Skocz do zawartości

E83 X3 3.0d zmiana z N na D w automacie i problem obrotów


maciek1024

Rekomendowane odpowiedzi

Planuję zakup X3, oglądałem już duuuuużo różnych szt.

 

Trafiła się niezła po lifcie 2007r 3.0d w automacie.

 

Mam pytania do posiadaczy:

- przy przełączeniu z P na R, z N na D czuć i słychać delikatne obciążenie na silniku (obroty delikatnie spadają) czy to normalne, wydawało mi się że przy innych X3 tego nie było.

- również przy obracaniu kierownicą na postoju obroty delikatnie zachwieją się (w innych x3 nie zauważyłem takiej sytuacji, ale może to wina felg 18 ?)

- i najważniejsze, silnik jest od 180tys km. nie myty i są wyraźne nacieki oleju, spocenia w tylnej części oraz na łączeniach rur od intercoolera - jak do tego podejść (większość x3 w komisach było tak pięknie wymytych że silniczki jak z salonu) martwić się tym ?

 

przebieg autka 260 tys. udokumentowany i serwisowany (wydaje mi się, że gdyby były usterki to serwis by je usunął ?)

 

Proszę o opinię jak z tym jest u Was.

BMW X3 3.0d LCI

było:

BMW 3 E46 330d - ten silnik to poezja !

Audi A6 quattro 2.5 TDI- silnik specjalnej troski

Audi A4 1.8 Turbo 200 PS.., b.mile wspominam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Planuję zakup X3, oglądałem już duuuuużo różnych szt.

 

Trafiła się niezła po lifcie 2007r 3.0d w automacie.

 

Mam pytania do posiadaczy:

- przy przełączeniu z P na R, z N na D czuć i słychać delikatne obciążenie na silniku (obroty delikatnie spadają) czy to normalne, wydawało mi się że przy innych X3 tego nie było.

- również przy obracaniu kierownicą na postoju obroty delikatnie zachwieją się (w innych x3 nie zauważyłem takiej sytuacji, ale może to wina felg 18 ?)

- i najważniejsze, silnik jest od 180tys km. nie myty i są wyraźne nacieki oleju, spocenia w tylnej części oraz na łączeniach rur od intercoolera - jak do tego podejść (większość x3 w komisach było tak pięknie wymytych że silniczki jak z salonu) martwić się tym ?

 

przebieg autka 260 tys. udokumentowany i serwisowany (wydaje mi się, że gdyby były usterki to serwis by je usunął ?)

 

Proszę o opinię jak z tym jest u Was.

Na przykladzie mojego iksa.

Na postoju możesz wachlować begami jak chcesz obroty silnika stoją dęba.

Przy kręceniu kierownicą może coś delikatnie zafalują +-50

Pocenie przy IC to chyba norma kwestia oringów ,które w ASO kosztują 25 zł sztuka. Wymiana bardzo prosta.Pytanie czy turbina nie wali w dolot.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.