Filtr paliwa można bez probelmu wymienić samemu, trzeba wejść pod auto,stanąć mniej więcej na wysokości fotela kierowcy,jest tam taka plastikowa,czarna osłonka przykręcona 2 śrubkami,zdejmujemy ją i jest filtr przykręcony do podłogi jedną obejmą, wężyki zaciśnięte na końcówkach filtra małymi obejmami, odkręcamy je(wycieknie troszkę paliwa od strony pompy paliwa). Wymieniamy filtr(na filtrze jest strzałka w którą stronę należy go założyć) i zakręcamy - obejmki na wężykach, obejmę mocowania filtra i osłonkę. Tak to wygląda w 316i, pewnie w innych modelach jest podobnie. U mnie też na zimnym silniku dusił się bardziej i tylko ja to wyczuwałem, nawet mój mechanik się przejechał i tego nie odczuwał. Jeśli wszystko zostało wymienione tz świece,przewody, filtry,sonda to można jeszcze sprawdzić przepływomierz na dwa sposoby - albo zmierzyć napięcie na przewodzie na wyjściu z przepływki albo odłączyć przewody od przepływomierza wtedy autko powinno zgasnąć(z tego co się oriętuję,mogę się mylić). [/i]