nie kupujcie drogiego tego badziewia :)

 

Wymieniłem dzisiaj filtr kabinowy - tak wygląda nowy i stary po roku eksploatacji:

http://i.imgur.com/JbGavLRl.jpg

Edytowane przez blinket
Opublikowano
Jest pięknie gratuluję :cool2: Zetka musi robić robotę , chętnie bym zrobił gdzieś tym zacny odcinek. Co do szpilek to wyglądają jak z supermarketu za 15zeta.

eSKa

Opublikowano

Ostatnia wymiana tylnych hebli przyniosła pewne perturbacje, mianowicie okazało się, że tarcze kotwiczne są przerdzewiałe tam, gdzie są otwory na bolce z zestawu naprawczego hamulca ręcznego. Nietrudno się domyśleć, że bolec wypada przez otwór.

http://i.imgur.com/TMRvbOj.jpg

 

Próbowałem z podkładkami o odpowiednim kształcie otworu, ale po pierwsze jest bardzo ciasno między tą osłoną a wahaczem/zwrotnicą, a po drugie nawet gdy udało mi się w końcu zamontować, to po jeździe testowej jeden z bolców puścił :shock:

 

Ponieważ hamulce to nie miejsce na prowizorkę - nowe osłony tarcz i przy okazji łożyska, bo przy zdejmowaniu piast na bank szlag je trafi.

http://i.imgur.com/FX9SXJl.jpg

 

Jak to ogarnę to umyję auto i wrzucę jakieś foto z profilu, bo niektórzy pytali jak auto wygląda na obecnym setupie zawiechy.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Ręczny w końcu ogarnięty, bolce mają się czego trzymać :)

http://i.imgur.com/PPBJPpC.jpg

 

Zaliczyłem małego Zonka na przeglądzie - pan diagnosta przyczepił się do lamp ksenonowych (o dziwo w zeszłym roku nawet nie było gadki o lampach na przeglądzie). Tak czy siak, ksenon wylatuje (już dawno miałem go zdemontować, ale brakowało motywacji - teraz jest :)). Przy okazji zdemontowałem i wyczyściłem lampy, czekam też na nowe żarówki (zależało mi na jasnym świetle):

TUNGSRAM H1 MEGALIGHT ULTRA +120% - drogowe

TUNGSRAM H1 MEGALIGHT ULTRA +90% - mijania

PHILIPS WhiteVision W5W T10 12V 5W - postojowe

Opublikowano

takie same używam żarówki :P oprócz postojowych bo te wsadzam normalne. Ale mijania i drogowe też mam takie. Żarówki polecam bo świecą mocno, jasno, do tego kosztują połowe osramów czy philipsów i już mam je rok i nadal świeca gdzie osramy po 3 miesiące i przepalone.

 

Są natomiast rzadko spotykane w sklepach.

 

Dobra decyzja z ksenonem. Przecież wiadomo że za to dowód leci :P

szukam
Opublikowano

Trochę gratów do odświeżenia przedniego zawieszenia czeka na swoją kolej:

- Wahacze przód Meyle HD

- Drążki kierownicze Meyle HD + osłony Lemforder + podkładki zabezpieczające OEM (32111140464)

- Łączniki stabilizatora Meyle HD

- Gumy stabilizatora Meyle

http://i.imgur.com/ixen8jl.jpg

 

Czekam jeszcze na tuleje przednich wahaczy, zamówiłem tuleje pełne z M3 FEBI Bilstein:

http://www.autopartsapi.com/eEuroparts.com/images/parts/lg_e1379c3c-b93c-4607-812f-18ef593104c0.jpg

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Przedni zawias ogarnięty.

 

Przymiarka drążków kierowniczych:

http://i.imgur.com/AQaSxIK.jpg

 

http://i.imgur.com/gddAIBc.jpg

http://i.imgur.com/IMr0VTp.jpg

http://i.imgur.com/iuotqrk.jpg

 

Tuleje wchodzą na wahacz bez większego problemu. Zastosowałem metodę wahacz do lodu, tuleja do wrzątku + płyn do mycia naczyń dla lepszego poślizgu. Dało się wcisnąć bez żadnych narzędzi/imadła.

 

Przy okazji odświeżyłem wsporniki końcówek stabilizatora i osłony gumy stabilizatora:

http://i.imgur.com/Y4bXqUG.jpg

 

Pozostało podjechać na zbieżność, bo kierownica jest trochę krzywo ;)

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.