Skocz do zawartości

dash_a

Zarejestrowani
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Gliwice

Osiągnięcia dash_a

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. dash_a

    Regulator światła

    Witam, końcówkę regulatora(okrągła gałka) trzeba wsunąć pod lekkim kątem tak by wskoczyła ona w prowadzenie w lustrze reflektora. Jeśli włożysz palec w otwór, tam gdzie wkłada się regulator wyczujesz jak wsunąć by zaskoczyło.
  2. Na szczęście nie szalałem po polnych drogach, głównie trasa do pracy-80km dziennie A4, mimo wszystko w powietrzu zawsze cos tam jest....
  3. zgadza się - inaczej pracuje, gdy zakleiłem tymczasowo pęknięcie taśmą izolacyjną - inne auto....
  4. Witam, niedawno zauważyłem pęknięty przewód gumowy między przepływomierzem a przepustnicą, silnik ssał nieoczyszczone powietrze za filtrem...być może przejechałem tak z 10 000km, czy takie powietrze mogło zaszkodzić silnikowi?
  5. dash_a

    E-30 błekitne, kradzież

    będę wypatrywał!Pier...złodzieje!
  6. Z tego co pamiętam taki filtr kosztuje ok 70zł,jak znajde fakturę to napiszę ile dokładnie,mogę zrobić zdjęcie samochodu od spodu jak będę na kanale,może nawet w tym tygodniu.
  7. Filtr paliwa można bez probelmu wymienić samemu, trzeba wejść pod auto,stanąć mniej więcej na wysokości fotela kierowcy,jest tam taka plastikowa,czarna osłonka przykręcona 2 śrubkami,zdejmujemy ją i jest filtr przykręcony do podłogi jedną obejmą, wężyki zaciśnięte na końcówkach filtra małymi obejmami, odkręcamy je(wycieknie troszkę paliwa od strony pompy paliwa). Wymieniamy filtr(na filtrze jest strzałka w którą stronę należy go założyć) i zakręcamy - obejmki na wężykach, obejmę mocowania filtra i osłonkę. Tak to wygląda w 316i, pewnie w innych modelach jest podobnie. U mnie też na zimnym silniku dusił się bardziej i tylko ja to wyczuwałem, nawet mój mechanik się przejechał i tego nie odczuwał. Jeśli wszystko zostało wymienione tz świece,przewody, filtry,sonda to można jeszcze sprawdzić przepływomierz na dwa sposoby - albo zmierzyć napięcie na przewodzie na wyjściu z przepływki albo odłączyć przewody od przepływomierza wtedy autko powinno zgasnąć(z tego co się oriętuję,mogę się mylić). [/i]
  8. Przyczyną okazał się filtr paliwa, wymiana - 10 min i po kłopocie. Pozdrawiam
  9. regeneracja maglownicy to koszt jeśli dobrze pamiętam od 500-800zł
  10. Ja mam podobne obiawy z przydławianiem tyle ze o wiele wiele słabsze niż u Ciebie, wlasnie jestem przed wymianą filtra paliwa, wymieniłem świece i filtr powietrza ale to nie to..Jeśli wymiana fitra paliwa nic nie da to zabiorę się za przepływomierz powietrza. A tak na marginesie myślę ze będą Ci pasowały świece NGK BRK 6EK. Pozdrawiam
  11. racja, filtra paliwa nie wymieniałem a to faktycznie tez moze byc przyczyną-wymienię
  12. filtr powietrza mam w kształcie kwadratu, myślę że toorginalny...?!, ponoć da się sprawdzić przepływomierz tak: "zmierzyć wyjście napięcia z przepływomieża, w trakcie pomiaru poruszać przepustnicą przepływomierza zakres powinien się zmieniać od 0 do 5 volt", sprawdzę to w tym tyg w praktyce i zobaczymy co wyjdzie z pomiarów :)
  13. :duh: masz rację, nie 10 a 1 tyś obr/min
  14. Witam, Panowie mam problem, gdy wcisne pedał gazu powiedzmy do połowy samochód przyspiesza lecz nierównomiernie tz przydusi się potem jakieś 10 tyś obrotów pociągnie w górę, znów się przydusi(przyspiesza lecz wolniej) i znów pociągnie i tak aż do końca obrotomierza.Na luzie silnik wkręca się bez problemów. Wymienione są świece i filtr powietrza, spalanie bardzo dobre,wolne obroty stabilne,paliwo lane na różnych stacjach i różnego rodzaju, podejrzewam przepływomierz powietrza - co wy na to?[/url]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.