Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzieki Apacer :cool2: mam juz zrobiona cala instalacje wiazki itp we wtorek montuje w aucie :wink:

 

Mam jeszcze jedno pytanie tym razem odnosnie wzmacniacza...

 

Przekopalem caly internet od A do Z przeczytalem wszystkie znalezione tematy i powiedz mi jak i skad pociagnales sygnal RCA do wzmaka JBL ? Czy jedynym wyjsciem jest konwerter sygnalu idacego z tylnych glosnikw..

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 289
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Siemka

Ostatnio wpadły dwa dodatki, lusterko z pilotem, diodą alarmu oraz asystentem świateł, oraz wideorejestrator:

 

Can podłączony przy wtyczce szyberdachu, było wygodniej lutować, niż kombinować z krótkim przewodem rls.

IMG_3191.JPG

IMG_3193.JPG

 

Wideorejestrator Siv dual M9S wraz z kamerą tylną + funkcja kamery cofania, podłączony dziś na szybko, przewody pochowane, całość zasilona z +12V lampki przedniej (napięcie odłącza po przejściu w tryb spania auta) poprzez przetwornicę stepdown z prądem maksymalnym 3A- kamerka pobiera niecałe 173mA więc zapas duży :). Przetwornica zakupiona na aukcji za kilka zł :) polecam .

IMG_3220.JPG

IMG_3221.JPG

IMG_3223.JPG

 

W planach zrobienie lepszego uchwytu do kamerki, a do tego pokrowiec w kolor podsufitki dla ukrycia całości.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Zima leci, nie ma co narzekać na warunki pogodowe, modyfikacje i usprawnienia lecą dalej :D .

Zakupiłem sobie podnośnik do skrzyń, w sumie uniwersalny, nośność pół tony :8)

IMG_3256.JPG

 

Przyszły nowe elementy eksploatacyjne, koło dwumasowe, zestaw sprzęgła, nowe śruby, olej do skrzyni biegów, uszczelniacz wału korbowego od strony dwumasy (stary lał już bokami)

-FE65fZSjrLWDEF5BGJXC_o4JsNlI_4U_jtaiLnFLiQ08yUi0QkotVXiL8x12nGZxc7WhB60-Uf4lO8Nn0k7ejCOzwqQ_UI=w1179-h884-no

 

Wymiana zajęła mi ponad 13 godzin, pierwszy raz coś takiego robiłem, roboty sporo, a jako, że wjechałem na kanał za płytko, miałem problem z wyjęciem gumy łącznika wału :lol: .

IMG_3261.JPG

 

Dla potomności, przy wymianie tych elementów trzeba:

- zdjąć osłony podwozia, oraz odkręcić metalową osłonę miski silnika

- zdjąć przednią część wydechu wraz z dpf

- odkręcić łapę skrzyni, rozłączyć wysprzęglik oraz amortyzator skrzyni górny i odłączyć przewód płynu sprzęgła

- od góry odkręcić kolektor ssący, rozrusznik

- dwie śruby z góry reszta z dołu

- odkręcić łącznik wału gumowy, podporę wału,

- skrzynia w dół :) i zabawa dalsza.

 

Kielich został wymyty przemysłowym środkiem do usuwania olejów

IMG_3262.JPG

 

Pozostało mi jeszcze tylko zmienić podporę wału (już zakupiona Luk), łącznik gumowy- wpadnie poliuretan o twardości 90ShA robiony na zamówienie z korpusem z alu lotniczego :twisted: , w sobotę wymienię pozostałe elementy, oraz płyn hamulcowy w całym układzie czyli zlanie płynu przez sprzęgło oraz każdy z zacisków.

 

 

W temacie poprawiłem zdjęcia na poprzednich stronach, użytkownicy którzy nie posiadają usługi Google+ nie widzieli zdjęć poprzednio.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wygląda na sporo roboty :cool2:

Co do kamerki to jak dla mnie za duży ekran, wolę mieć wszystko pochowane ale jak pełni dodatkową funkcje to nie jest źle :wink:

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Kolego Apacer mam pytanie odnośnie lamp tz jak się dobrałeś do odbłyśków i gdzie robiłeś regeneracje? W mojej e61 z 2005r są xenony ale świecą fatalnie :cry: i muszę sie za to zabrać ale nie wiem za bardzo jak i gdzie dać do napylania Pozdrawiam cooler
Opublikowano

Nie chcial bym zasmiecac Twojego tematu ale dopiero dzisiaj doszedl przekaznik i mam problem z podlaczeniem ...

 

-A1 polaczone z S poprzez wlacznik impulsowy i to podlaczone pod +12V

-A2 podlaczone pod mase

- 3 pokretla ustawione nastepujaco 1(TF) 2(1-10s) 3(1)

 

Co z portami 25 26 28 i 15 16 18 pod nie po kolei podlaczelm przekazniki ale po wlaczeniu przekaznika aniro(impuls 12v) nic sie nie dzieje swiece nie grzeja ..

 

Prosze o pomoc

Opublikowano
Jakos sobie poradzilem, wszystko ladnie grzeje tylko problem z tym ze po zamknieciu auta mam caly czas napiecie, na aniro swieci zielona dioda i jesli cykl sie nie skonczy grzeje swiece po zgaszeniu auta, podpialem sie pod zasianie OBD ..
Opublikowano

Ostatnia sobota zeszła na dalszych udoskonaleniach,

IMG_3266.JPG

 

Wpadła nowa podpora wału Luka

IMG_3268.JPG

 

Oraz wymieniony łącznik wału, stary już był bardzo wybity. Zamiast kupować gumy, zainwestowałem w sportowy łącznik z kutego aluminium + poliuretan :)

IMG_3270.JPG

 

A poza tym nowy olej w skrzyni, nowy płyn hamulcowy + odpowietrzenie sprzęgła i hamulców. :]

Opublikowano
Jakos sobie poradzilem, wszystko ladnie grzeje tylko problem z tym ze po zamknieciu auta mam caly czas napiecie, na aniro swieci zielona dioda i jesli cykl sie nie skonczy grzeje swiece po zgaszeniu auta, podpialem sie pod zasianie OBD ..

 

 

sam sobie poradziles ;) ? Jesli po obd masz caly czas napiecie, to poszukaj pradu w gniezdzie zapalniczki - masz juz latwiej bo kable juz sa w kabinie pociagniete pod obd wiec wystarczy je tylko przepiac.

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Hej, wracając do polerowania kloszy. Szlifowane były na mokro do P5000 czy tylko ta pasta polerska üoszla w ruch i powłoka UV ?

 

Zakupiłem te same preparaty co ty i też będę polerowac.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dzięki. Właśnie tak myślałem bo jednak są spiaskowane.

Ja będę wymontować lampy bo nie chce mi się obklejać :mrgreen: i zrobię to w ciepłym magazynie

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano

Jeśli malować klosze lakierem bezbarwnym w sprayu to tylko takim, który jest oznaczony 2K - od spodu w puszcze jest zawleczka, którą się obraca dookoła, rozcinając w ten sposób drugą puszkę, schowaną w puszcze głównej - jest tam utwardzacz. Tylko taki lakier daje gwarancję dość długiej wytrzymałości. Zwykły spray dość szybko zostanie wypiaskowany lub zacznie odłazić.

No i wtedy nie ma potrzeby szlifować kloszy do jakiejś niebotycznej gradacji papieru - 2000-2500 to jest max i na to lakier. Od wewnątrz można w kloszach zaaplikować jakiś produkt typu antypara itp - jest wtedy mniejsza skłonność do parowania kloszy.

Pzdr.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Też się zastanawiałem nad tym sposobem. Jest cały zestaw z podkładem i lakierem w bardzo podobnej cenie ale decyzja z racji dużej ilości dobrych recenzji padła na mleczko. Pozatym podobno TÜV może robić problemy ... jak się dopatrzy.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano

Tylko co się mają dopatrzyć skoro lampy fabrycznie są malowane lakierem bezbarwnym. No chyba, że ktoś będzie te lampy wałkiem malował to może wtedy i TUV zobaczy.

Pzdr.

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Nie mogę się powstrzymać muszę posłodzić :) Kozak Projekt wielki ++++ dla ciebie :) Czekam na dalsze relacje :)
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.