Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam problem, niedawno pytałem o błąd EINSPRITZANLAGE, do końca nie wiem czy się z nim jeszcze uporałem ponieważ potrzebny mi samochód i zawsze mam powyżej 15l, aczkolwiek pompkę w baku wymieniłem na nową ale raz nie chciał mi odpalić na niej, a z racji tego że musiałem jechać dolałem paliwa i tak jeżdżę. Jednak ostatnio pojawił się inny problem. Podczas przyspieszania jak i jazdy na szczególnie czuć na tempomacie samochód lekko szarpie, przerywa tak jakby chwilowo brakowało mu paliwa, mocy. Z przyspieszaniem tak samo raz przyspiesza dobrze a za chwilę czuć osłabienie. Panowie podpowiedzcie w czym szukać przyczyny, układ paliwowy, dolotowy, turbo? Turbina ma lekkie luzy ale miała też je jak kupiłem samochód dwa lata temu ale do tej pory jeździł dobrze, wszystko się zaczęło od tego błędu. Dodam że pompkę w baku już wymieniłem, progówka pompuje aczkolwiek nie wiem ile ale nową marki Automotive (poland) mam na półce, w samochodzie też jest Automotive ale germany.

Z góry przepraszam jakby coś było nie tak w poście i temacie. Czekam na porady.

Opublikowano
Uklad paliwowy. Progowka ma bic cos ponizej 4 bar. Podjedz do kogos kumatego na diagnoze, trzeba sprawdzic cisnienie na listwie CR, wtryskiwacze itp. Nie bedzie to na pewno nic powaznego.
http://img215.imageshack.us/img215/8469/forrp.jpg
Opublikowano
Też tak mi się wydaje, tylko gdzie ja teraz kumatego do BMW znajdę ;) ale może coś wymyślę. A Przez co jeszcze może gasnąć poniżej 15l na wskaźniku jeżeli pompkę w baku mam nową? Strumieniowa się rozsypała?
Opublikowano

Jeśli gaśnie Ci poniżej 15 litrów w baku to w 99% przypadków winowajcą jest pompka w baku. Masz pewność, że ta nowa, którą kupiłeś/zamontowałeś jest dobrej jakości? To jest jakaś markowa czy zamiennik?

Pzdr.

Opublikowano
Przepraszam nie miałem czasu wpaść. Ta w baku VDO identyczna jak stara która była. Z szarpaniem mam nadzieję że doszedłem co jest, zmieniłem progówkę na nową którą miałem na półce, jeździłem na starej bo z początku było dobrze tylko z czasem to szarpanie, przerywanie się pojawiło, teraz robiłem ok 12km jazdy testowej i było dobrze na tempomacie równo jechała bez przerywania, pojeżdżę zobaczę. Mam jeszcze jedno pytanie, jak przyspieszam dajmy na to na 2-gim biegu trzymam gaz w podłodze i w okolicach 3tys czuje osłabienie jakby ze 100% na 60% ale przyspiesza dalej, wina turbo? Wirnik w turbinie ma luz bo sprawdzałem. I jeszcze jedno czym może być spowodowana delikatnie opóźniona reakcja na gaz, nawet na jałowym biegu.
Opublikowano

raczej zbyt późno, uklad ma przeladowanie bo turbinka jest jeszcze ustawiona jak dla pracy na niskich obrotach i komputer automatycznie odejmuje dawkowanie paliwa.

 

Bzdur o potencjometrze gazu nawet nie słuchaj

Opublikowano
Ok. Czyli podmienić zaworek od sterowania geometrią, tak? A Paliwo nie może się tu przyczyniać? Może ten regulator ciśnienia mały a podobno drogi robi mi całą robotę?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.