Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Piekne modele (miałem 2 takie i jeden z takim silnikiem) i powiem że nie wzioł bym 2 litrówki rekina bo jest na gaźniku (i to potężnym 4 komorowym) i często jest z nim problem (u mnie wacha lała się z niego po silniku i nikt nie umiał go zrobić i wszyscy jak go zobaczyli robili dziwne miny i nie było zabardzo dobrego uzywanego na wymianę (palił 17 /100 ale to przez ten gaźnik bo wacha wszędzie leciała tylko nie do komory spalania :twisted2: )

Jak się nie mylę to 2,0 nie było już w tych rocznikach i oryginalnie miało 4 lampy z przodu,ale jesli się mylę to mnie poprawcie.

 

Polecam 323i wdzięczny silniczek do rekina albo 1,8i -oszczędny.

 

P.S wejdz na oldtaimery na naszym forum to chłopaki powiedza ci wiecej.

Opublikowano
Poszukaj na forum goscia o nicku: robertbmw. Powinen Ci cos doradzić na temat swapa.

 

Robertbmw jest teraz na wyspach i nie zagląda na neta takze...

Miał w swojej E21 M50 2,5 takze wlozyc sie da ;)

Opublikowano
Ale oczywiscie ze zostawiam nigdy nie odam mego compacta a teraz sie ogladam za czymś drugim!!! Ale odpowiedzi nadal nie dostalem na moje pytania :(
BIAŁA MOŻE WIECEJ :)
Opublikowano

szykuj kolo 5-7 tysiecy na prawdziwy i rzetelny remont karoserii...czesci do zawieszenia sa w kazdym sklepie motoryzacyjnym...a mechanika jak mechanika do zrobienia...wmontowanie silnika 2,5 z e30 to nie jest duzy problem...a anjlepiej silnik razem ze skrzynia wrzucic...

 

320 miala seryjnie 4 reflektory z przodu...

Opublikowano

szukaj dalej nie bierz pierwszego lepszego auta, na dzien dobry sprawdzaj vin bo moze okazać sie ze to szczep. ja szukam rekina juz troszke czasu. Remont takiego autka jest kosztowny, na dobry poczatek jest zrobić blache, a poznij można myśleć o m20b25 bo to też kosztowna sprawa. Oczywisice jeżeli chcesz mieć to dobrze zrobione.

Częsci do e21 nie jest trudno zdobyc i są w miare przestępnej cenie. w serwisie BMW odstniesz w IC także.

 

pozdrawiam

Opublikowano
Z czesciami nie ma problemu jak juz ktos napisal wzej jest jeszcze sporo czesci nowych w sklepach do tego modelu . Jesli chodzi o czesci uzywane to nie ma z nimi najmniejszego problemu zreszta jak z kazda 3 . Jak martwisz sie o zaplecze czesci to kup jedna na remont a druga na czesci. za remont i swapowanie tej co wkleiles link nawet bym sie nie zabieral chyba ze tylko powierzchownie wyglada jak wyglada. Znajdz ladniejsze bo do tego czesci cie zjedza ew kup ta na czesci. E21 generalnie bardzo udane autka polecam silniczki 1,8

----------------------------------------------------

Sprzedam: Liczniki Używane Do BMW 1502 - 1602 - 1802 - 2002 - 2002tii . Seria I i II .

3 rodzaje sportowych kierownic

-----------------------------------------------------

Opublikowano
mam takie coś z silnikiem m10 1.8(84rok silnik),rocznik 1977rok,buda 83rok,troche rdza wyłazi na błotniku i z tyłu miedzy światłami oraz w lewym progu.potwierdzam jest to fura nie do zdarcia.u nas w chacie robi za transporter bo ma hak i jest na gaz(ok12l/100km).kolor burgundrotmetalik,i przeglad oraz oc do konca lipca jakby kto chciał to za 1500zł.wyjsciowke bym go sprzedał.pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.