Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jak w temacie czy ktoś miał okazję przetestować ten dodatek do paliwa?

Znalazłem takie informacje o produkcie:

http://www.envirox.pl/dzialanie.html

Zastanawiam się nad zastosowaniem tego środka :?

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • Zarejestrowani
Opublikowano

Za duzo "madrych slow" majacych pokazac ze to jakies wielkie cudo i ogolnie rewelacja. Jeden z.forumowiczow.tez zawsze tak odpisuje - mowilem Ci na zlocie.

 

Dobre srodki opisywane sa w prosty i przejrzysty dla kazdego sposob . Lepiej lej sobie co jakis czas millersa albo LM efekt pewnie bedzie taki sam

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Odpuść sobie jakieś wynalazki, jak już masz coś lać to tak jak Artur bym wybrał LM albo Millersa.
Opublikowano

Cyt:

" Typowym niedomaganiem silnika wysokoprężnego jest nierówna dystrybucja tlenu i paliwa, co ogranicza osiągi silnika. W odróżnieniu od silników benzynowych, w silnikach diesla paliwo nie jest wstępnie mieszane z powietrzem, co skutkuje w powstawaniu punktów o wysokiej i niskiej koncentracji tlenu w komorze silnika. W miejscach o wysokiej koncentracji tlenu, proces spalania wytwarza NOx, w miejscach o niskim stężeniu, w wyniku spalania powstają niespalone węglowodory (sadza). To nierówne rozłożenie dystrybucji tlenu ogranicza maksymalne osiągi robocze w każdym cyklu roboczym silnika."

 

Panowie, abstrachując od tematu wątku i nawiązując do klapek w kolektorze dolotowym (te, które się mogą urwać) wychodzi na to, że powstałe dzięki klapkom zawirowania powietrza dolotowego powodują lepsze i efektywniejsze mieszanie się on z powietrzem i zapobiega to, chćby nawet częściowo, ww efektowi. Dobrze myślę?

-------------------

Artur

Opublikowano
Cyt:

" Typowym niedomaganiem silnika wysokoprężnego jest nierówna dystrybucja tlenu i paliwa, co ogranicza osiągi silnika. W odróżnieniu od silników benzynowych, w silnikach diesla paliwo nie jest wstępnie mieszane z powietrzem, co skutkuje w powstawaniu punktów o wysokiej i niskiej koncentracji tlenu w komorze silnika. W miejscach o wysokiej koncentracji tlenu, proces spalania wytwarza NOx, w miejscach o niskim stężeniu, w wyniku spalania powstają niespalone węglowodory (sadza). To nierówne rozłożenie dystrybucji tlenu ogranicza maksymalne osiągi robocze w każdym cyklu roboczym silnika."

 

Panowie, abstrachując od tematu wątku i nawiązując do klapek w kolektorze dolotowym (te, które się mogą urwać) wychodzi na to, że powstałe dzięki klapkom zawirowania powietrza dolotowego powodują lepsze i efektywniejsze mieszanie się on z powietrzem i zapobiega to, chćby nawet częściowo, ww efektowi. Dobrze myślę?

Nie jestem pewien czy o to chodzi ale wydaje mi się że poprzez zmianę długości kanałów uzyskujemy szybsze dostarczenie powietrza w celu szybszego wytworzenia mieszanki palwowo-powietrznej a czy to wpływa na efektywniejsze spalanie tego nie jestem w stanie określić, prawdopodobnie inżynierowie z BMW doskonalą wiedzą jaką miały spełniać rolę.

Co do preparatu, dzisiaj dostałem preparat i jutro zaleję ten specyfik do paliwa, na pewno napiszę w temacie odczucia po jego zastosowaniu w aucie, zresztą Cerateca z Liqui Moly też ze sceptyzmem zalałem do silnika i jestem bardzo zadowolony z tego preparatu, zobaczymy po zastosowaniu enviroxa jak to będzie.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Cyt:

" Typowym niedomaganiem silnika wysokoprężnego jest nierówna dystrybucja tlenu i paliwa, co ogranicza osiągi silnika. W odróżnieniu od silników benzynowych, w silnikach diesla paliwo nie jest wstępnie mieszane z powietrzem, co skutkuje w powstawaniu punktów o wysokiej i niskiej koncentracji tlenu w komorze silnika. W miejscach o wysokiej koncentracji tlenu, proces spalania wytwarza NOx, w miejscach o niskim stężeniu, w wyniku spalania powstają niespalone węglowodory (sadza). To nierówne rozłożenie dystrybucji tlenu ogranicza maksymalne osiągi robocze w każdym cyklu roboczym silnika."

 

Panowie, abstrachując od tematu wątku i nawiązując do klapek w kolektorze dolotowym (te, które się mogą urwać) wychodzi na to, że powstałe dzięki klapkom zawirowania powietrza dolotowego powodują lepsze i efektywniejsze mieszanie się on z powietrzem i zapobiega to, chćby nawet częściowo, ww efektowi. Dobrze myślę?

 

Z jednej strony co w tym jest, jesli chodzi o mieszanie. Ale z drugiej strony lepsze wykorzystanie paliwa mozliwe jest podczas wtrysku bezposredniego. Po co silniki benzynowe byly by projektowane wlasnie z wtryskiem bezposrednim, skoro mialby on miec tylko wady?

Klapki w kolektorze sluza do przeslaniania jednego z kanalow dolotowych. Jeden kanal jest odpowiedzialny za ruch wirowy w osi cylindra (swirl), drugi natomiast za ruch wirowy gora-dol (tumble). Przy niskich predkosciach obrotowych kanal tumble jest przymykany, a kanal swirl powoduje wieksze zawirowanie w cylindrze co ma na celu lepsze wymieszanie wtryskiwanego paliwa z powietrzem. Tak jest w przypadku diesla. W benzynie przewaznie sytuacja jest odwrotna - swirl jest przymykany, zeby uzyskac uwarstwiona mieszanke (wiecej paliwa przy swiecy).

Opublikowano

Katalizator spalalania, efektywnosc zalezy zazwyczaj od stezenia no i oczywiscie od zaawansowania uzytej tzchnologii. Zazwyczaj skutki sa bardziej odczuwalne przy duzych zespolach (ciezka maszyneria) ale technologia idzie do przodu i niektore srodki faktycznie przynosza porzadane efekty w autach oobowych, te skutki moga nie byc zauwazalne naocznie ale przy analizie spalin juz tak.

 

@dziqsek : troche przesadzasz z tym za "duzo madrych slow". Co mial ci Chemik napisac ? "Hej ziomal, bedzie ci autko hulalo jak wlejesz !" :D

 

Jezeli skomplikowany proces jest opisany w sposob bardzo uproszczony to zazwyczaj robil to gosc z marketingu ktory nie ma pojecia ale pisze co pojdzie tylko aby produkt sprzedac. Zazwyczaj srodki zaawansowane maja dosyc kompleksowy opis bo sa czesto uzywane profesjonalnie a tutaj jest potrzeba referencji i badan skutecznosci bo to nie jest produkt dla goscia ktory chce sobie zrobic plukanke nierozumiejac o co chodzi bo i tak go to nie interesuje on chce przynajmniej z wierzchu oczyscic sobie silnik bo ktos mu powiedzial ze bedzie dobrze. Radzisz wlac jakis produkt millersa albo Liqui Moluy ale te firmy nie maja odpowiednika tego produktu, Archoil i Xenum maja.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.