Skocz do zawartości

dławi sie bmw m50b20 vanos jest przymulona od dołu do 3 tyś


luki19951

Rekomendowane odpowiedzi

hej mam taki problem jak w temacie dławi sie od dołu do 3 tyś a potem jest w miare dobrze bo cięgnie głośno też chodzą wtryski i strzela w rurę po rozgrzaniu i wstawianiu jej czyli palenia kapcia >>>> itp ...

wymieniłem

sondę

kompa

wtryski

ROBIŁEM

vanosa

podmianiałem

przepływkę ale nie ma ruznicy zostały tylko czujniki wału i wałka ja stawiam chyba na czujnik wałka ale nie wiem pomocy bo już tyle sie męcze i nikt nie daje rady a kasy tyle poszło w błoto że masakra pomocy z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a są takie kompy żeby sprawdzić tez cewki :D a no i dziś odpaliłem swoją bunie która stala 2 di od szczał i odrazu jej dodałem gazu nie ten samochód wariatka ale tylko dwa razy tak szybko wskoczyła na obroty od dołu po prostu powruciła na 20 sek i znowu muł z dołu naj gorzej jest tak 2.5 tys obrotów wskazówka na moment stani i dopiero ruszy dalej a jak się dodaje z dołu gazu to w tumniku takie trrrrrr i dopiero po woli tak jak by dopiero przepaliła :D jak sprawdzić cewki bo może zapłon wypada przy opciąrzeniu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zaczął od tych czujników, tak strasznie drogie nie są.Czujnik położenia wału też może się tak zachowywać, u mnie było trochę inaczej jak był padnięty. bo nie palił na ciepłym a jak już zapalił to nie równo chodził i nie miał mocy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja od pala na zimnym czy na ciepłym nie ma problemy i równo chodzi tylko te wtryski słychac cały czas stawiam na ten czujnik położenia wałka :D i silnik tak jakos twardo chodzi i jak się doda gazu to zaciąga tak dziwnie powietrze do kolektora ssącego aż słychac a jak patrzyłem na inne silniki to tego nie ma od razu wchodzi na obroty i nie słychać tego zadławienia i sania powietrza na niłe tak jak by go zalewało :D

wymienie czujnik i przepływkę to się odezwę czy pomogło bo juz zamówiłem kolektor uszczelniłem itp :D wymienie te część co na dniach przyjdą i się okaze :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Słyszałem już o tym. Niestety real sobie, a rzeczywistość sobie. Z tego co wiem czujniki do M50 trzeba kupować takie metalowe z inną wtyczką. Nawet temat był gdzieś na forum o tym jak czujnik od M52 nie chodził w M50 i po założeniu takiego jak ma być wróciło wszystko do normy.

Nie ma co tak wierzyć dosłownie w reala bo do mojej real podaje tarcze hamulcowe na tył pełne, a ja mam wentylowane(zresztą tylko takie miały 323)

ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.