Skocz do zawartości

opinie na temat firmy HART


seba1x

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jak w tytule interesuje mnie wasza opinia na temat firmy HART kto jakie czesci dla nich produkuje? bo jak wiadomo oni pakują czesci innych producentów w swoje pudełka i jest to tak zwany brand czyli ich produkt. zapewne wilu powie że to lipa i szajs ale wiem że na pewno znajdzie sie parę rodzai części które nadają sie do użytku, np. filtry to nie inaczej jak Mann znany każdemu. może ktoś z was wie coś wiecej o tej firmie?

 

Ja ze swojej strony dodam iż produkt KAGER firmy FOTA jest całkiem ok np. cylinderki ham. są z cifam-a filtry z filtrona oleje z mobila i wiele innych dobrych firm jest wkładanych do pudełek pod nazwą Kager polecam sprężyny zawieszenia klocki tarcze ludzie biorą i nie narzekają .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 78
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Mi w pasku tdi 130 po wymianie filtra paliwa knechta, paliwo lało się silniku - reguły nie ma.

Natomiast moim zdaniem hart to takie samo gówno jak topran ( hans preis ), kager, ad i inni pakowacze.

Nie wiem od kiedy mobil, filtron i cifan to dobre firmy.

Jak ma być tanie, to będzie ale niczego bym od tych "firm" nie wymagał.

Moim zdaniem to są firmy które się nadają do golfa III, passata b5, vectry itd

Z paroma wyjątkami jak rzeczy od których nie zależy bezpieczeństwo lub czy odpali i pojedzie czy nie pojedzie - a topran asortyment ma ogromny, nie raz korzystałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o filtry filtron to jak kolega Dziabi pisał również byłem świadkiem jak filtr oleju się po prostu rozpadł i poleciał do silnika. Natomiast nie rozumiem kolego Mikan dlaczego uważasz, że olej Mobil jest zły. Sam leje Mobila 1 0w40 turbo diesel już ponad 60 tyś km i auto śmiga bez zarzutu:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

A ja mam takie pytanie skoro wspomniałeś o Motulu . Czy jest on pod jakimś względem lepszy od Valvolina ???

Z tego co wiem to jest na pewno tańszy (czytając ceny podane na forum) .

Ja od zawsze leje właśnie Valvolina bo tak mi doradził człowiek bardzo dobrze rozeznany w bmw i sam też taki stosuje nawet w swoich M-kach .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że kupa osób świadomych olejowo leje valvoline-a do wszelakich bmw i nie tylko, bo tańszy czy tam większe zniżki są na niego.

Dokładniej się nie zagłębiałem - wiem tylko, że cisną motula, valvoline i jakiś jeszcze.

Do m-ek to słyszałem, że tylko olej aso, ale jaka prawda to nie wiem - jeszcze nie miałem przyjemności dolewać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O, ten trzeci który wlewają to LM właśnie :)

Z motulem to o tyle, że lewizny latają i trzeba uważać.

 

Co do kodów to chodzi mi o kody kreskowe na opakowaniu, gdzieś znajdziesz rozkodowanie gdzie po jakim kodzie rozlewają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżdżę autami od kilku lat i nigdy nie miałem sytuacji by filtry filtrowa sie rozleciały a codo olej to powiem tak brat miał taki przypadek że nalał do auta castrola i silnik brał olej nalał mobila i oleju już nie brał.nie wiem co wy lejecie czy też zakladacie do swoich aut ale nie wszystko dobre co drogie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem to są firmy które się nadają do golfa III, passata b5, vectry itd

to twoim zdaniem do bmw to jakie firmy sie nadają?

myslę że porównywanie tych firm że to do tego a to do tego jest nie halo bo kazdy tak pisze że ja to takie czy takie a jak przychodzą ludzie do sklepu to tylko "panie ale coś taniego proszę"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego odpowiem ci tylko tak :

 

Sprzedawca auta wsadził mi do samochodu filtr TOPRANA i po 2 tyś km filtr się zapadł a silnik poszedł do nieba.

mie wiem czy wiesz ale topran to hans a to jest niemiecka firma pod warunkiem że w oryginalnym pudełku jest bo bywają chińskie podróbki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat z mojego pierwszego posta w tym temacie:

"Natomiast moim zdaniem hart to takie samo [bAD] jak topran ( hans preis ), kager, ad i inni pakowacze."

- tak się składa, że wiem - sprzedawałem to gó.wno ( w większości ) przez 4 lata, jak i inne części z 80% dostępnych na rynku firm - detalicznie a później hurtowo,

Wiem doskonale co jest w środku : jak jeszcze były jasno niebieskie opakowania a później czerwono granatowe, bo trochę się tych pierdoł namacałem i naoglądałem, stąd mam porównanie.

 

Faktem jest, że do bmw topran miał osobny katalog, ale wtedy był on cienki - do vw/audi/skoda był gruby jak 6-7 katalogów do bmw, oplowski jak 4-5 tych od bmw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bądźcie śmieszni i nie spuszczajcie sie nad oceną poszczególnych firm. Faktem jest, że jak chcecie mieć jakość to kupcie oryginał jakiejkolwiek częsci. Chcecie przyoszczedzić ale zachować rozsądną jakość to kupcie coś drogiego w zamienniku np. Lamforder, Reinz albo Swag. A jeśli chodzi o częsci tanie to nie liczcie na niewiadomo co bo wszystko trzepane jest w Chinach. Sami możecie sobie zamówić poprzez alibabe w Chinach bezposrednio u producenta 1000 uszczelek, 5000 odm czy 2000 cewek zapłonowych czy cokolwiek Wam sie wymarzy. Tak ten biznes działa. Zamawia się w Chinach a kartoniki z napisami drukuje sie w PL. Wymyślcie sobie fajną nazwę koniecznie niemiecko brzmiącą, wydrukujecie sobie opakowania z napisem np. Keller, Hans albo i nawet Herta.

Nie filozofujcie na ten temat, bo to nie ma sensu. Jak chcecie wiarygodnej oceny poszczegolnych częsci od poszczególnych producentów to kupcie sobie np. z 5 uszczelek róznych producentów ...od szitowatych po najlepsze, łącznie z oryginałem..., opłaccie rzeczoznawcę, zpałaćcie za testy i włalaa jak to mówia francuzi. Wszystko bedzie jasne.

Podobne biadolenie jest w przypadku olejów silnikowych. Jedni mowią że jak olej robi się szybko czarny tzn ze czysci syf z silnika, a inni że jak długo jest czysty to znaczy ze dobry i nie ulega zabrudzeniom. Nie wiem gdzie jest prawda i tak naprawde nikt kto nie zrobil profesjonalnych testów nie wie, mimo to całe fora sa pełne dyskusji nad czymś czego nigdy nikt nie bedzie w stanie udowodnic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze jedno dorzucę od siebie bo niektórzy twierdzą że tanie to lipa a drogie jest cacy. podam przykład mojego przypadku. jak wcześniej w innym poście pisałem pracuje przy częściach samochodowych i ostatnio wymieniałem u siebie napinacz paska (tłumik drgań) cena ruville w detalu 239zl (dla mnie130zl) skf 344zl w jednym jak i drugim siedzi nic innego jak "INA" made in slovakia wiec po co przepłacać za ten sam towar.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sklepach internetowych często jest miejsce z opiniami klientów na temat poszczególnych olejów. W kategorii zalet często ludzie piszą: marka, jakość, dobrze chroni.

 

No bo to też jest takie pitu - pitu z tymi olejami. Sam tak miałem, że Mobil ble, Castrol ble, Shell to w ogóle padaka, tylko Motul, po motulu Liqui, potem znowu Motul, potem przyszedł dołek finansowy, więc Total... A prawda jest taka, że to jest jedno i to samo wszystko - ostatnio przebywałem w UK jakiś czas, kolegę tam mam, posiada E60 od nówki sztuki, 2003 rocznik, 3.0d. Na gwarancji nie wiadomo co było lane, ale od końca gwarancji leje najtańszy dostępny olej z halfordsa 5w30, śmiał się, że jak dobrze trafia promocję, to bierze bańkę 4l za 12 brytyjskich złotych, więc kupuje z góry na 3 - 4 wymiany i "sezonuje" olej w piwnicy. Auto ma naśmigane okolice 170000 mil, nigdy awarii żadnej nie miał, auto po prostu odpycha się od asfaltu i nie chce przestać. Jak mu zacząłem opowiadac o tym, że olej czyści, że silnik brudny w środku, to mnie wyśmiał, że olej ma smarowac, a reszta gówno go obchodzi, bo jakby to było tak jak mówię, to już dawno by mu silnik umarł. A nie umarł, i nie wygląda, żeby chciał.

Także ten...

A teraz dopiero co i tak i tak kupiłem Motula, w sumie sam nie wiem czemu bo miałem kupić Totala, ale jakoś znowu eskalowałem swoje własne wymagania... :|

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale ten kolega olej chociaż zmienia...bo ja widziałem silnik e60 3.0d od wewnątrz w którym olej nigdy nie był zmieniany i wyglądał jak zalany lepikiem.

 

 

I nigdy nie czytajcie opinii w internecie, bo te opinie są po prostu zamawiane w agencjach reklamowych. Tysiące studentów i nie tylko wypisują opinie na zamówienie w obronie produktów, ale także celebrytów i polityków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.