Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
no akurat tu nikt mi nie wmowi ze na 95 nie spale gumy a na v-pover tak :) ja mam przejechane 185 tys a kumpel 230, ale autko mam zadbane i wszystko raczej dobrze dziala.
Opublikowano

:D

po wyjęciu gazu nastąpiła znaczna poprawa ...

mogę kręcić bączki i stawiać auto bokiem na łukach ... ( poszalałem w ramach testu )

:twisted2:

autko jest teraz bardziej porywiste, silnik szybciej reaguje na otwarcie przepustnicy i o wiele lepiej ciągnie przy niższych obrotach

 

przyczyną braku mocy był chorerny mikser i zwężenie dolotu powietrza o ponad 50% w moim przypadku .... chcę teraz założyć Blosa i mam nadzieję że będzie OK

 

CZARNY jeśli nie masz gazu to nie wiem co może być u ciebie przyczyną :?: sprawdź szczelnoć dolotu powietrza....

 

pozdrowienia :arrow:

Opublikowano
hmmm a oponki?? moze wina producenta?? ja zalozylem ze wzgledu na oszczednosci niestety continental ContiEcoContact III 185/65 i tez nie bardzo chce zwijac asfalt przy 1600 w sume to tylko 102 kucyki ale Boggy e36 pisze ze pali gumeczki na 1 hmmm no to ja nie wiem czy moja bmka jest taka slaba czy o co chodzi. Mam stalowki narazie a one przeciez lzejsze od alu sa wiec nie wiem co tak słabo hmmm muze dorwac kogos z takim samym silniczkiem i porownac
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Mam male pytanie.

Czy mozliwe jest ze przy zmianie tarczy sprzegla biegi ciezej wchodza ?

W zakladzie powiedzieli ze trzeba dac troche czasu na dotarcie sie tarczy. Ile w tym prawdy?

Opublikowano

Czarny jezeli myślisz ze e36 z 2litrowym silnikiem jest za cieżka żeby spalić lacia to sie grubo mylisz

Moj brat ma e34 2.0 opony 235/45/17 i jak depnie to 1 mieli , 2 też troche zmieli a jak jest slisko to nawet na trójce

Najlepiej było by sprawdzic na hamowni, jak bedzie dobrze czyli ok 150ps to znaczy ze sprzegło do wymiany

Opublikowano

Tanatos:

Niekiedy po wymianie tarczy trzeba trochę pojeździć, żeby się ułożyła.

Nowa może mieć nierówności, które powodują niecałkowite wysprzęglenie.

Trudno powiedzieć ile trzeba pojeździć, ale będzie się to poprawiać stopniowo. Jak jesteś bardzo niecierpliwy, to przypal trochę sprzęgło. Jak będziesz ruszał, to przytrzymaj parę razy na pół wysprzęglonym. Ale z wyczuciem!

Opublikowano

Ufff... miales racje Kowal co do tego sprzegla.Teraz po zrobieniu kilkunastu kiolometrow jest juz znacznie lepiej :lol:

A juz myslalem ze cos spartolili w zakladzie.

Dzieki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.