Skocz do zawartości

Wycieki z przekladni kierowniczej


hayoto

Rekomendowane odpowiedzi

"bo cieknie mi plyn od wspomagania z gumy oslaniajacej drazki kierownicze".

Manszety zabezpieczają uszczelniacze przed dostawaniem się brudu. Właściwa przyczyna to rozszczelniona maglownica.

Nie obędzie się bez regeneracji.

 

Jeżeli chcesz - wymień same gumy, ale to tak, jakbyś malował samochód na rdzę.

 

Pzdr,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak wam puszcza olej simering na wale to tez wymieniacie albo regenerujecie blok :mrgreen: wymien uszczelnienia(manszety) i moze wystarczy zreguły jest ok.pozdro

 

Proponuję, żebyś zapytał kogoś, jakie jest ciśnienie w ukł. wspomagania kier?

Guma Simmering-u współpracuje z powierzchnią metalową, jeżeli są tam wżery, rysy itp, możesz założyć zamiast jednego simmeringu 10, a i tak będzie puszczać olej.

Nie zdziw się jak po regeneracjach "po taniości" zobaczysz po odpaleniu silnika czerwone plamy na ścianach garażu (a wspomaganie nagle zniknie).

 

Pzdr,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak wam puszcza olej simering na wale to tez wymieniacie albo regenerujecie blok :mrgreen: wymien uszczelnienia(manszety) i moze wystarczy zreguły jest ok.pozdro

 

Są przypadki, że przy wyciekach z uszczelniacza na wale trzeba regenerować wał (chrom techniczny i obróbra fragmentu współpracującego z simmeringiem).

 

Pzdr,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przypadki sa w wielu rzeczach :mrgreen: generalnie naprawy zaczyna sie od najtanszych i najbardziej oczywistych przyczyn awari a nie ROBIE WSZYSTKO BO MOZE JEST POPSUTE.kolega sie pyta co sie dzieje i co mozna zrobic to mu sie odpisuje a nie gdyba ze za chwile mu sie samochód rozpadnie na kawałki bo pewnie wszystko siada :mrgreen: pozdro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przypadki sa w wielu rzeczach :mrgreen: generalnie naprawy zaczyna sie od najtanszych i najbardziej oczywistych przyczyn awari a nie ROBIE WSZYSTKO BO MOZE JEST POPSUTE.kolega sie pyta co sie dzieje i co mozna zrobic to mu sie odpisuje a nie gdyba ze za chwile mu sie samochód rozpadnie na kawałki bo pewnie wszystko siada :mrgreen: pozdro

 

Wszystko rozumiem, tylko jaki sens widzisz w wymianie manszet na półosiach? W poprzednich postach odpowiedziałem, jak rozwiązać problem. Nikt nie pytał jak zatuszować usterkę, więc na takie pytanie nie próbowałem nawet odpowiedzieć.

Równie dobrze możesz zaproponować montaż osłony pod silnik. Też nie będzie kapać na asfalt i wyjdzie tanio.

 

Pzdr,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko rozumiem, tylko jaki sens widzisz w wymianie manszet na półosiach? W poprzednich postach odpowiedziałem, jak rozwiązać problem. Nikt nie pytał jak zatuszować usterkę, więc na takie pytanie nie próbowałem nawet odpowiedzieć.

Równie dobrze możesz zaproponować montaż osłony pod silnik. Też nie będzie kapać na asfalt i wyjdzie tanio.

 

Pzdr,

 

Na jakich półosiach? :duh: przecież jemu cieknie z przekładni w miejscach gdzie drążki pracuja,tam sa dwa uszczelnienia tzw.manszety i przy wyciegach wymienia sie te gumki najpierw bo to z reguły wystarcza.Gdzie w moich postach wyczytałeś o tych półosiach i tuszowaniu :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chlopie jakby manszety mialy zatrzymac olej krazacy pod takim a nie innym cisnieniem w maglu to byloby swietnie :) - manszety zabezpieczaja Jedynie listwe przed dzialaniem brudu i syfu :)

 

Za wyciek odpowiedzialny jest zuzyty simmering a nawet 2 :) po obu stronach maglownicy - aby je wymienic musisz rozebrac cala maglownice ale boj sie - to nic strasznego - robilem taka operacje w poprzedniej beemce z super skutkiem - dalem po prostu simmeringi o 1 mm ciasniejsze i bylo gicio. Oczywiscie jezeli listwa jest juz porysowana i ma wzery to musisz ja oddac do mechaniora zeby zebral material tak aby wzery zniknely - dopasowywujesz nowe simmeringi tak abys mial pewnosc ze uszczelnia dobrze i po klopocie.

 

W moim przypadku koszt naprawy zamknal sie w 20 pln - 4 pln wydalem na simmeringi a 16 na piwo :D

 

Pozdrawiam tych placacych po 500 i wiecej zlotych.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pzdr,

 

Na jakich półosiach? :duh: przecież jemu cieknie z przekładni w miejscach gdzie drążki pracuja,tam sa dwa uszczelnienia tzw.manszety i przy wyciegach wymienia sie te gumki najpierw bo to z reguły wystarcza.Gdzie w moich postach wyczytałeś o tych półosiach i tuszowaniu :?:

 

Oczywiście nie chodziło mi o półosie, tylko o drążki kierownicze.

Moim zdaniem wymiana samych manszet to tuszowanie usterki. Oświeć mnie proszę i napisz co da wymiana manszety, która osłania od brudu i kurzu przeciekający uszczelniacz.

 

Nie mam tyle odwagi, żeby podjąć się samodzielnej regeneracji maglownicy, bo boję się skutków mojej ewentualnej niewiedzy w zetknięciu z wysokociśnieniową hydrauliką, dlatego nie doradzam tego sposobu innym.

 

Ot i tyle.

 

Pzdr,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Podpinam się do tematu.

 

I ma taki problem:

 

Mi tagrze cieknie z gum uszczelniających z tym że zauważyłem że jest w jednej z nich (konkretnie z lewej siedząc za kierownicą) spora dziura przez kturą cieknie olej.

 

 

W sumie to głupie pytania były.Wszystko przecież jest w poscie więc sorry.

 

Dowiedziałem się że trzeba wymiecić te wszystkie uszczelniacze.

W sklepie krzyknoł mi 100 zł na strone.

To będzie 200 plus robocizna.Opłaca się czy nie?Jak sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.